Paksu lompakko

Anonyymi-ap

Moni rikas mies seurustelee huomattavasti nuoremman naisen kanssa. Esimerkiksi Danny ja Hjallis.

Yleensä noilla rikkailla miehillä on aika pieni muna. Kyllä kalun pitää olla vähintään 20cm pitkä ja halkaisijaltaan vähintään 6cm. Ei pieni tunnu miltään. Monella naisella on isokaluisen rakastaja. Ne elää vaan oman miehen kanssa rahan ja makean elämän tähden. Pelkkää kulissia, kun nuoret naiset pettävät näitä rikkaita miehiä nuoren ja isokaluisen rakastajan kanssa.

26

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sulla ei ole rahaa eikä isoo vehjettä niin turhaan veivaat mieltäsi.

• Anonyymi

Mulla on iso vehje, mutta ei rahaa. Sulla ei taida olla kumpaakaan.😂. Buahahahaa 👽

• Anonyymi

Mitä pienempi vehje niin sitä suuremmat puheet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pienempi mies sitä ökympi auto. Huom. pienuus ei aina riipu koosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä suuremmat puheet, sitä vähemmin naisia.

• Anonyymi

Mä en saisi näillä kriteereillä naista edes kummitusjunasta, saati sitten eduskunnasta!

• Anonyymi

Älä äänestä, niin et elätä joutohenkilöitä. olet puhdas ja vapaa.

• Anonyymi

Kyllä eduskunnasta nainen sinulle löytyy, se on vain itsestä kiinni.

• Anonyymi

Mitä pienempi vehje sen kalliimpi auto😂. Tämä pätee 90%:in varmuudella kalliilla autoilla ajaviin. Lisäksi heillä huono itsetunto.

• Anonyymi

Näin isomunaisena mulla on varaa ajaa dacia dusterilla.
        Siinä on mm neliveto, vaikka ikkunat on kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin isomunaisena mulla on varaa ajaa dacia dusterilla.
        Siinä on mm neliveto, vaikka ikkunat on kiinni.

No niin sitä pitää.

• Anonyymi

Saku Pakkolom

• Anonyymi

Äkäslompolon Mauri.

• Anonyymi

ap..ei noin pienellä tee mitään ahahhehe

• Anonyymi

Kokoomus on Suomen syöpä.

• Anonyymi

Kuka edes viitsisi seurustella jonkun köyhän surkimuksen kanssa. Miehellä pitää olla rahaa elättää perhe ja pitää vaimo tyytyväisenä. Hyväkuntoinen koti, hyvin hoidetut ja puretut lapset, hyvänä pidetyt lemmikit ja sopivasti hemmoteltu rouva. Jos ei nuorilla miehillä ole varaa tähän niin voipi olla pakko etsiä vanhempi.

• Anonyymi

Niin onhan se niin, että vanhassa vara parempi.

• Anonyymi

Voi voi, mun miehel o paljo rahaa, kallis auto, iso asunto, muodikkaat vaatteet, sopiva varustus ja tyytyväinen muija. Kuka viittis ol jonku köyhä paska kans ku parempaakin o tarjol :D

• Anonyymi

Kuinka pitkä ja paksu hänellä on?
      Minulla on iso, on vaimo ja on lääkäri nainen, jonka kanssa olen 2m ja n tai 2m ja 2n. Hänen mies aina mukana ja naisystäväkin joskus. Jaksan naida erektio lääkkeiden voimalla monta tuntia putkeen. Suurin osa miehistä ei pysty siihen. Ikää 50v, rakastaja 34v. Kyllä kelpaa😋😁

• Anonyymi

Mahtavaa sulle👍👏👌

• Anonyymi

Onks ny sitten nää hjallis ja Danny tehny jotain, vaikka jotakin parien vaihtoa?.

• Anonyymi

On suuret luulot 😁. Nyt kun ne on päässy myymään verottomasti toosaa verkossa niin ne pitää itseään yli ihmisinä.🤣. Ennen maksulliset naiset pitivät matalaa profiilia, eivätkä he erottuneet massasta juuri millään tavalla. Nyt on toisin. Aivan lapsen näköiset rääväsuut viuhtoo minihameessa perse vilkkuen ja marisätkälle haisten kaupungilla sovittuun tapamiseen. Kuin pizza joka tulee kotiovelle kun tilaa 🤣. Onhan kunnioitettavaa, mutta tarpeellista kuitenkin.

• Anonyymi

Mistäs luulette Dannyn lempinimen iso D johtuvan.

• Anonyymi

Miehen suuresta koosta.

• Anonyymi

Sori, tää vähä takkuilee, tuli kahdesti.

• Anonyymi

Joopa joo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5821
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4555
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4322
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4101
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3700
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3219
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2413
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      34
      2295
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2059
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1134
    Aihe