Että kohtalo päätti asiat näin tai sinähän sennhalusit
Surulliselta tuntuu
13
279
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jaa a. Eilinen kertoi paljon...
- AnonyymiUUSI
Mitä eilen tapahtui
- AnonyymiUUSI
No mitä sinä aloittajasetä olet täällä eilen sitten tarinoinut?
- AnonyymiUUSI
Mitäs?
- AnonyymiUUSI
Ja siinä taas joku, joka kuvittelee palstsäikön proosan kertovan ns oikeista maan tapahtumista. T naiselta ootte urpoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä taas joku, joka kuvittelee palstsäikön proosan kertovan ns oikeista maan tapahtumista. T naiselta ootte urpoja
Ei saa suuttua- heikot sortuu elin tiellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa suuttua- heikot sortuu elin tiellä
Heikot sortuu elimen tiellä. Voi sentään, onkin jo ikävä elintä 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heikot sortuu elimen tiellä. Voi sentään, onkin jo ikävä elintä 🤔
Sehän on hienoa, että osaat sanoittaa tunteesi, palstaäijä. Alan taipua sille kannalle mitä joku on kirjoittanut, että jotkut trollaa näitä skeidoja myös itse
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hienoa, että osaat sanoittaa tunteesi, palstaäijä. Alan taipua sille kannalle mitä joku on kirjoittanut, että jotkut trollaa näitä skeidoja myös itse
Mutta kuka näkee näkisi kaiken- jumala vai joku kyperkeskus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuka näkee näkisi kaiken- jumala vai joku kyperkeskus?
Minä huuan mustia ha sinä huuat mustia katotaan kumman luo tulee, metateksti meni hermot
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaan mä hörho olla mutta en ikinä palstaäijän tasoa.... You know
- AnonyymiUUSI
Olisitteko voineet vain puhua.
- AnonyymiUUSI
Ei. Käytännössä mahdotonta. Ei ikinä vastaa mulle mihinkään henki. Koht juttuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4323644Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1172692Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne162192Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv232039Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941627Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491574Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541455