Olen 12v tyttö. 3-4 vuotta sitten mun perhe (mä, pikkuveli ja äiti) pakeni vihdistä pikkuveljen toista äitiä. Hän oli hirveä mua kohtaan. Mä en saanu ruokaa ja jouduin tekemään aikuisten töitä eli kantamaan puita. (Olin tollon 6v!!!!!!!) (Jopa kipeenä kannoin puita!) En saanu asua sisällä. Nukuin kyllä sisällä mutta en saanut olla sisällä muuten. (Nukuin kylmällä käytävällä patjalla) En saanu leikkiä. En saanu olla kavereiden kanssa. En saanu edes soittaa poliiseille. Mua siis kidutettiin. Muhun sattu mut en saanu näyttää sitä. (En edes koulussa) Siitä asti ku oltiin karattu oon purkanu vihan mun äitiin ja pikkuveljeen. Oon saanu rangaistuksia niin paljon että en enää luota mun äitiin. Oon syrjäytyny. Ei enää tunnu et oisin perheessä... Oon ahdistunut ja masentunut. En koe elämänhalua. Oon ollu jo tosi monta kertaa veitsi kurkulla. Kirjaimellisesti. Koen olevani hullu tai outo.
Kunpa te voisitte antaa vinkkejä.
Huom!!! Ei oo keksitty tarina!!!
En voi asua perheeni kanssa
5
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En voi asua perheeni kanssa koska vihaan heitä
- AnonyymiUUSI
Lakkaa vihaamasta! Vihaaminen ei ole pakollista.
- AnonyymiUUSI
Käy sitten vaikkapa koulun terveydenhoitajan luona ,jollakin muulla verukkeella ja kerro kotikohtelustasi sekä vihanhallinta ongelmistasi hänelle ,niin pianpa alkavat isot pyörät rullata sinun ongelmistasi eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Etkö voi puhua koulussa kelleekkään aikuiselle tuosta?
- AnonyymiUUSI
Viha pitää sisällään pettymystä. Olet pettynyt ettet ole saanut elää normaalia lapsuutta. Tunnet surua ja menetystä,koska et ole saanut normaalia lapsuutta. Sinua ahdistaa koska et pysty tunnistamaan tunteita ja käsittelee niitä. Vihaan liittyy pelkoa,epävarmuutta,häpeää.
Kun on masentunut ja ahdistunut niin silloin sä et usko että mitään hyvää voi tapahtua. Jos sinä koet kotona kaltoinkohtelua niin sinun pitää sanoa siitä esim koulussa tai jos se on liian hankalaa on olemassa sellanen kuin sekasin chat joka on tarkoitettu 12-29 vuotiaille ja siellä saat anonyymisti jutella.
Jos sä et puhu kellekkään aikuiselle ja kukaan ulkopuolinen näe sun pahaa oloa niin kukaan ei voi auttaa sua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183533Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082610Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32401Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll372186Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne62100Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv131933Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel671529Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431483Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,531360