Rakkauskortti ihastuksen postilaatikkoon ja kirjoittaa jotain kaunista mutta ei laita nimeä?
onko soveliasta pudottaa nimetön
53
631
Vastaukset
- Anonyymi
😂🥰voi olla sbuukia.. kunnon halloweeni meininki. Söpöä🩷💞
- Anonyymi
Jos ei ole pokkaa suoraan kertoa, siitä voi tulla jopa negatiivinen vaikutus, eli joku voi ottaa sen kiusaamisena. Ja jos se onkin joku ei toivottu henkilö, ajatus tuntemattomasta ihailijasta voi lähinnä aiheuttaa ahdistusta.
- Anonyymi
Kiusaaminen on parhautta. J
- Anonyymi
Ok ehkä se oli huono idea. Kortin kerkesin jo ostaa. Noh seuraavaan kertaan sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat olla kiusanhenki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulle toki suoraanki tultu kertoon ja jopa koulussa kiusattu ringissä huutaen niin et kaikki kuulleet kun "rakkautta tunnustettu." Et tää palstaleikki oikeen siihen mitää kovin uutta ole. Joitain tuntuu jostain syystä mun olemus ärsyttävän. Varmaan koska en lannistu siitä? Aina lähinnä ihmetyttänyt mitä ne ihmiset kuvittelee saavansa siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulle toki suoraanki tultu kertoon ja jopa koulussa kiusattu ringissä huutaen niin et kaikki kuulleet kun "rakkautta tunnustettu." Et tää palstaleikki oikeen siihen mitää kovin uutta ole. Joitain tuntuu jostain syystä mun olemus ärsyttävän. Varmaan koska en lannistu siitä? Aina lähinnä ihmetyttänyt mitä ne ihmiset kuvittelee saavansa siitä.
Soitettiin jopa kotiinkin asti, rohkein porukasta puhui kun muut hihitti taustalla. Että aika pitkälle mentiin jo ennen internetiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kiusaankin sua mielessäni.. koska olet liian tyhmä huomaamaan miten läpinäkyvän outo tyyppi olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusuja sulle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä kiusaankin sua mielessäni.. koska olet liian tyhmä huomaamaan miten läpinäkyvän outo tyyppi olet.
Siis tämä palstaäijä joka pelailee joka vokaalilla ja konsonantilla? Alat oppia siis, no tuskin pelaat näillä tun kirjaimilla itsekin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun monogeista, eli feikkidialogeista itsesi kanssa näkee apäijä että olet todellakin jäänyt lapsen tasolle ja jotkut huom ei kaikki (there there) lukijat on vajonneet pysyvästi samalle leikki-iän tasolle. T naiselta
- Anonyymi
Itse tekisin noin jos tietäisin missä yhden naisen postiloota on. Mieheltä.
- Anonyymi
Mähän kerroin jo
- Anonyymi
Mies ottaa mielellään postia ilman nimeäkin.
- AnonyymiUUSI
Mainospostia?
- Anonyymi
Olisihan sellainen varmasti ihana saada. Toki sitten joutuu miettiä, että keneltä se on. Jos tarkoitus on vaan ilahduttaa mieltä, niin se käy. Mutta onko hyödyllinen, jos etenemistä haluaa... Kun ei voi tietää kuka se toinen on.
Toki sisältö voi olla myös ahdistava, mutta se on kiinni siitä, miten sen viestin muodostaa.- Anonyymi
Niin että halloween korttiin vain teksti "tarkkailen sinua söpö" ja sitten joku kiva pääkallotarra vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että halloween korttiin vain teksti "tarkkailen sinua söpö" ja sitten joku kiva pääkallotarra vielä
Voih, sinäkö myös askartelet? Söpöä 🥹
- Anonyymi
Jännä juttu, mutta mulle tuli vähän ennen tämän viestin lukemista mieleen just tämä, että tekisit ehkä juuri noin minulle 😄 en kyllä sitten ihan satavarma voisi kuitenkaan olla että kortti on sinulta, kun on jotkut muutkin miehet vähän välillä olleet minusta kiinnostuneita.. 🤔
- Anonyymi
Ihan nätti ajatus jos tunteet molemminpuoliset, mutta vielä kivempi olisi jos olisi allekirjoitus ja yhteydenottopyyntö, vaikkapa soitathan minulle/otathan yhteyttä tms.
- Anonyymi
Taidan olla joskus nähnyt hieman käsialaasi 😘
- Anonyymi
Missä muka,etkä oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muka,etkä oo.
No siellä tunnilla tietty tai siis puolikkaalla ☺️ 😆toisessa paikassa olit liian kaukana jotta oisin nähnyt mitä vihkoosi rustailit 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siellä tunnilla tietty tai siis puolikkaalla ☺️ 😆toisessa paikassa olit liian kaukana jotta oisin nähnyt mitä vihkoosi rustailit 🤭
Ai niii ja sit on vielä se kolmas tilanne mistä mulla on vieläki todiste kotona 😘😅🤓🧾
- Anonyymi
Entäs jos joku on avannut sanaisen arkkunsa jo aikaisemmin. Mies ajattelee; pakko olla häneltä.
- Anonyymi
Alkuperäinen tapa Valentine's day kortissa amerikassa juuri oli ettei korttiin laiteta nimeä.
Sinne vaan laatikkoon ilman nimeä. - Anonyymi
Isäni, joka usein tuo mulle postin, voisi vähän mietiskellä.
- Anonyymi
Täällä keikut, etkä saa edes postia haettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne asiat liittyy toisiinsa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastailet tälle trollille- onko mustamaalauksen aiheet näin kortilla tässäkin palstaäijän muminaketjussa? T
- Anonyymi
Ei ole. Säikähtää vielä!
- Anonyymi
Ei haittaisi jos pikkasen. Sydämeen rytmiä!
- Anonyymi
Ei todellakaan ole soveliasta
- Anonyymi
Luonnollista ja oikein, anna mennä vaan 👍
- Anonyymi
Ei. Tulee olo, että joku väijyy jossain kulman takana. Siis hullu. Niitä on tänä päivänä liikaa, joten ei kannata leimautua yhdeksi.
- Anonyymi
Parasta olisi jos siinä olisi jokin pieni tunniste mutta riittävän vaikeasti arvattava.
- Anonyymi
Kyllä, soveliasta peukalosi kakkareikäänsä, imeskelleksesi, niin siinä soveliaisuus.
https://m.youtube.com/watch?v=w-RoOKpbIlU - Anonyymi
Postilaatikot on.usein rivi- ja omakotitaloissa jotka ovat kalliimpia asumismuotoja. Silloin ollaan yleensä taas parisuhteessa, jopa aviossa. Kannattaa vähän mietiskellä mitä sinne laatikkoon laittaa. Monilla myös kameravalvonta.
- AnonyymiUUSI
Pötyä, ok-talo on halvin asumismuoto, kunhan sen talon ensin hankkii ja sinkkuja asuu paljon omissa taloissaan.
- AnonyymiUUSI
Nii postimerkkihän maksaakin maltaita, että ei sitä postin kuljetettavaks ainakaan voi laittaa
- Anonyymi
Sain tarpeekseni näistä.💔
- Anonyymi
Se olisi romanttista ja suloisen teinimäistä.
- AnonyymiUUSI
Vain jos se olisi henkilöltä, keneltä toivoisit sen olevan.
- AnonyymiUUSI
No ei todellakaan ole ok. Miksi ton pointti olisi?
- AnonyymiUUSI
Miksi haluat ylipäätään nimettömänä laittaa? Ei ole ok.
- AnonyymiUUSI
vihkisoemus = seksittömän olion tunnusmerkki.
- AnonyymiUUSI
EI SAA!
- AnonyymiUUSI
En tie onko soveliasta vaiko eikö mua ainakaan kiinnosta nimettömät kortit tai kirjeet pätkääkään kerrannolen jo saanu nimettömän kirjeen aikoinaan sisko ties kertoa jopa keltä se oli
- AnonyymiUUSI
Varsinkin vaimo tykkäisi varmasti kovasti.
- AnonyymiUUSI
uskaltaako kukaan mennä nukkumaan jos unessa tulee pelotyelemaan Carsper-kummifuksia
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on, kun on asiallinen ja rehellinen. Ja tärkeintä, ettei loukkaa ja varsinkaan ettei tule mitään kriisejä, jos on varattu..
- AnonyymiUUSI
Ei se ainakaan edistäisi mitään asiaa.
- AnonyymiUUSI
Olisi todella ihana saada kortti vaikka ei nimeä olisikkaan, jotain vinkkejä voisi kuitenkin korttiin asetella
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1784090Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki273127Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma262818Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne592711PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist552640Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902585Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest112320Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k862035- 1471939
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021847