Kunnan rantasauna

Anonyymi-ap

Kunnat aina järjestävät asukkaillensa talvikaurelle reijän avantoon ja saunomismahdollisuuden. Millä järvellä huittisissa tämä reikä ja sauna sijaitsee?
Paikallislehresä ei ainakaan ole julkituotu milloin sauna lämpiää ja millä järvellämme täällä huittisissa?
Jos paikkatietoa ei lähipäivinä julkisteta, aion käydä huittisjärven maksullisesa saunasa ja avantoreijäsä ja lähettää laskun pitäjämme kansliasihteerille! Siinäpähän sitten makselevat ja rikastuttavat ennestään jo rikasta lietteenlevittäjäliittoa joka lieterantaa ylläpitää!Näin on marjat!

8

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo kannattais investoida! Katselin karttaa minne ydinsodan alkaessa pommit putoaisivat, Huittinen on suhteellisesti turvallisin paikka, lähin pommituskohde olisi Rauma.

• Anonyymi

Luulisi ainakin lämpöohjattujen ohjuksien hakeutuvan pitäjämme lietealtaisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi ainakin lämpöohjattujen ohjuksien hakeutuvan pitäjämme lietealtaisiin?

Kuis kuumaa se liete sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuis kuumaa se liete sitten on?

Tunnut olevan aito Huittislainen kun osaat sanoo huitislaisittai Kuis kuumaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnut olevan aito Huittislainen kun osaat sanoo huitislaisittai Kuis kuumaa.

Ehei! oon syntyny sastamalasa entisesä vammalasa. Viäläkin tulee käytyä uimasa sastamalasa järvisä!Huittisisa en järvisä paljoo uinu,muutaman kerran huittisjärvesä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei! oon syntyny sastamalasa entisesä vammalasa. Viäläkin tulee käytyä uimasa sastamalasa järvisä!Huittisisa en järvisä paljoo uinu,muutaman kerran huittisjärvesä vaan.

Paas nyh kuitenkin opetellen huittisten murretta ja muista mainitta ylpeenä
        että olemmehan me Suamen sikaisi paikkakunta, pistä se mielees.

• Anonyymi

Lieterannalla on pystysä veikkaus,misä saa arvata minä päivänä avantoon jäätyy reikä.
      Voittajalle on luvasa palkinto!

• Anonyymi

Taas yksi vihakommentti, vaikkuttaa siltä että sen on kirjottanut joku
        kateelinen ulkopaikkakuntalainen, syy ehkä piillee, met kun olemme
        ehdottomast Suamen sikaisin paikkakunta ja kun täälä on niin paljon
        Huittisten-hulluja,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      134
      5792
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2589
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2507
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2090
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1423
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      62
      1128
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1052
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      922
    9. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      835
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      835
    Aihe