Se tuntui hyvältä ja oikealta. ❤️
Sanoit nimeni pitkästä aikaa nainen
28
355
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei sanonut
- AnonyymiUUSI
Vai koska sanoi?
- AnonyymiUUSI
Ei varmaan sitten liity sinuun mitenkään? 😄 -ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan sitten liity sinuun mitenkään? 😄 -ap
Tottakai liittyy minuun, mitä sä selität siellä😅
- AnonyymiUUSI
En sanonutkaan.
- AnonyymiUUSI
Onko se kirosana kuten saa... tai perk.......
- AnonyymiUUSI
Tai kytät kolme kertaa kuten candyman, sitten se ilmestyy? Sivusta olen ihan tulessa tänään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai kytät kolme kertaa kuten candyman, sitten se ilmestyy? Sivusta olen ihan tulessa tänään
Mulla ne ilmestyy aina ihan ilman ajatustakin🤣mitää pahaa en oo teheny
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rahanpesukytät pikkupe-sukarhu kolmantena päänä "kultakaupan" ovii aukomassa?
-sivuraiteensivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rahanpesukytät pikkupe-sukarhu kolmantena päänä "kultakaupan" ovii aukomassa?
-sivuraiteensivustaÄlä laula teidän rötöksiä tänne? Usko jo että en ymmärrä puoliakaan mistä puhua pulputat, ehkä auot päätä joillekin ihan muille ja muistuttelet yliotteesta. Mitä minä sanoisin kytistä- he työnsä tehköön kellä oikeita sellaisia on tms
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä laula teidän rötöksiä tänne? Usko jo että en ymmärrä puoliakaan mistä puhua pulputat, ehkä auot päätä joillekin ihan muille ja muistuttelet yliotteesta. Mitä minä sanoisin kytistä- he työnsä tehköön kellä oikeita sellaisia on tms
Mkay. Tämä ei ehkä ole gollum, eli tätä ristiintykitystä on joka suuntaan? En tiä eikä ole minun tehtävä selvittää päähän siinä kuluu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mkay. Tämä ei ehkä ole gollum, eli tätä ristiintykitystä on joka suuntaan? En tiä eikä ole minun tehtävä selvittää päähän siinä kuluu
Oliko tässä havaittavissa merkittävää viranomaisvastaisuutta vai olisiko asia ehkä hieman vähemmän mustavalkoinen? Paahan projektoris ja prujus uusiksi jos kolahti jollain tavalla😏
- AnonyymiUUSI
Luetko mun ajatukset?❤️🔥
- AnonyymiUUSI
En halua enää ☹️ sain niin paljon paskaa siitä niskaan ni ei viitti. En tie miks ihmiset ei kestä sitä. Joten antaa olla. Teen omat johtopäätökset ja pidän turpani kii. Valkkaan suunnan sitten sen perusteella muilta kysymättä ja mitään puhumatta.
Ollaan puhumatta. Ollaan hiljaa. Sanat on paskaa ja rakkaus on vielä paskempaa. Tätä te haluatte tätä te saatte. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En halua enää ☹️ sain niin paljon paskaa siitä niskaan ni ei viitti. En tie miks ihmiset ei kestä sitä. Joten antaa olla. Teen omat johtopäätökset ja pidän turpani kii. Valkkaan suunnan sitten sen perusteella muilta kysymättä ja mitään puhumatta.
Ollaan puhumatta. Ollaan hiljaa. Sanat on paskaa ja rakkaus on vielä paskempaa. Tätä te haluatte tätä te saatte.Mitä et halua enää rakas?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et halua enää rakas?
En mä sano enää mitään. Olen vaan paska ja huono
Oon sit hiljaa
- AnonyymiUUSI
Kaikki on vaan paskaa. Puhuminen kauneus ja kiltteys on paskaa pelkkää paskaa. Puhutaan paskaa ei kauniita ja kivoja. Haukutaan tukee parempi mieli. Paskan näkönen hoitaja hiiri antoi palvelua tänään terveysasemalla. Pelkkää paskaa. Paska ukko mielessä ja paska ilma ulkonakin.
- AnonyymiUUSI
joo piruuttaen.
- AnonyymiUUSI
Noin käyttäytyy narsisti . . Feidaat tolleen kaiken paskan mitä ilmoille laskit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin käyttäytyy narsisti . . Feidaat tolleen kaiken paskan mitä ilmoille laskit
nii
- AnonyymiUUSI
Tokkopa mulle, mut niin sanoin. Ja aina yht'ihanaa kuulla munkin nimi hänen sanomana <3
- AnonyymiUUSI
Sanoin kyllä myös hänen nimensä eilen.
- AnonyymiUUSI
Mites se asia jonka yhteyessä nimesi sanoin, tuntuiko se sinusta hyvältä ja oikealta?
- AnonyymiUUSI
Sano se uudestaan🥰mä haluan kuulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sanon, taas kun nähdään.
sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
et ole sitten ihan terve.. jos haluat kuulla kun sinua negatiiviseen sävyyn arvostellaan
- AnonyymiUUSI
Ole hyvä rakas ❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Tänäänkö hän sen sanoi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4323644Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1172692Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32411Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne162192Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv232039Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941627Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491574Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel751559Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541455