hahaa iltalehti kuvittelee lypsävänsä mainoksien vastustajia mutta multa ei tipu rahaa enkä muuten kato mainoksia niin että ihan sama mitä ilta lehti käyttää!
iltalehti ei saa rahaa multa- enkä muuten kato mainoksia- edelleenkään!!
6
370
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama ajatus täällä. En tarvii Iltalehteä mihinkään, kun noin vaikeeks menee. Onhsn noita muitakin lehtiä, uutisia jne.
- Anonyymi
Minä olen lukenut iltapäivälehtien nettisivuja parinkymmenen vuoden ajan, mutta ihan viime kuukausina olen ajatellut että "Nyt riitti! On aika siirtyä elämässä eteenpäin tässkin asiassa!"
Varsinkin ilta-sanomien ilmaisjutut ovat viimeisten parin vuoden aikana muuttuneet ihan soopaksi. Loputonta television julkkispaskaohjelmista uutisointia, loputonta jääkiekkojuttua, "testaa oletko tietäjä"- yms. hömppää jne, Ja aina samat syö tätä, älä syö sitä-jutut
- Anonyymi
jep...iltapaskanjutut kuka niitä kaipaa.
- Anonyymi
Laittakaa mainokset plussan taakse niin saatte rahaa niist!
- Anonyymi
Loppui iltalehden lukeminen nyt ei mentiin jo liian pitkälle. Ymmärrän maksun jos ei halua mainoksia en sitä että maksat ja silti työnnetään mainontaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214