Olen 12v tyttö. 3-4 vuotta sitten mun perhe (mä, pikkuveli ja äiti) pakeni vihdistä pikkuveljen toista äitiä. Hän oli hirveä mua kohtaan. Mä en saanu ruokaa ja jouduin tekemään aikuisten töitä eli kantamaan puita. (Olin tollon 6v!!!!!!!) (Jopa kipeenä kannoin puita!) En saanu asua sisällä. Nukuin kyllä sisällä mutta en saanut olla sisällä muuten. (Nukuin kylmällä käytävällä patjalla) En saanu leikkiä. En saanu olla kavereiden kanssa. En saanu edes soittaa poliiseille. Mua siis kidutettiin. Muhun sattu mut en saanu näyttää sitä. (En edes koulussa) Siitä asti ku oltiin karattu oon purkanu vihan mun äitiin ja pikkuveljeen. Oon saanu rangaistuksia niin paljon että en enää luota mun äitiin. Oon syrjäytyny. Ei enää tunnu et oisin perheessä... Oon ahdistunut ja masentunut. En koe elämänhalua. Oon ollu jo tosi monta kertaa veitsi kurkulla. Kirjaimellisesti. Koen olevani hullu tai outo.
Kunpa te voisitte antaa vinkkejä.
Huom!!! Ei oo keksitty tarina!!!
En voi asua perheeni kanssa
17
331
Vastaukset
- Anonyymi
En voi asua perheeni kanssa koska vihaan heitä
- Anonyymi
Lakkaa vihaamasta! Vihaaminen ei ole pakollista.
- Anonyymi
Käy sitten vaikkapa koulun terveydenhoitajan luona ,jollakin muulla verukkeella ja kerro kotikohtelustasi sekä vihanhallinta ongelmistasi hänelle ,niin pianpa alkavat isot pyörät rullata sinun ongelmistasi eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy sitten vaikkapa koulun terveydenhoitajan luona ,jollakin muulla verukkeella ja kerro kotikohtelustasi sekä vihanhallinta ongelmistasi hänelle ,niin pianpa alkavat isot pyörät rullata sinun ongelmistasi eteenpäin.
On yritetty mutta ei ole toiminut😔 Oon ollu ulkopuolinen jo 6-7 vuotta. Siihen alkaa tottua mutta ei sitä kauaa kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo ollaan jo muutettu pois sieltä missä mua kidutettiin. Onneksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakkaa vihaamasta! Vihaaminen ei ole pakollista.
Ikävä kyllä en pysty. Viha tulee siitä että pikkuveljen toinen äiti käytti mun äitiä ns. viestinviejänä. Eli aina ku mä jouduin tekee jotain nii se sano sen asian äidille ja äiti sanoi sen sit mulle
- Anonyymi
Etkö voi puhua koulussa kelleekkään aikuiselle tuosta?
- Anonyymi
Oon puhunu koulussa sellaiselle ns. terapeutin tapaselle ihmiselle. Ei toiminut. Se ei ymmärtänyt koko asiasta yhtään mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon puhunu koulussa sellaiselle ns. terapeutin tapaselle ihmiselle. Ei toiminut. Se ei ymmärtänyt koko asiasta yhtään mitään!
Minäkään en ymmärrä!
- Anonyymi
Viha pitää sisällään pettymystä. Olet pettynyt ettet ole saanut elää normaalia lapsuutta. Tunnet surua ja menetystä,koska et ole saanut normaalia lapsuutta. Sinua ahdistaa koska et pysty tunnistamaan tunteita ja käsittelee niitä. Vihaan liittyy pelkoa,epävarmuutta,häpeää.
Kun on masentunut ja ahdistunut niin silloin sä et usko että mitään hyvää voi tapahtua. Jos sinä koet kotona kaltoinkohtelua niin sinun pitää sanoa siitä esim koulussa tai jos se on liian hankalaa on olemassa sellanen kuin sekasin chat joka on tarkoitettu 12-29 vuotiaille ja siellä saat anonyymisti jutella.
Jos sä et puhu kellekkään aikuiselle ja kukaan ulkopuolinen näe sun pahaa oloa niin kukaan ei voi auttaa sua.- Anonyymi
Mä käyn terapiassa mutta ei se auta. 😔 On ikävää olla ulkopuolinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et saa apua virallisilta tahoilta :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat että olet ulkopuolinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siellä terapiassa tehdään? Käsitelläänkö siellä esim tunteita ?
- Anonyymi
Ikävää jos vika on korvien välissä. Epähän se tarvii olla iso se vika kun koko yläpää humisee. Viha on joidenkin vaikeaa hallita. Kesäisin metsässä kävely auttaa. Ei tarvii mitään paska pillereitä. Kotona laita tyyny vasten kasvojasi ja huuda sydämmesi kyllyydestä , sekin auttaa. huuda ainakin 5minuuttia.
- Anonyymi
Etsi apua Jeesukselta. Anna sydämesi Jeesukselle. Hän auttaa sinua.
- Anonyymi
Ei ole kaikkien juttu tuo jee mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975440
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai794753Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1384709Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672134- 1001836
- 991647
- 2571527
- 3601251
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581074- 2001031