Uutisissa äskettäin olleen laivalla tapahtuneen joukkoraiskauksen yhteydessä, luin taas uutisen kommentteja somessa. Ja pakko tulla ääneen ihmettelemään että miksi ihmisten suurin ongelma näyttäisi aina olevan se, mitä kansalaisuutta tekijät edustavat!? Niinku mitä väliä oikeesti!?
Itsekin raiskauksen uhrina, olen kauan sitten kokenut etten jaksa edes yrittää kertoa tai puhua asiasta ihmisille koska ensimmäinen kysymys on 90% kerroista "oliko tekijä suomalainen"...
Raiskauksen kokeneena, on aivan sama oliko tekijä suomalainen, ulkomaalainen tai hitto soikoon avaruusolio!! Se ei muuta tapahtuman kauheutta tai luonnetta.
Ja kyllä, minun raiskaajani oli aivan täysin suomalainen mies. Mies jonka kanssa olin seurustellut vasta pari kuukautta ja josta yritin sinä iltana erota, koska olin noiden parin kuukauden aikana huomannut että hän oli vähän liikaa alkoon menevä, vähän liian ripustautuva ja ihan liikaa muita ilkeästi arvosteleva ja ylimielinen.
Sinä iltana menin miehen luokse, en halunnut häntä omaan kotiini koska halusin lähteä kun olin sanottavani sanonut. Kun kerroin että haluan erota, mies alkoi itkien yrittää vakuuttaa minua siitä miten olin hänen elämänsä nainen, ainut rakkaus eikä hän ikinä ollut rakastanut ketään kuten minua eikä ikinä enää löytäisi tai haluaisi ketään minun jälkeen.. hän ripustautui jalkaani kiinni vollottaen ja yritti painostaa minua ottamaan hänet takaisin eikä päästänyt irti vaikka yritin monta kertaa irrottautua lähteäkseni.
Koska tilanne alkoi ahdistaa aivan liikaa, ja tähän oli kulunut jo reilusti yli tunti ja alkoi vaikuttaa siltä etten ikinä pääsisi tästä lähtemään, yritin vielä pelastaa tilannetta sanomalla hänelle että jos nyt kumpikin nukkuisi yön yli omissa kodeissaan ja miettisivät asioita ja puhutaan huomenna uudestaan. Tästä hän jo hieman ensin leppyi ja alkoi näyttää siltä että pääsisin pois.. Tilanne kuitenkin eskaloitui nopeasti, kun hän keksi näyttää minulle mitä menettäisin ellen ota häntä takaisin. Vaikka kuinka kielsin, huusin, itkin ja yritin päästä pois hän vain jatkoi, oikeuttaen tekoaan sillä että hän yritti vakuutta minulle mitä menetän, että hän on joku seksin ylijumala, ja tämä kyllä nyt olisi se millä hän saa minut takaisin.
Lopettakaa kysymykset tekijöiden kansalaisuudesta
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053555Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2152299Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02120Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k381859Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91669- 951118
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5920- 51882
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu70850Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130812