Ja taas on 2t kansa palvonut koko kesän itseään perkelettä. Ainakin sen älämölön perusteella mitä rannoilta kuului kun 2t-raatoja käynnisteltiin. Voi sitä kiroilun ja sadattelun määrää. Ja välillä savu nousi koneesta kuin sielunpaimenen palttoon helmasta.
Ja voi sitä kateuden määrää kun naapuri lähti viereiseltä laituripaikalta vesille nelari Hondallaan ilman mitään ihme vemmeltämisiä, ja oma Etec seisoi kuin järki vajaamielisen vajaatahtimiehen päässä. Seisoi vain, eikä käynnistynyt.
Syys on taas
6
105
Vastaukset
- Anonyymi
Nelarimiehen sinisiä päiväunia🤣
- Anonyymi
Kyllä se oli karu totuus, ei mikään päiväuni.
- Anonyymi
Pari viikkoa sitten rantaan tuli pulpettivene. Kupari oli masentunut. Prutkutteli tulla uistelu moottorilla joka oli vanha 2T Evikka.
Päämoottori oli 50hp Yamaha. Oli sipannut järven selälle.
Siihen jätti raadon rantaan ja aikoi hakea pois. Viikko sitten menin taas mökille niin vene moottoreiden oli lähtenyt.
Minä tyytyväisenä nykyisin parikymppisenä 2T koneen käyntiin. Kylmänä lähtee aina, aina toisella nykäisyllä ja lämpimänä ekalla. Kone ollut minulla jo yli 30 vuotta eikä koskaan ole jättänyt soutumieheksi.- Anonyymi
...kippari oli masentunut..
- Anonyymi
Sitten heräsit ja huomasit tulleesi...
- Anonyymi
Kun saapuu syys, niin lehdet puiston
Se hehkumaan saa loistoaan
Kuin ikävyys mi' kauniin muiston
Voi synnyttää vaik suru jää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656