JOSKUS tapaamme, vastaamme tulee marttyyreja, uhriutujia, kiusaajia ja toisen alentajia. Näistä ihmisistä kannattaa yrittää pysyä erossa, mutta jos joutuu väkisin vaikutuspiiriinsä, niin mitä tehdä?
Yleensä kiusaaja ilkeilijä älähtää korkeemmalta kovempaa ja nopeimmin. Osoittaa itselleen ja toisille ja kaikille muillekin, missä vika luuraa, kuka on laittanu kaapin seisoskelee väärään mestaan. Tällaiset ihmiset syö kaiken ilman ympäriltään ja syyttävät hapettomasta ilmapiiristä toisia ... muita kuin omaa käytöstään.
"""enole katkera mutta kuitenkin""""
Ilkeys ja manipulointi
6
364
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuinen keskustelee, eikä kirjoittele tänne. Ei kenenkään tarvitse olla tekemisissä sellaisten kanssa, ei vaikka olisi sukua. Itse päättää omat rajansa ja ketä vaikutuspiiriinsä ottaa. Avoin keskustelu auttaa ahdistukseen, se voi olla jopa vapauttavaa. Ongelmat ratkeaa niitä kohtaamalla. Tunteet, kaikenlaiset ovat ohi meneviä tiloja. Tsemppiä.
Aikuinen nimenomaan just ilmaisee itseään kirjoittamalla tänne, kukas tänne sitten tunteistaan kirjoittelee? Toki keskusteluja voidaan käydä, toisten ihmisten kanssa puhumallakin, kommunikoiden, mutt jos on kerran palsta katkeralle vihalle, miksei kirjoittelis aiheesta?
Ongelmilla on tapana olla myös ratkeamatta ja jäädä traumoiksi. Viha-sairaudet on varmasti pahinta laatua mielenterveydelle, mitä oot mieltä? ... sitä minäkin toivon, itselleni ja toisille - tunteet on ohimeneviä, tulevia, olevia, niistä vois oppia, myös vapautumaan, tunnistamaan. Mutt yks vaihtoehto vois olla myös olla reagoimatta vihan tunteeseen, ohittamalla koko tunteen.
Kiitos tsempistä ! *se on aina tarpeen* Halaa mun puolesta itseäsi, sinäkin tarvitset voimia matkallasi ! :D- Anonyymi
Aikuinen ihminen ei myöskään suhtaudu muihin ihmisiin lapsellisen alentuvasti ja jaarittele palstasedän hahmoille kuin tietäisi jonkun luonnollisen henkilön asioista paremminkin, vaikka on itse se joka elää mielikuvituksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei myöskään suhtaudu muihin ihmisiin lapsellisen alentuvasti ja jaarittele palstasedän hahmoille kuin tietäisi jonkun luonnollisen henkilön asioista paremminkin, vaikka on itse se joka elää mielikuvituksessa
Tuo minun heitto oli vain yleisesti, ei kenenkään liittyen.
- Anonyymi00004
Kannattaa aina hyräillä toksisille ihmisille Ludacris.
https://www.youtube.com/watch?v=cEuU64Zt4B0&list=RDcEuU64Zt4B0&start_radio=1
Kun toistaa tarpeeksi usein kuin rikkinäinen äänilevy, niin nuo lopulta häipyy.
Never show any respect.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989