Unohdan hitaasti. Päätös tehty.. Meitä ei tule millään tavalla. Osasit satuttaa enemmän kuin ystävystyä. Et antanut itsestäsi mitään!
Hyvää elämän matkaa miehelle
9
356
Vastaukset
- Anonyymi
Oi, olisittepa puhuneet. Jos vain luuli, ettet ole kiinnostunut, olet varattu tms. Vain suoraan viestittämällä asiat usein selviää.
No, jos noin olet päättänyt, sekin on arvokasta. Voimia! - Anonyymi
Mitä enemmän opin sua tuntemaan, sen vähemmän kiinostit! Hyvä kun unohdat!
- Anonyymi
Ei voi sanoa, että tuntisimme toisemme. Et voi tuntea ihmistä, jos olet lähettänyt vain viestejä etkä tavannut.
- Anonyymi
en tiedä kenelle tämä on, mutta kiitos kuitenkin🙃erästä H-naista ❤️ en ole unohtanut vaikka vuosia monia on mennyt meidän tapailuista. Rakkautta oli ilmassa, mutta olin pelkuri ja laitoin suhteen poikki, enkä ole uskaltanut olla yhteydessä häneen enää, koska hävettää suunnattomasti😩...
- Anonyymi
En ole hän. Yritä ottaa häneen yhteyttä ja selvitä, missä menette.
- Anonyymi
Toivottavasti tuo päätös pitää!
- Anonyymi
Ei varmasti ole sulle.
Sivusta
- Anonyymi
Otetaanko sama sessio käänteisesti 😃 Oisko kiva, oisko 😃 Ai ei? No kuka vttu sun mielipidettä kysy?? Stana 🤬
- Anonyymi
Näytelmäkerhon draamaa. Elämää joko eletään oikeasti tai leikisti netissä etänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88444- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367