Olin oikeassa.....
Tiesin, että olet epäilyttävä
44
481
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ollu minä. Mie oon ollu koko päivän kotona enkä voi todistaa sitä. 🤭🤗❤️😂
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla epäilyttävä?
- AnonyymiUUSI
Ilkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeä.
Taipaapa mies jättää oman käytöksensä huomaamatta.
Vaikka olis syytä suunnata keskittyminen siihen et mitäs tulikaan itse tehtyä mihin voi vaikkuttaa
Ja lopettaa muiden syyttely.
Muihin kun et nii vain voi vaikuttaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeä.
Ilkeyskin voi johtua ymmärtämisen puutteesta tai halusta olla ymmärtämättä toista? Syitä voi olla monia haluttomuudelle mm. traumat, aiemmat kokemat johon samaistaa toista jne. Epäileväinen on hyvä olla aina nykyisin, koska ylireakoivia ihmisiä on olemassa. Itsekin kohdannut heitä. Mustamaalaaminen on helppoa, paljon helpompaa kuin totuuden paljastaminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeyskin voi johtua ymmärtämisen puutteesta tai halusta olla ymmärtämättä toista? Syitä voi olla monia haluttomuudelle mm. traumat, aiemmat kokemat johon samaistaa toista jne. Epäileväinen on hyvä olla aina nykyisin, koska ylireakoivia ihmisiä on olemassa. Itsekin kohdannut heitä. Mustamaalaaminen on helppoa, paljon helpompaa kuin totuuden paljastaminen.
Kerropa oleggi totuus itsestäsi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa oleggi totuus itsestäsi!
Sen voin aplle paljastaa, että epäily ei aina riitä, jos on muuten asialle sokea? Siksi itsetutkiskelu on aina hyvästä "mieti/ pohdi"? Susta oleggista en tiedä juuri mitään, et vaikuta luotettavalta vaan enempi kärjistäjältä ja pahantahtoiselta? Sun kanssa on vaikea mitään hyvää luoda edes. Mielikuva jonka synnytin sinusta ja vain muutaman sanan takia. Luottamus?
- AnonyymiUUSI
Hanki A nainen elämä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole A naiselta tämä.
- AnonyymiUUSI
Hanki jonkun A naisen maalittaja muistaakseni jostain länsirannikolta itse elämä, vaikutat elämänkoululaiselta. T sivullinen tarkkamuistinen selvästi olet likaista ja epärehellistä peliä pelaava kun joku ”sielussa” pistelee kirjoittelemaan tällaisia keskellä yötä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hanki jonkun A naisen maalittaja muistaakseni jostain länsirannikolta itse elämä, vaikutat elämänkoululaiselta. T sivullinen tarkkamuistinen selvästi olet likaista ja epärehellistä peliä pelaava kun joku ”sielussa” pistelee kirjoittelemaan tällaisia keskellä yötä
Oliko Raumalta? Aika pieni pönde ja varmasti löytyy hönöjä jotka marssii jonkun leopardipöksyn ikuisen teinin mean girl- energialla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla ei ole elämänkokemusta, eli elämänkoulua yhtään käytynä, toistelet vain mitä sinulle on sanottu, jotakin mikä pohjaa vasemmistolaiseen ideologiaan. Siksi sinun ei kannata näitä keskusteluja kommentoida.
Kommentti sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole A naiselta tämä.
On varmaan tuolta e.tltäjoka esiintyy naisena!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla ei ole elämänkokemusta, eli elämänkoulua yhtään käytynä, toistelet vain mitä sinulle on sanottu, jotakin mikä pohjaa vasemmistolaiseen ideologiaan. Siksi sinun ei kannata näitä keskusteluja kommentoida.
Kommentti sivustaKuinkas vasemmistolainen ideologia liittyy johonkin keskustelupalstan maalitteluun ja esim tällaisiin mahdollisiin ämmäin kärhämiin? Kyllä minä muuten olenkin ideologinen, en hyväksy kiusaamista vaikka en olisi millään tavalla osallinen. Joskus kannataa olla esimerkki jos haluaa, että maailma muuttuu, aloittajaäikjätrolli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Raumalta? Aika pieni pönde ja varmasti löytyy hönöjä jotka marssii jonkun leopardipöksyn ikuisen teinin mean girl- energialla
Älä morkkaa leopardipöksyjä 😈 sivusta
- AnonyymiUUSI
Et ollut vaan väärässä........
- AnonyymiUUSI
ei se ole ehkä itsetuhoisuutta vaan varojen järjestelyä ja teiltä hyödyn estämistä.
- AnonyymiUUSI
Varastettujen varojen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varastettujen varojen!
Ei kela pummilla muita varoja ole!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kela pummilla muita varoja ole!
Sinäkin taidat kompensoida monen muun suomalaisen tavoin lähes kokonaan talouttasi kelan tuella, eikä osa-aikatyö elätä. Sen verran juuri koet muutamien irtotuntien oikeuttavan tähän menestyksen teologiaan palstalla. Sivusta T naiselta. Kirjoitan saman kommentin niin monta kertaa että yksi niistä jää, saathan se nääs sinäkin täällä ränttäillä
- AnonyymiUUSI
Mä oon valepuvussa
🕵️♀️- AnonyymiUUSI
🥸 Niin mäki 🤫
- AnonyymiUUSI
Naamat palaa nii että nasahtaa
- AnonyymiUUSI
On huomattu kyllä 😂😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥸 Niin mäki 🤫
I know 🩷
- AnonyymiUUSI
Ja hlvetin älykäs!
- AnonyymiUUSI
Voi sinnuu Taas huomionkipiä mr let’s go. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinnuu Taas huomionkipiä mr let’s go. Sivusta
Ihan itte olette huomionne antaneet pösilöt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itte olette huomionne antaneet pösilöt
😂
- AnonyymiUUSI
Vulvan laajentuminen puhukaa siitä.
- AnonyymiUUSI
"Vulvan laajentuminen" voi viitata useisiin tiloihin, kuten synnytyksen jälkeisiin muutoksiin, suonikohjuihin tai lääketieteellisiin hoitoihin, kuten dilataatioon. Synnytyksen jälkeen vulvan ulkonäkö voi muuttua ja vaatia aikaa ja tottumista, jotta kehon uudet alueet ja tuntemukset oppii tuntemaan. Vulvan suonikohjut, eli laskimoiden laajeneminen ja turvotus, ovat usein kivuliaita ja vaativat lääketieteellistä hoitoa. Emättimen dilataatiohoito tarkoittaa laajentamista esimerkiksi leikkauksen tai synnytysarpien vuoksi, ja se vaatii huolellista hoitoa ja ammattilaisen ohjausta. - tekoäly-
- AnonyymiUUSI
Kyllä olette jo kiinni jääneet!
- AnonyymiUUSI
Okei palstaäijä vielä kerran- oli synkkä ja myrskyinen yö ja huusin ilman epiduraalia repikää se ulos ja antakaa minun juosta metsään elämään1
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei palstaäijä vielä kerran- oli synkkä ja myrskyinen yö ja huusin ilman epiduraalia repikää se ulos ja antakaa minun juosta metsään elämään1
😂😂😂😂 sivusta
- AnonyymiUUSI
Minä en ole epäilyttävä kaikista vaarallisin on ihminrn jolla on poliisinläåtkä ja kantaa pistoolia on maailman suurin uhka Suomellekin.
Alastomot poliisit jott eivät tee törköyksiä hyvä uudisrus Suomen valtiolle.. - AnonyymiUUSI
Aseeton poliisi-komisario ainoa oikea, muuten on vale-poliisi..
Mikä joku niin keksintöni jo 1993-vuonna joku Headspinner, li aaniva pelottava hahmo joka voi hyökä5täkimppuusi on jooh Copyrigted , All Rights Reserved. - AnonyymiUUSI
Rehellisyys onkin epäilyttävää, sekös ottaa koville.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣LOL
- AnonyymiUUSI
juonin.
- AnonyymiUUSI
Mäkin epäilen olevani epäilyttävä.
- AnonyymiUUSI
Punatukkaiselta heppatytöltä.
- AnonyymiUUSI
onko ne hakkaukset tilattu niille takaisin taisi pettyä kun ei hoidettu mitään niiden paskahommia 😂
- AnonyymiUUSI
jos minullekin ja en minäkään, tilattu niille samat jutut ja samasta paikasta eri henkilöt 😂
- AnonyymiUUSI
ja murhan yritykset mukaan ja, joka hakkaus ja joka juttu, joka työ juttu, joka asunto juttu joka asuntojuttu, turpaan ottavat 😂😂😂😂😛😛😛😂ja niille tytöille myös 😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183533Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082610Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32401Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll372186Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne62100Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv131933Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel671529Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431483Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,531360