Vahingossa hoksannut ennakoiva hiekanjyvän tarkkuudella ajavan pieni sielu on jälleen saanut kolauksen, jonka johdosta Numba sai kuulla kunniansa, kun minä hieman ruokin.
Nyt siis Tyttö2010Neitinen99,9%300Kerholainen on myös Suomen Busanistien ensimmäisiä buumin esi-isiä, onhan hän isukki ja suuressa arvossa vielä tänäkin päivänä kyseisten pyörien omistajien taholta.
Juttu vaan taas ontuu pahan kerran maailman yhden parhaan pyörän haaveomistajalta, koska kukaan Busan omistaja ei varmuudella Busan jälkeen ryhdy Alppeilemaan Jahajahamahoilla sen sellaisilla, joten huuhaa.
Myös tuo vuokra Multistrada kahdella plexillä on pelkkää haavetta vain.
J
uttu on kaikessa yksinkertaisuudessaan se, että yksikään satojatuhansia kilometrejä moottoripyörällä ajanut terveaivoinen henkilö ei omaa Dillen kaltaista kielteistä asennetta kaikkeen mahdolliseen.
Jokainen, siis jokainen ongelmaton motoristi tiedostaa vaarat, eikä vähättele niitä omalta osaltaan, eikä varsinkaan väitä kuten hän, että kokemattomatkin ajelee turvallisesti.
Mollaa Numban joka on harjoitellut, mutta Pattayan turret ne ajelee turvallisesti vaikka olis puikoissa ekaa kertaa elämässä.
Pitää järjettömänä kaikkea harjoittelua, mutta bablaa että ylivertainen poikansa osaa keulia istuen pyöränsä päällä niska menosuuntaan.
Väitän, Tyttö on kaikkien aikojen ainut Busanisti, jolla ei ole naarmun naarmua polvitoppauksissaan, kuin myös ainut joka ei ole koskaan harjoitellut radalla, mutta on tukka putkella ajanut kilparadoilla.
Jokaisessa motoristiperheessä, jossa vaimo on istuskellut kyydissä ja poikakin harrastanut mopoista ja kevareista lähtien päätyen ison pyörän omistajaksi, varmuudella on harjoiteltu erinäisiä asioita yhdessä ja erikseen.
Mutta tuolla Dillen asenteella mikään sellainen ei ole ollut mahdollista.
Viimeaikoina on haaveillut hankkivansa rata-ajoon soveltuvan maailman parhaan Ducan, koska hänellä on ratakin sitä varten ja heikkona hetkenään selaili laatupyörien esitteitä löytäen jopa itselleen sopivan mallin eläkepäivikseen.
Ihannoi taitavia naismotoristeja kuolaten heidän taitojaan netissä, mutta ei voi ostaa tyttärelleen motovarusteita aiheuttaen jotain yhteistä mielenkiintoista, koska joutuisi ostamaan myöhemmin uusia varusteita koska tyttö kasvaa, mutta itsellä sarja ajohaalareita ja kypäriä ym. ajoreibaneita, että voi kävellä robottikävelyä pärrältään leivokselle turvareppu selässä.
Kuitenkin tämä huippumotoristi ajaa kaikki ajonsa skootterimoottoripyörällä, jota minä kutsun mobediksi.
KAIKKIEN AIKOJEN TOINEN BUSA.
14
139
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pasanen heräsi yöllä vimmattuun kipuun eturauhasen tienoilla ja samalla kattilaan koputettiin kovaa. Nyt on hätä! Pasanen työnsi kätensä mahan alle, otti pienestä tatista kiinni ja venytti esinahkansa ja puristi sen päästä umpeen, virtsasi sen täyteen tehden hauskan kusipommin.
Ideana oli päästä vessaan saakka, mutta oli pakko ottaa tukea ovenpielestä juuri sillä kädellä ja näin on sitten lisää työtä edessä kotiavustajalla.
Pasanen ajattelee olevansa viileä motoristi, jota piukkapyllyiset pojat palvoo
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2384/1971/files/marlan-brando_79d2343d-28cb-4b5a-86dd-fa99d85b62fd_1024x1024.jpg?v=1659374898
Mutta Pasan ei ole Marlon Brando, vaan ihan tavallinen Pasanen paksulla kaulalla ja maksalla https://ibb.co/RTVVV28G Hänestä ei tule koskaan motoristia eikä Marlon Brandoa.- AnonyymiUUSI
Poika rukka kuinka sairas sinä olet, minua ei kiinnosta minkäänlaiset mopot, ei ole koskaan kiinnostanut, joskus pentuna kaverit lainasivat omaansa, ja ajoin muutaman kilsan, ei tuntunut missään, enkä olisi koskaan edes ostanut mopoa jos ei se olisi erittäin kätevä thaimaassa, mutta kannoin vastuuni, etten lähde törttöilemään liikenteeseen ennen kuin osasin sen, kävin useita kertoja ajamassa saraburissa yhden marketin parkkialueella, ajoin autolla sinne vaimo mopolla, ostin halvimman mitä oli, tosin se ei ollut halvin, honda wave, mutta eniten myyty vaimolle ostettiin vähän myöhemmin oma pcx, minä vaihdoin samalla waven yamaha aeroxiin, sinänsä turhaa mutta kauppias maksoi varsin hyvin, vaihdossa joten 125I vaihtui 155i... eli kevytmoottori pyörä vaihtui moottoripyörään...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poika rukka kuinka sairas sinä olet, minua ei kiinnosta minkäänlaiset mopot, ei ole koskaan kiinnostanut, joskus pentuna kaverit lainasivat omaansa, ja ajoin muutaman kilsan, ei tuntunut missään, enkä olisi koskaan edes ostanut mopoa jos ei se olisi erittäin kätevä thaimaassa, mutta kannoin vastuuni, etten lähde törttöilemään liikenteeseen ennen kuin osasin sen, kävin useita kertoja ajamassa saraburissa yhden marketin parkkialueella, ajoin autolla sinne vaimo mopolla, ostin halvimman mitä oli, tosin se ei ollut halvin, honda wave, mutta eniten myyty vaimolle ostettiin vähän myöhemmin oma pcx, minä vaihdoin samalla waven yamaha aeroxiin, sinänsä turhaa mutta kauppias maksoi varsin hyvin, vaihdossa joten 125I vaihtui 155i... eli kevytmoottori pyörä vaihtui moottoripyörään...
Aloitus on 100% varmuudella sivupersoonasi tuotoksia, tiesit sitä itse tai et ja sivupersoonasi on innokas wannabe- motoristi.
Koko maailmassa kun ei ole olemassa kahta noin tyhmää ja huonomuistista miestä, joka yhdistelee asioita ihan miten sattuu ja kuvittelee tietävänsä toisten elämän tarkalleen.
Dementiasi on todella pahalla mallilla, kun nyt olet jo unohtanut kaikki matkakertomukset kuvineen Alpeilta, tein kaksi viestiketjua pelkästään prätkäreissuista, joissa on jotakin 25 kuvaa, uusia ja vanhoja.
Yhtään Yamahaa siellä ei ole.
Jokainen motoristi nauraa näille "Senssun" jutuille siitä kuinka 7- vuotiaalle tytölle pitäisi hommata ajovarusteet. Olitko harkinnut nahkaa vai Gore-texiä, kun käymme kaupassa PCX:llä? Ducatissa kun hänen jalat ei yllä tapeille saakka vielä.
Posson suhteellisuudentaju taas loistaa puutteellaan kun kuvittelee minun ajavan kaikki ajot PCX:llä.
Tästäkin aiheesta olen laittanut kymmeniä kuvia Ducaretkistä, Raptorista ja Toyotasta, joka lähtee tarpeettomana vaihtoon vaimon uuteen Isuzun kevythybridiin. Korkeammalta on mukavampi katsella liikennettä kuin sedanista.
Mild- hybridi tarkoittaa sähköavusteista, jossa on pieni sähkömoottori joka auttaa kiihdytyksissä ja säästää polttoainetta. On niin suosittu että jonotusaika on 5-6 kuukautta.
2010
PS: Oikein rattoisia bussimatkoja Myyrmanniin ja Meilahteen, onhan sinulla kertomasi mukaan "huomattavasti parempi elämä" kuin minulla 8) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on 100% varmuudella sivupersoonasi tuotoksia, tiesit sitä itse tai et ja sivupersoonasi on innokas wannabe- motoristi.
Koko maailmassa kun ei ole olemassa kahta noin tyhmää ja huonomuistista miestä, joka yhdistelee asioita ihan miten sattuu ja kuvittelee tietävänsä toisten elämän tarkalleen.
Dementiasi on todella pahalla mallilla, kun nyt olet jo unohtanut kaikki matkakertomukset kuvineen Alpeilta, tein kaksi viestiketjua pelkästään prätkäreissuista, joissa on jotakin 25 kuvaa, uusia ja vanhoja.
Jokainen motoristi nauraa näille "Senssun" jutuille siitä kuinka 7- vuotiaalle tytölle pitäisi hommata ajovarusteet. Olitko harkinnut nahkaa vai Gore-texiä, kun käymme kaupassa PCX:llä? Ducatissa kun hänen jalat ei yllä tapeille saakka vielä.
Posson suhteellisuudentaju taas loistaa puutteellaan kun kuvittelee minun ajavan kaikki ajot PCX:llä.
Tästäkin aiheesta olen laittanut kymmeniä kuvia Ducaretkistä, Raptorista ja Toyotasta, joka lähtee tarpeettomana vaihtoon vaimon uuteen Isuzun kevythybridiin. Korkeammalta on mukavampi katsella liikennettä kuin sedanista.
Mild- hybridi tarkoittaa sähköavusteista, jossa on pieni sähkömoottori joka auttaa kiihdytyksissä ja säästää polttoainetta. On niin suosittu että jonotusaika on 5-6 kuukautta.
2010
PS: Oikein rattoisia bussimatkoja Myyrmanniin ja Meilahteen, onhan sinulla kertomasi mukaan "huomattavasti parempi elämä" kuin minulla 8)Outoa että sinä osamaksu miljonääri teet diagnooseja netissä lukemiasi tekstein kautta mistä asiantuntijoillakaan ei ole mitään käsitystä, ei ihme että olet mielestäsi miljonääri, harmi vaan että miljoonat ja muutkin harhasi sivupersoonista.
Sinun logiikkasi ei muutenkaan häiritse juurikaan ainua, mitä luulet olisinko koskaan lähtenyt 10 vuodeksi thaimaahan, jos minulla olisi edes pieni riski mielenterveyshäiriöistä, ja nuo sinun ehdottomat ovat sieltä vakavammasta päästä, sairauksia sinä mutta mielenpirtoutuminen on todella vakaavaa, yleensä merkki jostain ylitse pääsemättömästä psyykkisestä stressistä, jolta elimistö suojaa potilasta, ja kehittää suojaavan persoonallisuuden.
Tuon hoitaminen vaatisi erittäin kovan pysyvän psykiatrisen hoitokontaktin, mitä thaimaasta varmasti ei ole saatavana, frangeille. Tämä johtaisi psyykkiseen katastrofiin jo vuodessa viimeistään kahdessa, hoitamattomana.
Mitä tulee sinun ja minun väliseen eroihin, lyöt tässäkin pahasti kirveesi kiveen, minä en keksi sinusta mitään juttuja kierrätän vain kertomiasi, joten jolppi olen sinun paljon paremmassa kunnossa, minulla ei ole stressiä ollut vuosiin, joten minulla on joka tapauksessa paljon sinua parempi elämä... joka tapauksessa.
By NumBall, vantaalla, no resu mihin vaimoni on taas kadonnut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Outoa että sinä osamaksu miljonääri teet diagnooseja netissä lukemiasi tekstein kautta mistä asiantuntijoillakaan ei ole mitään käsitystä, ei ihme että olet mielestäsi miljonääri, harmi vaan että miljoonat ja muutkin harhasi sivupersoonista.
Sinun logiikkasi ei muutenkaan häiritse juurikaan ainua, mitä luulet olisinko koskaan lähtenyt 10 vuodeksi thaimaahan, jos minulla olisi edes pieni riski mielenterveyshäiriöistä, ja nuo sinun ehdottomat ovat sieltä vakavammasta päästä, sairauksia sinä mutta mielenpirtoutuminen on todella vakaavaa, yleensä merkki jostain ylitse pääsemättömästä psyykkisestä stressistä, jolta elimistö suojaa potilasta, ja kehittää suojaavan persoonallisuuden.
Tuon hoitaminen vaatisi erittäin kovan pysyvän psykiatrisen hoitokontaktin, mitä thaimaasta varmasti ei ole saatavana, frangeille. Tämä johtaisi psyykkiseen katastrofiin jo vuodessa viimeistään kahdessa, hoitamattomana.
Mitä tulee sinun ja minun väliseen eroihin, lyöt tässäkin pahasti kirveesi kiveen, minä en keksi sinusta mitään juttuja kierrätän vain kertomiasi, joten jolppi olen sinun paljon paremmassa kunnossa, minulla ei ole stressiä ollut vuosiin, joten minulla on joka tapauksessa paljon sinua parempi elämä... joka tapauksessa.
By NumBall, vantaalla, no resu mihin vaimoni on taas kadonnut.Ja noin niinkuin noista sinun mopoiluistasi, minä en ole koskaan lukenut ensimmäistäkään kertomustasi, sellainen ei kiinnosta.
Mikä oikeastaan on suhteesi tähän klappilaan, hän puolustaa sinua miekka tanassa, joka päivä, vaikka kirjoitukseni ei edes kuulu hänelle, onko sinulla diagnoosi jostain vakavasta joka purkautuu näin, mitä tulee siihen sinun eliittielämääsi, tosiasiassa sinä vaikutat vain palstalla, yrität tukea heikkoa itsetuntoasi, mitä uskomattomin juttujesi kautta, ja joku hölmö vielä uskoo juttuihisi, vaikka kuitenkin tämä on ainoa vaikutuskanavasi.
Uskallat kyllä huudella puskistasi, osamaksu miljonääri, ja julkaista minun tiedot täällä, kun olet ne ensin varastanut, että sellainen miljonääri
By NumBall, vantaalla, no resu mihin vaimoni on taas kadonnut Anonyymi kirjoitti:
2010
PS: Oikein rattoisia bussimatkoja Myyrmanniin ja Meilahteen, onhan sinulla kertomasi mukaan "huomattavasti parempi elämä" kuin minulla 8)Hauskaa ... Eedenin hukkapala aktivoitui ... Esson baarien kingi ja kaikkien amismopoilijoiden esikuva.
Tolla horopillusen herkkähipiäisellä on varsin outo käsitys itsestään.
Pieni sielu alkaa piipityspärräämään kun ei kirjoiteta täsmälleen kuten hän on kertonut, mutta itse lataa toisista mitä sylki suuhun tuo ja sairas päänsä tuottaa.
Jalkatapit jep jep, tapit järjestetään sille korkeudelle missä niitä tarvitaan.
Missä mahtanee olla mobedin jalkatapit tai seisooko korealainen siinä kusipään ja sarvien välissä?
Edes lumppusella ei oo varusteita, eikä mitään yhteistä harrastusta muuta kuin ryytimaa ja viinan juonti.- AnonyymiUUSI
Hieman meni Senssu yli kirjoituksesi, tuo 2010 on vain haavan sieluunsa saanut hyvin narsistinen henkilö, tähän ei tarvitse asiantuntijoita, diagnoosi on selvä...
Tuossa hieman otetta narsistin päiväkirjasta, "Sellainen pikkuinen ero meissä on että minä olen omistanut ja ajanut maailman nopeimmilla sarjavalmisteisilla prätkillä yli 200 000 kilometriä. Omistin 13 vuotiaana jo 350 kuutioisen Hondan."
tosin en ymmärrä miten tämä liittyy thaimaan vaaralliseen liikenteeseen, mutta tämä narsisti on jo keskiarvoltaan huomattavasti pahempaa laatua, kuin narsistit yleensä, ja kerjää myötätuntoa ja hyväksyntää pattayapalstalla, joka päivä teemalla minä, minä, minä.
By NumBall, vantaalla, no resu mihin vaimoni on taas kadonnut 2010. Anonyymi kirjoitti:
Hieman meni Senssu yli kirjoituksesi, tuo 2010 on vain haavan sieluunsa saanut hyvin narsistinen henkilö, tähän ei tarvitse asiantuntijoita, diagnoosi on selvä...
Tuossa hieman otetta narsistin päiväkirjasta, "Sellainen pikkuinen ero meissä on että minä olen omistanut ja ajanut maailman nopeimmilla sarjavalmisteisilla prätkillä yli 200 000 kilometriä. Omistin 13 vuotiaana jo 350 kuutioisen Hondan."
tosin en ymmärrä miten tämä liittyy thaimaan vaaralliseen liikenteeseen, mutta tämä narsisti on jo keskiarvoltaan huomattavasti pahempaa laatua, kuin narsistit yleensä, ja kerjää myötätuntoa ja hyväksyntää pattayapalstalla, joka päivä teemalla minä, minä, minä.
By NumBall, vantaalla, no resu mihin vaimoni on taas kadonnut 2010.Ymmärrän mutta annan sille vähän oma lääkettään, koska se ei sitä kestä.
- AnonyymiUUSI
SENSSU kirjoitti:
Ymmärrän mutta annan sille vähän oma lääkettään, koska se ei sitä kestä.
Voiko paraskaan psykiatri ja lääkkeet lopettaa Pasasen yksinpuheluita edes hetkeksi?
Surullista kun ei ole oikeita kavereita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiko paraskaan psykiatri ja lääkkeet lopettaa Pasasen yksinpuheluita edes hetkeksi?
Surullista kun ei ole oikeita kavereita.Ei voi koska, senssu ja numball eivät ole sama henkilö, mutta voiko 2010 ja klappila erottaa toisistaan oikein valituilla lääkkeillä, ja asiantuntevalla hoidolla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi koska, senssu ja numball eivät ole sama henkilö, mutta voiko 2010 ja klappila erottaa toisistaan oikein valituilla lääkkeillä, ja asiantuntevalla hoidolla.
Olet siis joku ulkopuolinen tietäjä joka tuntee nämä sankarit jotka eivät kertomuksen mukaan tunne edes toisiaan? Todella uskottavaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis joku ulkopuolinen tietäjä joka tuntee nämä sankarit jotka eivät kertomuksen mukaan tunne edes toisiaan? Todella uskottavaa.
Nämä on sen verran isoja herroja että heillä on assistentit ja sihteerit jotka kommunikoi keskenään yhteisen PR-osaston kautta päivätiedotteissa ja katsauksissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on sen verran isoja herroja että heillä on assistentit ja sihteerit jotka kommunikoi keskenään yhteisen PR-osaston kautta päivätiedotteissa ja katsauksissa.
Pattaya palstan tapahtumista... 5555555
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4323644Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1172692Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne162192Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv232039Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941627Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491574Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541455