Etsi niin paljon sinua. Alanko päästä eteenpäin. Ehkä jollain tasolla. Silti tunteet eivät ole kuolleet
Enää ei katseeni
26
421
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei minunkaan tunteet ole kuolleet. Uskon että katseesi etsisi, mutta pelkäät tunteitasi. Naiselta
- AnonyymiUUSI
Oletko laskemassa irti?
- AnonyymiUUSI
Venettä vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venettä vai?
Laitoin talviteloille jo. Etpähän ollu auttamassa. Nyt saan kärsiä ja kitua. Että se siitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venettä vai?
On vuosihuollossa ja tarkastetaan vuotaako tappi. Vaatii varmaan uudet nesteet sisään , niin siitä se hyrrää paremmin.
- AnonyymiUUSI
Täällä!! 👋🏻 Hohtaako sinne? Muistathan mussukka levätä 😘
- AnonyymiUUSI
Ei siihen tarvita kuin yksi katse ja taas mennään.
- AnonyymiUUSI
Sitä tilaisuutta ei enää tule.
- AnonyymiUUSI
Niinkö siinä käy?
- AnonyymiUUSI
Ikävä kyllä näin se menee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö siinä käy?
Niin siinä käy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä näin se menee
Miksi ikävä kyllä?
- AnonyymiUUSI
Tuo on hyvä juttu, toivottavasti pääset. Epänormaalia on se että kun menen kauppaan, niin etsin katseellani häntä. Niin ei kuuluisi missään tapauksessa toimia, se ei vaan ole ok. Ei kuulu muutenkaan käyttää energiaa toisen etsimiseen, jos se toinen ei halua olla edes löydettävissä. Ja totuus on että jos jahtaat jotain, se loitontuu entisestään. Tämä on tietty elämän lainalaisuus, joka kannattaa ottaa vakavasti.
- AnonyymiUUSI
Saatamme molemmat olla vähän hassuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatamme molemmat olla vähän hassuja.
Kukas sinä sitten olet? Toimitko itse samalla tavalla? Se ei ole ok, varsinkin jos oikeasti haluaisi nähdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sinä sitten olet? Toimitko itse samalla tavalla? Se ei ole ok, varsinkin jos oikeasti haluaisi nähdä.
Molemmat taidamme katseellamme etsiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat taidamme katseellamme etsiä.
Mutta kyllä kai ymmärrät sen, että on sama asia kuin kiertäisi kehää.
- AnonyymiUUSI
Mun katse etsii vieläkin häntä, ei ole muuttanut aika tätä. Joskus oikein vältän katsomasta hänenoloistaan vierasta ihmistä suoraan, niin voin hetken kuvitella, että se on hän. Että mä oon tässä ihan omalla levelillä.
- AnonyymiUUSI
Ihana 😂
- AnonyymiUUSI
Kun oon samassa kaupungissa niin aina vaan mietin ja etsin häntä. En tiedä milloin tää loppuu, ei ehkä ikinä?
- AnonyymiUUSI
Joo, ei se lopu. Pahimmillaan etsii eri kaupungistakin, eihän sitä koskaan tiedä, jos olisi vaikka siellä. 🙄
- AnonyymiUUSI
Katsotaan huomenna toisianne ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
*Toisiamme
- AnonyymiUUSI
Kyllä se näin on että k.usessa ollaan edelleen toisiimme 🤭🤗❤️
- AnonyymiUUSI
😂😂
👉👈
💦💦
🧦🧦 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
👉👈
💦💦
🧦🧦Sama mies eri kalsareissa 😂🤭🤗❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183523On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1262635Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082600Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,22397Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll362183Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne52096Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv131743Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel621515Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431473