hahaa iltalehti kuvittelee lypsävänsä mainoksien vastustajia mutta multa ei tipu rahaa enkä muuten kato mainoksia niin että ihan sama mitä ilta lehti käyttää!
iltalehti ei saa rahaa multa- enkä muuten kato mainoksia- edelleenkään!!
6
341
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama ajatus täällä. En tarvii Iltalehteä mihinkään, kun noin vaikeeks menee. Onhsn noita muitakin lehtiä, uutisia jne.
- Anonyymi
Minä olen lukenut iltapäivälehtien nettisivuja parinkymmenen vuoden ajan, mutta ihan viime kuukausina olen ajatellut että "Nyt riitti! On aika siirtyä elämässä eteenpäin tässkin asiassa!"
Varsinkin ilta-sanomien ilmaisjutut ovat viimeisten parin vuoden aikana muuttuneet ihan soopaksi. Loputonta television julkkispaskaohjelmista uutisointia, loputonta jääkiekkojuttua, "testaa oletko tietäjä"- yms. hömppää jne, Ja aina samat syö tätä, älä syö sitä-jutut
- Anonyymi
jep...iltapaskanjutut kuka niitä kaipaa.
- Anonyymi
Laittakaa mainokset plussan taakse niin saatte rahaa niist!
- Anonyymi
Loppui iltalehden lukeminen nyt ei mentiin jo liian pitkälle. Ymmärrän maksun jos ei halua mainoksia en sitä että maksat ja silti työnnetään mainontaa.
- Anonyymi00007
Tule juttelemaan kuumien naisten kanssa nyt! https://Dawn.hoty.lat/Dawn#/?/?/g98rp8igh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755