Imatralle isojen risteilylaivojen laituri

Anonyymi-ap

26

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinänsä ei huono idea jos vaan EU kustantaa valtaosan.

• Anonyymi

"Voisi" ja "uskoo" aika monta kertaa mainittu...

• Anonyymi

Ei kai kukaan pysty tulevaisuutta näkemään varmasti? Siksi varovaisia lausunnoissaan.

• Anonyymi

Kaikki tuollaiset typerät investoinnit jäihin ja jäädään odottamaan rajan aukeamista ja miljoonaa päivässä

• Anonyymi

Viime kesänä oli jo koeristeily. Se kiinnosti ihmisiä kovasti.

• Anonyymi

Mikä tekee siitä typerän? Jotain yritetään sentään eikä seistä tumput suorina ja toivotaan ihmettä.

Tämä negatiivinen vastaanotto asiaan kuin asiaan on jotenkin niin tyypillistä imatralaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markkinoidaan muualla. Ei venäjällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti kun veronmaksajien piikkiin risteillään ja juodaan kuoharia eri satamissa😆😆🥂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti kun veronmaksajien piikkiin risteillään ja juodaan kuoharia eri satamissa😆😆🥂

Tuskin ne ulkolaiset turistit risteilee veronmaksajien piikkiin, Ne maksaa itse matkansa, kunnat ei kustanna heidän lomamatkoja.

• Anonyymi

Intialainen matkailuryhmä on tulossa Saimaalle ensi kesänä.

• Anonyymi

Sisävesireitit olivat kova sana vielä 1930-luvulla, kun maantiestö oli kehittymätöntä. Sittemmin tieverkosto on korvannut vesireitit, jotka sitä paitsi ovat puolet vuodesta jäässä. Matkailulle näillä toki voi olla tulevaisuutta kelluvina ravintoloina. Ei tarvitse sisämaassa aina ruotsinlaivoille tai Tallinnaan lähteä.

• Anonyymi

Kun Ruokolahden reitti saadaan eteenpäin, tää idea saa vielä uuden näkökulman, eikä muutenkaan huono idea ollenkaan

• Anonyymi

LENTOKENTTÄ UKONNIEMEEN!!

• Anonyymi

Ei tää Imatra millää laitureilla kuulkaa isosti nouse mut onha se kiva muutamii turistiporukoita kestitä ja vetästä niiltä rahaa tänne paikkakunnalle!

• Anonyymi

Kuka kestitsee ja vetää tuosta rahaa.

• Anonyymi

Hotelli Järvisuomen omistaja.

• Anonyymi

Järvisydän

• Anonyymi

Risteilyt tarkoittavat käytännössä sitä, että Lappeenrannan kaupungin omistama M/S Carelia aloittaa matkat Lappeenrannasta Savonlinnan kautta Kuopioon. Lisäksi Joensuusta ja Mikkelistä alkavat laivamatkat, joista on yhteys Lappeenranta-Kuopio-reitille.

Risteilyjä alkaa järjestää Arctic Cruises -niminen yritys, jonka perustavat lappeenrantalaisen Karelia Linesin ja rantasalmelaisen Järvisydämen omistajat.

Alueen kaupungit tukevat risteilyjä kahtena ensimmäisenä vuonna. Kaupungit päättävät syksyn aikana tuesta, joka on kaupunkien jako-osuuksista riippuen 10-30 000 euroa.

Risteilyhankkeessa on mukana kaikkiaan toistakymmentä matkailuyritystä neljän maakunnan alueella.

• Anonyymi

Lisää siis myös norppasafareita ym. bisnestä.

• Anonyymi

Luuletko että jollain M/S Carelialla pääsee 150 metriä lähemmäksi norppia? Toisekseen Järvisydämellä on jo omat norpparisteilynsä olemassa.

• Anonyymi

IMATRAA koskee vain tämä.. " Alueen kaupungit tukevat risteilyjä kahtena ensimmäisenä vuonna. Kaupungit päättävät syksyn aikana tuesta, joka on kaupunkien jako-osuuksista riippuen 10-30 000 euroa."

• Anonyymi

Keskimäärästä varakkaampien turistien maihinnousuja Imatralle, tervetuloa!

• Anonyymi

Norppia kaikki kattomaa ulkomailta asti!!

• Anonyymi

Eiköhän ne tule ihailemaan kauniita järvimaisemia Saimaalle.

• Anonyymi

Paatteja lissää satamaan.

• Anonyymi

tuleeko tähän eu tai nato rahaa vai kuuluisaa drone muuri miljardeja ??
      - Käytännössä, ilman eu tai nato tulea ei köyhän imatran pidä tehdä verovaroin hankintoja,, esim. laitureita tai uimahalleja.
      - Vaan on tyydyttävä nykyisten ylläpitoon järkevillä kustannuksilla.
      Järkevään talouteen kuuluu myös että itse hoidetaan ja tehdään omana työnä asiat.
      Paikallisesti. Tällöin raha ei katoa alueelta pois !!
      Tämä on erittäin tärkeä asia talouden hoidossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe