JOSKUS tapaamme, vastaamme tulee marttyyreja, uhriutujia, kiusaajia ja toisen alentajia. Näistä ihmisistä kannattaa yrittää pysyä erossa, mutta jos joutuu väkisin vaikutuspiiriinsä, niin mitä tehdä?
Yleensä kiusaaja ilkeilijä älähtää korkeemmalta kovempaa ja nopeimmin. Osoittaa itselleen ja toisille ja kaikille muillekin, missä vika luuraa, kuka on laittanu kaapin seisoskelee väärään mestaan. Tällaiset ihmiset syö kaiken ilman ympäriltään ja syyttävät hapettomasta ilmapiiristä toisia ... muita kuin omaa käytöstään.
"""enole katkera mutta kuitenkin""""
Ilkeys ja manipulointi
6
360
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuinen keskustelee, eikä kirjoittele tänne. Ei kenenkään tarvitse olla tekemisissä sellaisten kanssa, ei vaikka olisi sukua. Itse päättää omat rajansa ja ketä vaikutuspiiriinsä ottaa. Avoin keskustelu auttaa ahdistukseen, se voi olla jopa vapauttavaa. Ongelmat ratkeaa niitä kohtaamalla. Tunteet, kaikenlaiset ovat ohi meneviä tiloja. Tsemppiä.
Aikuinen nimenomaan just ilmaisee itseään kirjoittamalla tänne, kukas tänne sitten tunteistaan kirjoittelee? Toki keskusteluja voidaan käydä, toisten ihmisten kanssa puhumallakin, kommunikoiden, mutt jos on kerran palsta katkeralle vihalle, miksei kirjoittelis aiheesta?
Ongelmilla on tapana olla myös ratkeamatta ja jäädä traumoiksi. Viha-sairaudet on varmasti pahinta laatua mielenterveydelle, mitä oot mieltä? ... sitä minäkin toivon, itselleni ja toisille - tunteet on ohimeneviä, tulevia, olevia, niistä vois oppia, myös vapautumaan, tunnistamaan. Mutt yks vaihtoehto vois olla myös olla reagoimatta vihan tunteeseen, ohittamalla koko tunteen.
Kiitos tsempistä ! *se on aina tarpeen* Halaa mun puolesta itseäsi, sinäkin tarvitset voimia matkallasi ! :D- Anonyymi
Aikuinen ihminen ei myöskään suhtaudu muihin ihmisiin lapsellisen alentuvasti ja jaarittele palstasedän hahmoille kuin tietäisi jonkun luonnollisen henkilön asioista paremminkin, vaikka on itse se joka elää mielikuvituksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei myöskään suhtaudu muihin ihmisiin lapsellisen alentuvasti ja jaarittele palstasedän hahmoille kuin tietäisi jonkun luonnollisen henkilön asioista paremminkin, vaikka on itse se joka elää mielikuvituksessa
Tuo minun heitto oli vain yleisesti, ei kenenkään liittyen.
- Anonyymi00004
Kannattaa aina hyräillä toksisille ihmisille Ludacris.
https://www.youtube.com/watch?v=cEuU64Zt4B0&list=RDcEuU64Zt4B0&start_radio=1
Kun toistaa tarpeeksi usein kuin rikkinäinen äänilevy, niin nuo lopulta häipyy.
Never show any respect.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505923Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364348Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502828- 332766
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342675- 162588
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432115
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025