Hallet sille, Jeesus ilmestyy tuulimyllyn huipulle
Jumala siunaa tuulivoiman
10
280
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreää idiotismia ja keskustan kieroa tulonhankintaa.
- Anonyymi
Siunausta
- Anonyymi
Tuuliuskovaisen jumala on raha. Punaiset pirunsilmät kiiluu horisontissa. Mylläri kirjoittelee tuultapas..kaa, totuus tuulivoimasta saa kovin levottomaksi. 👹🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuuliuskovaisen jumala on raha. Punaiset pirunsilmät kiiluu horisontissa. Mylläri kirjoittelee tuultapas..kaa, totuus tuulivoimasta saa kovin levottomaksi. 👹🤑
Risto, lopeta tuo pelleily. Olet niin nolo!
- Anonyymi
Siunausta pyhille tuulivoimamyllyile
- Anonyymi
Y🤣 oikeasti kuinka paljon sinä saat hupia tästä?
Minäkin tykkään välillä hiukan härkkiä toisia, vaan sinulla on enemmän mielikuvitusta..
- Anonyymi
Ihanaa hengellistä tuulivoiaa
- Anonyymi
Jumala Siunaa tuulimyllyt
- Anonyymi
Saako tuulivoimalat suoran yhteyden Jumalaan vai oletko sinä välissä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako tuulivoimalat suoran yhteyden Jumalaan vai oletko sinä välissä ?
Onko tukka kipee aloittajalla?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582