Lopettakaa kysymykset tekijöiden kansalaisuudesta

Anonyymi-ap

Uutisissa äskettäin olleen laivalla tapahtuneen joukkoraiskauksen yhteydessä, luin taas uutisen kommentteja somessa. Ja pakko tulla ääneen ihmettelemään että miksi ihmisten suurin ongelma näyttäisi aina olevan se, mitä kansalaisuutta tekijät edustavat!? Niinku mitä väliä oikeesti!?

Itsekin raiskauksen uhrina, olen kauan sitten kokenut etten jaksa edes yrittää kertoa tai puhua asiasta ihmisille koska ensimmäinen kysymys on 90% kerroista "oliko tekijä suomalainen"...
Raiskauksen kokeneena, on aivan sama oliko tekijä suomalainen, ulkomaalainen tai hitto soikoon avaruusolio!! Se ei muuta tapahtuman kauheutta tai luonnetta.

Ja kyllä, minun raiskaajani oli aivan täysin suomalainen mies. Mies jonka kanssa olin seurustellut vasta pari kuukautta ja josta yritin sinä iltana erota, koska olin noiden parin kuukauden aikana huomannut että hän oli vähän liikaa alkoon menevä, vähän liian ripustautuva ja ihan liikaa muita ilkeästi arvosteleva ja ylimielinen.
Sinä iltana menin miehen luokse, en halunnut häntä omaan kotiini koska halusin lähteä kun olin sanottavani sanonut. Kun kerroin että haluan erota, mies alkoi itkien yrittää vakuuttaa minua siitä miten olin hänen elämänsä nainen, ainut rakkaus eikä hän ikinä ollut rakastanut ketään kuten minua eikä ikinä enää löytäisi tai haluaisi ketään minun jälkeen.. hän ripustautui jalkaani kiinni vollottaen ja yritti painostaa minua ottamaan hänet takaisin eikä päästänyt irti vaikka yritin monta kertaa irrottautua lähteäkseni.
Koska tilanne alkoi ahdistaa aivan liikaa, ja tähän oli kulunut jo reilusti yli tunti ja alkoi vaikuttaa siltä etten ikinä pääsisi tästä lähtemään, yritin vielä pelastaa tilannetta sanomalla hänelle että jos nyt kumpikin nukkuisi yön yli omissa kodeissaan ja miettisivät asioita ja puhutaan huomenna uudestaan. Tästä hän jo hieman ensin leppyi ja alkoi näyttää siltä että pääsisin pois.. Tilanne kuitenkin eskaloitui nopeasti, kun hän keksi näyttää minulle mitä menettäisin ellen ota häntä takaisin. Vaikka kuinka kielsin, huusin, itkin ja yritin päästä pois hän vain jatkoi, oikeuttaen tekoaan sillä että hän yritti vakuutta minulle mitä menetän, että hän on joku seksin ylijumala, ja tämä kyllä nyt olisi se millä hän saa minut takaisin.

0

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
        Maailman menoa
        139
        2763
      2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
        Maailman menoa
        269
        2380
      3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
        Maailman menoa
        26
        1446
      4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
        Ikävä
        116
        1124
      5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
        Ikävä
        99
        1089
      6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
        Kaste
        204
        1033
      7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
        Savonlinna
        13
        972
      8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
        Lieksa
        57
        871
      9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
        Ikävä
        62
        844
      10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
        Luterilaisuus
        282
        820
      Aihe