Tiesin, että olet epäilyttävä

Anonyymi-ap

Olin oikeassa.....

44

481

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En ollu minä. Mie oon ollu koko päivän kotona enkä voi todistaa sitä. 🤭🤗❤️😂

• Anonyymi
      UUSI

Millä tavalla epäilyttävä?

• Anonyymi
        UUSI

Ilkeä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeä.

Taipaapa mies jättää oman käytöksensä huomaamatta.
        Vaikka olis syytä suunnata keskittyminen siihen et mitäs tulikaan itse tehtyä mihin voi vaikkuttaa
        Ja lopettaa muiden syyttely.
        Muihin kun et nii vain voi vaikuttaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeä.

Ilkeyskin voi johtua ymmärtämisen puutteesta tai halusta olla ymmärtämättä toista? Syitä voi olla monia haluttomuudelle mm. traumat, aiemmat kokemat johon samaistaa toista jne. Epäileväinen on hyvä olla aina nykyisin, koska ylireakoivia ihmisiä on olemassa. Itsekin kohdannut heitä. Mustamaalaaminen on helppoa, paljon helpompaa kuin totuuden paljastaminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeyskin voi johtua ymmärtämisen puutteesta tai halusta olla ymmärtämättä toista? Syitä voi olla monia haluttomuudelle mm. traumat, aiemmat kokemat johon samaistaa toista jne. Epäileväinen on hyvä olla aina nykyisin, koska ylireakoivia ihmisiä on olemassa. Itsekin kohdannut heitä. Mustamaalaaminen on helppoa, paljon helpompaa kuin totuuden paljastaminen.

Kerropa oleggi totuus itsestäsi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa oleggi totuus itsestäsi!

Sen voin aplle paljastaa, että epäily ei aina riitä, jos on muuten asialle sokea? Siksi itsetutkiskelu on aina hyvästä "mieti/ pohdi"? Susta oleggista en tiedä juuri mitään, et vaikuta luotettavalta vaan enempi kärjistäjältä ja pahantahtoiselta? Sun kanssa on vaikea mitään hyvää luoda edes. Mielikuva jonka synnytin sinusta ja vain muutaman sanan takia. Luottamus?

• Anonyymi
      UUSI

Hanki A nainen elämä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole A naiselta tämä.

• Anonyymi
        UUSI

Hanki jonkun A naisen maalittaja muistaakseni jostain länsirannikolta itse elämä, vaikutat elämänkoululaiselta. T sivullinen tarkkamuistinen selvästi olet likaista ja epärehellistä peliä pelaava kun joku ”sielussa” pistelee kirjoittelemaan tällaisia keskellä yötä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki jonkun A naisen maalittaja muistaakseni jostain länsirannikolta itse elämä, vaikutat elämänkoululaiselta. T sivullinen tarkkamuistinen selvästi olet likaista ja epärehellistä peliä pelaava kun joku ”sielussa” pistelee kirjoittelemaan tällaisia keskellä yötä

Oliko Raumalta? Aika pieni pönde ja varmasti löytyy hönöjä jotka marssii jonkun leopardipöksyn ikuisen teinin mean girl- energialla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla ei ole elämänkokemusta, eli elämänkoulua yhtään käytynä, toistelet vain mitä sinulle on sanottu, jotakin mikä pohjaa vasemmistolaiseen ideologiaan. Siksi sinun ei kannata näitä keskusteluja kommentoida.

Kommentti sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole A naiselta tämä.

On varmaan tuolta e.tltäjoka esiintyy naisena!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla ei ole elämänkokemusta, eli elämänkoulua yhtään käytynä, toistelet vain mitä sinulle on sanottu, jotakin mikä pohjaa vasemmistolaiseen ideologiaan. Siksi sinun ei kannata näitä keskusteluja kommentoida.

Kommentti sivusta

Kuinkas vasemmistolainen ideologia liittyy johonkin keskustelupalstan maalitteluun ja esim tällaisiin mahdollisiin ämmäin kärhämiin? Kyllä minä muuten olenkin ideologinen, en hyväksy kiusaamista vaikka en olisi millään tavalla osallinen. Joskus kannataa olla esimerkki jos haluaa, että maailma muuttuu, aloittajaäikjätrolli

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko Raumalta? Aika pieni pönde ja varmasti löytyy hönöjä jotka marssii jonkun leopardipöksyn ikuisen teinin mean girl- energialla

Älä morkkaa leopardipöksyjä 😈 sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Et ollut vaan väärässä........

• Anonyymi
      UUSI

ei se ole ehkä itsetuhoisuutta vaan varojen järjestelyä ja teiltä hyödyn estämistä.

• Anonyymi
        UUSI

Varastettujen varojen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varastettujen varojen!

Ei kela pummilla muita varoja ole!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kela pummilla muita varoja ole!

Sinäkin taidat kompensoida monen muun suomalaisen tavoin lähes kokonaan talouttasi kelan tuella, eikä osa-aikatyö elätä. Sen verran juuri koet muutamien irtotuntien oikeuttavan tähän menestyksen teologiaan palstalla. Sivusta T naiselta. Kirjoitan saman kommentin niin monta kertaa että yksi niistä jää, saathan se nääs sinäkin täällä ränttäillä

• Anonyymi
      UUSI

Mä oon valepuvussa
      🕵️‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

🥸 Niin mäki 🤫

• Anonyymi
        UUSI

Naamat palaa nii että nasahtaa

• Anonyymi
        UUSI

On huomattu kyllä 😂😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🥸 Niin mäki 🤫

I know 🩷

• Anonyymi
      UUSI

Ja hlvetin älykäs!

• Anonyymi
        UUSI

Voi sinnuu Taas huomionkipiä mr let’s go. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinnuu Taas huomionkipiä mr let’s go. Sivusta

Ihan itte olette huomionne antaneet pösilöt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan itte olette huomionne antaneet pösilöt

😂

• Anonyymi
      UUSI

Vulvan laajentuminen puhukaa siitä.

• Anonyymi
        UUSI

"Vulvan laajentuminen" voi viitata useisiin tiloihin, kuten synnytyksen jälkeisiin muutoksiin, suonikohjuihin tai lääketieteellisiin hoitoihin, kuten dilataatioon. Synnytyksen jälkeen vulvan ulkonäkö voi muuttua ja vaatia aikaa ja tottumista, jotta kehon uudet alueet ja tuntemukset oppii tuntemaan. Vulvan suonikohjut, eli laskimoiden laajeneminen ja turvotus, ovat usein kivuliaita ja vaativat lääketieteellistä hoitoa. Emättimen dilataatiohoito tarkoittaa laajentamista esimerkiksi leikkauksen tai synnytysarpien vuoksi, ja se vaatii huolellista hoitoa ja ammattilaisen ohjausta. - tekoäly-

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä olette jo kiinni jääneet!

• Anonyymi
        UUSI

Okei palstaäijä vielä kerran- oli synkkä ja myrskyinen yö ja huusin ilman epiduraalia repikää se ulos ja antakaa minun juosta metsään elämään1

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei palstaäijä vielä kerran- oli synkkä ja myrskyinen yö ja huusin ilman epiduraalia repikää se ulos ja antakaa minun juosta metsään elämään1

😂😂😂😂 sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Minä en ole epäilyttävä kaikista vaarallisin on ihminrn jolla on poliisinläåtkä ja kantaa pistoolia on maailman suurin uhka Suomellekin.

Alastomot poliisit jott eivät tee törköyksiä hyvä uudisrus Suomen valtiolle..

• Anonyymi
      UUSI

Aseeton poliisi-komisario ainoa oikea, muuten on vale-poliisi..

Mikä joku niin keksintöni jo 1993-vuonna joku Headspinner, li aaniva pelottava hahmo joka voi hyökä5täkimppuusi on jooh Copyrigted , All Rights Reserved.

• Anonyymi
      UUSI

Rehellisyys onkin epäilyttävää, sekös ottaa koville.

• Anonyymi
      UUSI

🤣🤣🤣🤣🤣🤣LOL

• Anonyymi
      UUSI

juonin.

• Anonyymi
      UUSI

Mäkin epäilen olevani epäilyttävä.

• Anonyymi
      UUSI

Punatukkaiselta heppatytöltä.

• Anonyymi
      UUSI

onko ne hakkaukset tilattu niille takaisin taisi pettyä kun ei hoidettu mitään niiden paskahommia 😂

• Anonyymi
      UUSI

jos minullekin ja en minäkään, tilattu niille samat jutut ja samasta paikasta eri henkilöt 😂

• Anonyymi
      UUSI

ja murhan yritykset mukaan ja, joka hakkaus ja joka juttu, joka työ juttu, joka asunto juttu joka asuntojuttu, turpaan ottavat 😂😂😂😂😛😛😛😂ja niille tytöille myös 😂

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      418
      3533
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      108
      2610
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      3
      2401
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      37
      2186
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      6
      2100
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      13
      1933
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1607
    8. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      67
      1529
    9. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      43
      1483
    10. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      53
      1360
    Aihe