Voi että kun Aatu poika tekee hienoja filmejä youtubee. Siinä on kyl maailman onnellisin pariskunta.jenni katsoo aina miestään niin rakkaudella ja silmissä oikein paistaa syvä rakkaus miestään kohtaan. Arvostan❤️❤️jatkakaa samaan malliin. Olette oikea unelma pari josta kaikkien pitäis ottaa mallia, kunnioitusta ja rakkautta toisiaan kohtaan.
Rebelwerks pariskunta
54
3941
Vastaukset
- Anonyymi
Uusia pätkiä odotellessa
- Anonyymi
Pitääkö paikkansa että ice Cage 6 ottelee pariskunta. Kuulemma Mauno kikkailee Mauno ja irkku ottaa yhtenä Aatun ja Jennin kans vapaaottelu säännöillä
- Anonyymi
Aika teennäistä hommaa heillä, näyteltyä YouTubea varten että saavat katsojia.
- Anonyymi
:D:D:D:D
- Anonyymi
Ehkä tuo Jenni on noissa liikaa...
- Anonyymi
Ilman Jenniä ei tuu tarvetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman Jenniä ei tuu tarvetta
Jaa mitä tarvetta tarkoitat? ei varmasti tule!
- Anonyymi
Jenni jaaatu on yhdessä vaan parasta❤️olis kiva nähdä kalupekka ja alatiinokin joskus iso jalan filmillä.
- Anonyymi
Olihan ne Aatun ensimmäiset videot aika huonoja, siksi ei pahemmin kiinnostanut. Olikohan vuosi takaperin kun taas kokeilin ja näähän onkin hyvää viihdettä nykyään :)
Nyt on taas erikoinen vaihe kun edellisestä videosta on 10 päivää aikaa, lieköhän taas joku burnout tilanne???- Anonyymi
taitaa olla parisuhde draamaa ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa olla parisuhde draamaa ollut
Vaihtoon... molemmat!
- Anonyymi
Melko nyrpeitä ilmestyksiä kun kamerat ei pyöri 😂
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Vaikka sukulaisia ovatkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sukulaisia ovatkin
Joo ok mitähän kautta🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ok mitähän kautta🙈
Veljen poika
- Anonyymi00060
Kunhan uliset.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Veljen poika
Valehtelet.
- Anonyymi
Syytä onkin katsoa rakkaudella, tai jää euroista paitsi hähähäää
- Anonyymi
Kylläpä taas kateus paistaa kun jotkin menestyy,Aatu ja kumppanit on tehneet kovasti hommia että tähän on päästy. Arvostelijat jotka tätä haukkuu ei ole edes kunnon työpäivää tehneet.ps.taivalkosken isojalalle mukavaa jatkoa.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä taas kateus paistaa kun jotkin menestyy,Aatu ja kumppanit on tehneet kovasti hommia että tähän on päästy. Arvostelijat jotka tätä haukkuu ei ole edes kunnon työpäivää tehneet.ps.taivalkosken isojalalle mukavaa jatkoa.
Aina kateuskortti 🪪
- Anonyymi
Eiks Aatu oo siellä reeperpanilla
- Anonyymi00023
Pulun akasta löytyy netistä mielenkiintoista kuvamatskuu😂
- Anonyymi00026
Olisiko linkkiä?
- Anonyymi00035
Kerro toki mistä löytyy
- Anonyymi00055
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kerro toki mistä löytyy
Netistähän tuossa on jo kerrottu!
- Anonyymi00024
Kyllä nämä poloset kallut kylällä tunnetaan. Naurettavaa sakkia kyllä..
- Anonyymi00025
Ehottomasti pitäsi mieheltä saaja asseet pois. Epävakaampaa metästäjää saa hakkee. Uhannu aseilla ennenki..
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ehottomasti pitäsi mieheltä saaja asseet pois. Epävakaampaa metästäjää saa hakkee. Uhannu aseilla ennenki..
Ei kai rebeli semmosta tee?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei kai rebeli semmosta tee?
Pulut tekee
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei kai rebeli semmosta tee?
Tähän rebel ketjuun tosiaan sotkettiin nyt tämä toinen kylän some "vaikuttaja" teampulu. Poloset ja puluset viittaa heihin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tähän rebel ketjuun tosiaan sotkettiin nyt tämä toinen kylän some "vaikuttaja" teampulu. Poloset ja puluset viittaa heihin.
On siinä kyllä niin naurettavaa porukkaa kun olla vaan saattaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
On siinä kyllä niin naurettavaa porukkaa kun olla vaan saattaa.
Mikä heissä, ei sen kummempia kuin muutkaa
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mikä heissä, ei sen kummempia kuin muutkaa
Suurin osa ei sekoile nuissa jutuissaan, saati niihin puheisiin liitä aseita. Eivätkä muutenkaan ole mitään väkivaltaelämänkoululaisia.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
On siinä kyllä niin naurettavaa porukkaa kun olla vaan saattaa.
Itse olet ja vieläpä kateellinen jpululle ja rebelille.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Itse olet ja vieläpä kateellinen jpululle ja rebelille.
😂😂😂😂 Älä kehtaa.
- Anonyymi00040
Suoperälle saa tulla piippua nuohoomaan. Terveisin koillismaan toiseksi kovin tubettaja!
- Anonyymi00042
Koululle myös 🎅🎅🎅🎅🎅
- Anonyymi00043
Aatu ja Jenni on ihan ok, videot suosittuja ja onhan niissä ihan sisältöä. Mutta Polot... Aluksi parisuhde-huumori oli ihan kivaa, mutta kun selvisi mitä tuo kahjo sukulaisineen oikein on touhunnut niin pikkuisen on outoa porukkaa. Oikeuteen pitää mennä sekoilemaan, poliisit sotkettava asioihin...
- Anonyymi00044
Ei kai niillä poroja oo?
- Anonyymi00045
Saman laittanu merkille. No, toisaalta noita hulluja on montaa sorttia.
- Anonyymi00053
On sitä paitsi niin pelle että häviää kaikki käräjänsä mitkä alottaa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
On sitä paitsi niin pelle että häviää kaikki käräjänsä mitkä alottaa.
No eikö ne ole molemmat pellejä, siinä on pari kyllä toisensa löytänyt. Onkohan se joku sukuvika että siellä päässä on jotain pikkuisen pielessä?
- Anonyymi00046
Huh,huh. Ei enää tee, alamäki videoissa alkoi jo.
- Anonyymi00047
Mitä se teki?
- Anonyymi00056
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mitä se teki?
siitähä oli vissii pari tiktok videoo, joissa haukku et superfani tunkeutunu heille ja viskonu sen sit pihalle…
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
siitähä oli vissii pari tiktok videoo, joissa haukku et superfani tunkeutunu heille ja viskonu sen sit pihalle…
Niin on tehty koitilasaki 😁😁😁😁😁😁😁
- Anonyymi00048
Ylypistyny vaan molemmat
- Anonyymi00049
Sitä se teettää kun keltanen huilaa väärään suuntaan..
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sitä se teettää kun keltanen huilaa väärään suuntaan..
Voisi kuvitella että omistaa poroja muttei merkkiä näytä olevan kuitenkaan
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sitä se teettää kun keltanen huilaa väärään suuntaan..
Turhalla järjellä ei ole kyllä siunattuja
- Anonyymi00058
Pittää mullaki napsauttaa pulua nokkavarteen kunhan näkee. Oppii olemaan.
- Anonyymi00059
Ovat kyllä vammasta porukkaa
- Anonyymi00063UUSI
"Ei tuu tarvetta"
"Kertakaikkiaan"
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540