Pitää sisäänajaa.
Ekat 500km ei nopeita kiihdytyksiä jarrutuksia ja mutkissa kaahausta.
Nastar asettuu ja pysyy pidempään.
Tiesitkö että uudet nastarenkaat
13
305
Vastaukset
Sisäänajoin enkä saa millään niitä kulumaan
Vaihdoin nastat aamusella alle. Autolla 58 000 km ja 10,5 vuotta ajettu.
10 vanha, paras Nokian nastarengas .
Eturenkaissa näkyi oikein hyvin 8mm kulutusmerkki.
Takarenkaan 8mm kai 2 mm syvyydessä, eli kuin uudet.
Koskaan en ole paikkaa vaihtanut.
Kesärenkaita olen ostanut 2 kpl, laitoin ne taakse.
Edessä oli vielä pintaa alkuperäisissä, toiselle alkuperäisparille 1-2v kesäajoon.
pyrkikää samaa. nastarenkaassa etumaisia 2-3 nastaa poistunut, nyt kyllä en löytänyt tyhjiä reikiä.- Anonyymi
Sitä on sitten tuhnuteltu ja oltu teiden tukkeena Yariksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain idiootit lyö kipinää nastarenkailla. ei ne mitään sisäänajoa tarvitse, vaan nastarenkaille sopivaa ajoa. suurin rasitus nastoille on joku motarin tiukkakaarteinen ramppi, jossa hyvin maltillinenkin nopeus saa nastarenkaan äänitason muuttumaan, tavalla joka kertoo nastan olevan jossain määrin rasittuneena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain idiootit lyö kipinää nastarenkailla. ei ne mitään sisäänajoa tarvitse, vaan nastarenkaille sopivaa ajoa. suurin rasitus nastoille on joku motarin tiukkakaarteinen ramppi, jossa hyvin maltillinenkin nopeus saa nastarenkaan äänitason muuttumaan, tavalla joka kertoo nastan olevan jossain määrin rasittuneena.
Ja jarrutus pitää olla maltillinen kiihdytyksen lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on kuskista kiinni mutta olen varma että itse Yariksella en olisi teiden tukkeena koska en ole 1.2 koneisella Opel corsallakaan t:eri
- Anonyymi
Tän tietää kaikki.
- Anonyymi
Valitettavasti ei tiedä.
- Anonyymi
Oon aina aatellu että tuo liittyis renkaan kovettumiseen.
- Anonyymi
Ei liity.
- Anonyymi
Kaikki buumerit tietää
Mutta jonnet ei muista - Anonyymi
Entä jos ostaa kymmnen vuotta kaupassa maanneet parasta ennen renkaat. Onko pakko sisäänajaa?
- Anonyymi
Ihana kysymys, olet nero!
- Anonyymi
Ainakin ennen Nokian renkaissa tuli nastojen sisäänajo-ohje.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564155Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1303662Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92381Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei92213Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1491854- 1181769
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181758Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241389Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1511048Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79925