Painetussa mullissa oli mainio pilapiirros 21.10. Temulta ei saisi kansalainen tilata halpaa tavaraa, mutta samojen tehtaiden samoja krääsätuotteita myydään Tokmanneilla, Halpahalleissa, Keskisellä, Prismoissa, kärkkäisellä jne. viisinkertaisilla hinnoilla. Temu ei ota edes kuljetusmaksuja.
Hienompaa ostaa halpakaupasta
8
129
Vastaukset
- Anonyymi
Taas kerran: EI NE OLE SAMOJA. VOI OLLA SAMAN NÄKÖISIÄ MUTTA EI SAMOJA.
- Anonyymi
Aivan samaa kamaa Kiinasta. Minä tiedän kun ole myynyt niitä marketeille!
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Pelkästä vittuilusta Orpon hallitusta kohtaan tilaan kaiken mahdollisen Temusta
- Anonyymi
Niinhän se köyhä reppana tekee
- Anonyymi
Älä koskaan osta kiinalaisia tuotteita tai kiinalaisista kaupoista ! Tai olet tukemassa totaalisen sairasta kommunistihallintoa joka raiskaa kaikkia ihmisoikeuksia !
- Anonyymi
Minä tilaan kaikki temusta mistään en ole niin hyviä kenkiä ja vaatteita saanut kuin sieltä. Ostan jatkossakin ei tuumaa mitään muitten mielipiteet
- Anonyymi
Temun valtavista valikoimista on helppo valita ihan laadukkaita tuotteita todella edullisesti, nopealla toimituksella ja ilman toimituskuluja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208