Et ollut mies lähellekään sitä mitä luulin. Enkä oikeastaan haluaisi enää edes törmätä sinuun ja yritän sitä vältellä niin kauan että vaihtaa maisemaa.
Antaisit olla jo
24
486
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ilkeä, pinnallinen ja mitä vielä.
- AnonyymiUUSI
En ala haukkumaan tai arvostelemaan. Hän osaa sen joten pysyköön sillä tasolla.
- AnonyymiUUSI
Mä välttelen, koska en kestä nyt näitä tunteita.
- AnonyymiUUSI
Mä välttelen, monestakin syystä
- AnonyymiUUSI
Olin just sitä mitä luulit mut mä hämäsin sua, puspus🩷🫶
- AnonyymiUUSI
Mitä jos sä vaihtaisit maisemaa ja lopettaisit tuon minun sairaan stalkkaamisesi?
- AnonyymiUUSI
Ja mistä sä tiedät mun stalkkaavan?
- AnonyymiUUSI
Tähän aiheeseen en edes lähde. Ne stalkatkoot joiden oma hyvinvointi siitä riippuu, minun ei riipu
- AnonyymiUUSI
No se tässä juuri on kun yritetään kartoittaa positiivisesti suhtautuvat ihmiset, toisenlaisilla ei ole sijaa elämässäni.
- AnonyymiUUSI
Se on jokaisen oikeus.
- AnonyymiUUSI
En halua noin katkeraa ja epäluotettavaa sydämetöntä naista. Usko jo! Sinulla ei ole minulle mitään annettavaa. Saisin vain ison rieasan niin seesteiseen elämääni. En kyllä ole edes ajatellut ja kaivannut sinua, kun on ollut niin kauniita ja ihania naisia. Elän elämäni parasta ja onnellisinta aikaa. Sinö et mahdu siihen kuvioon mutenkään. En ole ikinä edes tavannut ketään naista, jolla on noin karseen huonot ”energiat”. Minulla on hyvä ihmistuntemus, enkä siksi ole halunnut olla kanssasi missään tekemisissä. Näin sen teennäisen ”hyvyyden” läpi.
Minulta mieheltä- AnonyymiUUSI
🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱
- AnonyymiUUSI
Ok.
- AnonyymiUUSI
Tussu
- AnonyymiUUSI
Miehellä? Niin voisi luulla
- AnonyymiUUSI
Sua vain harmittaa se että tiedän totuuden touhuistasi. Onko korttitalo romahtamassa?
- AnonyymiUUSI
Vähän puhaltaa, niin se hajoaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän puhaltaa, niin se hajoaa.
Talvimyrsky tulossa..
- AnonyymiUUSI
Mistä touhuista? Päättelitkö juoruista vai palstalta?
Sivu
- AnonyymiUUSI
Törmää junaan
- AnonyymiUUSI
Onpas taas trollaukset. Älä mies mene näihin 🤭
- AnonyymiUUSI
Junaa kohti
- AnonyymiUUSI
Pitäiskö sen miehen muuttaa muka sen takia?
Sairasta. - AnonyymiUUSI
Muuttanut sun sydämeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183523On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1262635Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082600Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,22397Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll362183Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne52096Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv131743Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel621515Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431473