JOSKUS tapaamme, vastaamme tulee marttyyreja, uhriutujia, kiusaajia ja toisen alentajia. Näistä ihmisistä kannattaa yrittää pysyä erossa, mutta jos joutuu väkisin vaikutuspiiriinsä, niin mitä tehdä?
Yleensä kiusaaja ilkeilijä älähtää korkeemmalta kovempaa ja nopeimmin. Osoittaa itselleen ja toisille ja kaikille muillekin, missä vika luuraa, kuka on laittanu kaapin seisoskelee väärään mestaan. Tällaiset ihmiset syö kaiken ilman ympäriltään ja syyttävät hapettomasta ilmapiiristä toisia ... muita kuin omaa käytöstään.
"""enole katkera mutta kuitenkin""""
Ilkeys ja manipulointi
4
73
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aikuinen keskustelee, eikä kirjoittele tänne. Ei kenenkään tarvitse olla tekemisissä sellaisten kanssa, ei vaikka olisi sukua. Itse päättää omat rajansa ja ketä vaikutuspiiriinsä ottaa. Avoin keskustelu auttaa ahdistukseen, se voi olla jopa vapauttavaa. Ongelmat ratkeaa niitä kohtaamalla. Tunteet, kaikenlaiset ovat ohi meneviä tiloja. Tsemppiä.
Aikuinen nimenomaan just ilmaisee itseään kirjoittamalla tänne, kukas tänne sitten tunteistaan kirjoittelee? Toki keskusteluja voidaan käydä, toisten ihmisten kanssa puhumallakin, kommunikoiden, mutt jos on kerran palsta katkeralle vihalle, miksei kirjoittelis aiheesta?
Ongelmilla on tapana olla myös ratkeamatta ja jäädä traumoiksi. Viha-sairaudet on varmasti pahinta laatua mielenterveydelle, mitä oot mieltä? ... sitä minäkin toivon, itselleni ja toisille - tunteet on ohimeneviä, tulevia, olevia, niistä vois oppia, myös vapautumaan, tunnistamaan. Mutt yks vaihtoehto vois olla myös olla reagoimatta vihan tunteeseen, ohittamalla koko tunteen.
Kiitos tsempistä ! *se on aina tarpeen* Halaa mun puolesta itseäsi, sinäkin tarvitset voimia matkallasi ! :D- AnonyymiUUSI
Aikuinen ihminen ei myöskään suhtaudu muihin ihmisiin lapsellisen alentuvasti ja jaarittele palstasedän hahmoille kuin tietäisi jonkun luonnollisen henkilön asioista paremminkin, vaikka on itse se joka elää mielikuvituksessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei myöskään suhtaudu muihin ihmisiin lapsellisen alentuvasti ja jaarittele palstasedän hahmoille kuin tietäisi jonkun luonnollisen henkilön asioista paremminkin, vaikka on itse se joka elää mielikuvituksessa
Tuo minun heitto oli vain yleisesti, ei kenenkään liittyen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4143302Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1022478On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat722411Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12349Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll282074Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921564Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121372Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031194Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441152- 931081