Koiratkin voivat päästä taivaaseen

Anonyymi-ap

Ei ole raamatun lehtiin kirjoitettu kaikkia totuuksia. Tai edes puoliakaan totuuden siemenistä. Toisekseen Raamattu väittää, että Jumalalle voi puhua rukouksin ja Jumala lupaa kuulla rukoukset. Tieteelliset tosiseikat puhuu sen puolesta, että Jumalalla ei ole kuulevaisia korvia. Toisaalta koko Jumalan olemus on kyseenalainen. Hän joko on tai ei ole. Siinä olen kuitenkin aikalailla samaa mieltä monien nykyihmisten kanssa, että koiratkin voivat päästä taivaaseen. Ja miksei linnut, hevoset ja muutkin luomakunnan elävät olennot.

19

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun koirani ovat Taivaassa.
      He odottavat minua hännät heiluen Helmiportin sillä puolen.

Toivottavasti saamme siellä rauhallisen talon, jostain vähän sivummalta.

• Anonyymi

Ei ole Jeesus saanut minkäänlaista raportoitavaa sijaa aikaiseksi 2000 vuoteen. Lopputarkastuksista nyt puhumattakaan.

-237C on tietysti haasteellinen lämpötila valaa anturaa ammattilaisenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Jeesus saanut minkäänlaista raportoitavaa sijaa aikaiseksi 2000 vuoteen. Lopputarkastuksista nyt puhumattakaan.

-237C on tietysti haasteellinen lämpötila valaa anturaa ammattilaisenkin.

Olisko sitten syntynyt edes maatakiertävä koirankoppi kokeeksi.

• Anonyymi

Niin me kaikki elolliset, hiilidioksidina.

• Anonyymi

Mulle joku uskovainen sano et mä olen paimen koira

• Anonyymi

pääsenköhän mä taivaaseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pääsenköhän mä taivaaseen

Ei, jos olet uskossa luopio. Jos uskot Jeesuksen päälle, pääset taivaaseen, olit sitten lintu, kala, kirahvi, koira, tai jopa ihminen. Uskosta osalliset pääsee armosta taivaaseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, jos olet uskossa luopio. Jos uskot Jeesuksen päälle, pääset taivaaseen, olit sitten lintu, kala, kirahvi, koira, tai jopa ihminen. Uskosta osalliset pääsee armosta taivaaseen!

Saahan sitä uskoa vaikka moiseen, vaikka siinnä ei ole totuuden häivääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pirukin uskoo ja vapisee samoin se on sinunkin laitasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ootko pillusi käynyt ompelemassa umpeen puheesi kuulostaa siltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ootko pillusi käynyt ompelemassa umpeen puheesi kuulostaa siltä

varmaan käyt näyttämässä turpaasi välillä oulun firmalla

• Anonyymi

viljaa muistuttava piri huora

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viljaa muistuttava piri huora

oot varmaan ottanu sen isältä suihin

• Anonyymi

pitkää ikää ikää kun venäläisen pistää sut hillumaan puun latvaan on kansan murhakin sallittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pitkää ikää ikää kun venäläisen pistää sut hillumaan puun latvaan on kansan murhakin sallittu

äitii mamii kerro äitille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

äitii mamii kerro äitille

välillä mietin et se on viljan piri pää joka luopio

• Anonyymi

onko sukulainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko sukulainen

tai joku jakomielitautinen oululainen pelle joka esiintyy millon milläkin

• Anonyymi

Minulle eräs esimies sanoi kerran, että olen kuin Englannin vanha lammaskoira. Työnteon vauhdissa kun hiukseni väliin lentelivät naamalleni miten sattuivat.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      253
      9454
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      152
      7702
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      152
      5281
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      152
      4963
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      58
      4670
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      105
      4350
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      129
      4173
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      168
      1988
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1869
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      290
      1646
    Aihe