hahaa iltalehti kuvittelee lypsävänsä mainoksien vastustajia mutta multa ei tipu rahaa enkä muuten kato mainoksia niin että ihan sama mitä ilta lehti käyttää!
iltalehti ei saa rahaa multa- enkä muuten kato mainoksia- edelleenkään!!
5
311
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama ajatus täällä. En tarvii Iltalehteä mihinkään, kun noin vaikeeks menee. Onhsn noita muitakin lehtiä, uutisia jne.
- Anonyymi
Minä olen lukenut iltapäivälehtien nettisivuja parinkymmenen vuoden ajan, mutta ihan viime kuukausina olen ajatellut että "Nyt riitti! On aika siirtyä elämässä eteenpäin tässkin asiassa!"
Varsinkin ilta-sanomien ilmaisjutut ovat viimeisten parin vuoden aikana muuttuneet ihan soopaksi. Loputonta television julkkispaskaohjelmista uutisointia, loputonta jääkiekkojuttua, "testaa oletko tietäjä"- yms. hömppää jne, Ja aina samat syö tätä, älä syö sitä-jutut
- Anonyymi
jep...iltapaskanjutut kuka niitä kaipaa.
- Anonyymi
Laittakaa mainokset plussan taakse niin saatte rahaa niist!
- Anonyymi
Loppui iltalehden lukeminen nyt ei mentiin jo liian pitkälle. Ymmärrän maksun jos ei halua mainoksia en sitä että maksat ja silti työnnetään mainontaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 564951
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774348- 1334023
- 673962
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans523736Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe803552- 1133211
- 562961
- 252756
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172574