Kotiin tultiin tuomaan estopiikit ikäkarjulle. Flunssaan ja Koronaan, sievä hoitsu ohjeisti.
tosivanha äij.
Sain eilen molempiin olkavarsiin rokotepiikit.
19
300
Vastaukset
- Anonyymi
Minulta on menny koko kesä ja syksy taloudellisessa ahdingossa kun otin kahdet vyöruusurokotteet, hinta yht. n. 500 euroa. Joulukuussa tilanne hiukan helpottaa, mutta silloin taas menee rahaa hautausmaa reissuihin...
- Anonyymi
Ei niitä hautuumaakeikkoi kannat juur tehä. He ovat päässeet eroon maallisista onkelmista.
Maksan seurakunnalle, että tuovat keväällä jotain kukkasii omaisten haudoille.
Teen sopparin, srk- kanssa ennen pois liukumistani. ja ja.
- Anonyymi
Minä sain nuo 1.10 eli heti, kun meillä aukesi rokotukset.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Monesko koronapiikki nyt on menossa?
Onko kukaan pysynyt vielä laskuissa mukana.Itse olen saanut kaikkiaan muist. 4 (tai viisi?), mutta lopetin niiden enemmät ottamiset jo monta vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen saanut kaikkiaan muist. 4 (tai viisi?), mutta lopetin niiden enemmät ottamiset jo monta vuotta sitten.
Ai monta vuotta sitten? :)
Minä sain ekan vuonna 2020. Sitä ennenhän ei niitä ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai monta vuotta sitten? :)
Minä sain ekan vuonna 2020. Sitä ennenhän ei niitä ollut.Kaksi piikkiä vuodessa, niin onhan siitä silloin jo monta vuotta, kun on lopettanut.
Nyt on jo vuosi 2025 lopullaan.
- Anonyymi
Otan rokotuksen mahdollisimman myöhään.
Sen tehohan on korkeimmillaan iäkkäillä vain pari kuukautta
ja putoaa jyrkästi sen jälkeen.
Jos ottaa rokotuksen kovin aikaisin, teho voi olla mennyttä,
kun koronakausi alkaa.
Haluaisi tietää mikä koronatilanne nyt on, muttei siitä kirjoiteta mitään.- Anonyymi
Ympäri vuoden väijyy korona myös heinäkuussa!
- Anonyymi
Kävin lokakuun alussa piikillä, rokottaja kertoi 8. Covid- rokotteen olevan kyseessä.
Kuuliaisesti olen käynyt alusta lähtien.- Anonyymi
Olen käynyt 4:llä korona-rokotuksella, sitten lopetin.
En ole juurikaan tekemisissä ihmisten kanssa. Ruokaverkkokaupan kuljettaja on lähinnä ainoa. Tietenkin se voi tarttua milloin vain, silloin jos / kun kerran kuussa käyn asioilla lähi-kauppakeskuksella. Olen aikoinaan saanut mm. RS-viruksen, luultavasti apteekkikäynnillä.
Lisäksi aloin ottaa vakavasti erilaiset salaliittoteoriat, kuten:
- rokotteissa käytetty abortoitujen vauvojen joitain soluja
- että rokotteissa on piilo-haittavaikutuksia (en muista, mitä kaikkea)
Ajattelen, että koska tartuntavaara on vähäinen, otan sitten riskin saada tartunta jollain kauppareissulla ja luotan, että Jumala pitää minusta huolen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt 4:llä korona-rokotuksella, sitten lopetin.
En ole juurikaan tekemisissä ihmisten kanssa. Ruokaverkkokaupan kuljettaja on lähinnä ainoa. Tietenkin se voi tarttua milloin vain, silloin jos / kun kerran kuussa käyn asioilla lähi-kauppakeskuksella. Olen aikoinaan saanut mm. RS-viruksen, luultavasti apteekkikäynnillä.
Lisäksi aloin ottaa vakavasti erilaiset salaliittoteoriat, kuten:
- rokotteissa käytetty abortoitujen vauvojen joitain soluja
- että rokotteissa on piilo-haittavaikutuksia (en muista, mitä kaikkea)
Ajattelen, että koska tartuntavaara on vähäinen, otan sitten riskin saada tartunta jollain kauppareissulla ja luotan, että Jumala pitää minusta huolen.Jumala on kaken luonut ja rs-viruksin huolen pitäjä on
- Anonyymi
Mäkin lopetin piikkien ottamisen. Pari kertaa tuli korona viikko piikin ottamisesta. Ja päätin et se riitti
- Anonyymi
Muutin Lemille kuukausi sitten.Tilasin ajan terveys asemalle. ensi kertaa.
Otettiin tiedot ja sain omaishoitajan puhelin-numeron.Kysyin samalla
että saisinko flunssa piikin kun nyt olen täällä.En saanut pitää tilata aika
mutta jäykkäkouristus rokotteen sain kestää 10 vuotta eli kauemmin
kuin elän - Anonyymi
Koronapiikkiä en ole ottanut.
Luotan omiin suojautumis tapoihini, koska olen kuullut, että piikeistä huolimatta Korona on iskenyt ja niistä rokotteistakin voi saada joitain jälkioireita.
Eräs terveydenhoidossa työskentelevä kertoi, että niiden rokotusten jälkeen on ilmennyt paljon uusia ja outoja sydänperäisisä vaivoja.
Muistuttavat Koronan sairastaneiden jälkitaudin oireita.
En tiedä millaisia, mutta sitä piikkiä ei minulle, kiitos.En minäkään niin kuolemanpelkoinen ole, että olisin hupsentunut siihen koronapiikkikierteeseen.
Jos kohtaloni on kuolla koronaan, niin sitten kuolen koronaan, ellen ehdi siiheksi kuolla johonkin muuhun.
Ei ole siitä huolimatta ollut koronaa, eikä influenssaakaan ole ollut sitten viime vuosituhannen.
Tiedän tarpeeksi momia, jotka ovat ottaneet kaikki rokotukset, mutta silti sairastaneet monet koronat. Että se siitä niitten tehosta.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
En minäkään niin kuolemanpelkoinen ole, että olisin hupsentunut siihen koronapiikkikierteeseen.
Jos kohtaloni on kuolla koronaan, niin sitten kuolen koronaan, ellen ehdi siiheksi kuolla johonkin muuhun.
Ei ole siitä huolimatta ollut koronaa, eikä influenssaakaan ole ollut sitten viime vuosituhannen.
Tiedän tarpeeksi momia, jotka ovat ottaneet kaikki rokotukset, mutta silti sairastaneet monet koronat. Että se siitä niitten tehosta.Rokotusten ansiosta korona tulee lievempänä, ei joufu ssairaalahoitoon eikä kuole siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotusten ansiosta korona tulee lievempänä, ei joufu ssairaalahoitoon eikä kuole siihen.
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Minä myös otin terkkuasemalla kyseiset rokotukset olkavarteeni, lisäksi otin persposkeeni varmuudenvuoksi Rabies-rokotuksen!
T. Jomppa Jojensuusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772547Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki72291Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562100- 1062020
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702014Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621337- 1251175
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241087- 55968