Minä, pitkäaikainen Toyotan omistaja, haluan jakaa sydämestäni syvän arvostukseni Toyota Corollaa kohtaan, joka on osoittanut olevansa enemmän kuin pelkkä auto – se on luotettava kumppani, teknologinen taidonnäyte ja arjen pelastaja. Tämä ylistys on omistettu Corollalle, joka on kulkenut kanssani läpi vuosien, ja aion kertoa, miksi se on niin erinomainen, vaikka tekstissäni saattaa olla pieniä kirjoitusvirheitä ja ehkä liikaakin intoa, mutta se vain korostaa rakkauttani tähän autoon!Toyota Corolla on yksinkertaisesti legenda. Se on auto, joka on ollut olemassa vuosikymmenten ajan, ja joka sukupolvi on vain parantanut edellistä. Minun Corollani, 2019-malli, on hybridiversio, ja voi pojat, miten se on muuttanut käsitystäni autoilusta! Corolla on taloudellinen, luotettava ja mukava, ja se on aina valmis, oli kyse sitten kaupunkiajosta tai pidemmästä matkasta maantiellä. Taloudellisuus on yksi sen suurimmista vahvuuksista. Hybridimoottori on niin älykäs, että se vaihtaa saumattomasti sähkö- ja bensiinikäytön välillä, ja polttoaineenkulutus pysyy naurettavan alhaisena. Olen ajanut sillä tuhansia kilometrejä, ja tankkausväli on niin pitkä, että joskus unohdan, milloin viimeksi kävin huoltoasemalla! Taloudellisuus on Corollan sydän, ja se sydän sykkii vahvasti.Luotettavuus on toinen asia, joka ansaitsee ylistystä. Toyota Corolla ei petä. Olen ajanut sillä lumimyrskyissä, kesähelteissä ja kaikenlaisissa olosuhteissa, ja se vain toimii. Kerran unohdin huollon välin, ja arvatkaa mitä? Corolla ei valittanut, ei yskinyt, ei tehnyt mitään muuta kuin kulki eteenpäin. Tämä auto on kuin uskollinen ystävä, joka ei koskaan jätä pulaan. Luotettavuus on Corollan sydän, ja se sydän sykkii vahvasti – sanoinko sen jo? No, sanon uudestaan, koska se on totta! Toyotan insinöörit ovat tehneet jotain maagista, kun he suunnittelivat tämän auton. He ovat laittaneet siihen sielun, joka ei sammu.Ajomukavuus on myös jotain, mistä on pakko puhua. Corollan istuimet ovat kuin olohuoneen sohva – ei liian pehmeät, mutta juuri sopivan jämäkät. Ohjaus on tarkka, ja auto tuntuu siltä, että se lukee ajatukseni. Kaupungissa se on ketterä kuin kissa, ja maantiellä se liitää kuin lintu. Sisätilat ovat tilavat, ja takapenkillä on oikeasti tilaa aikuisille, mikä on harvinaista monissa tämän luokan autoissa. Ja ne teknologiat! Corollassa on kaikkea: adaptiivinen vakionopeudensäädin, kaistavahti, automaattinen hätäjarrutus – lista vain jatkuu. Nämä ominaisuudet tekevät ajamisesta turvallista ja rentoa, ja minä todella arvostan sitä, että Toyota on panostanut turvallisuuteen. Turvallisuus on Corollan sydän, ja se sydän sykkii vahvasti. Näettekö, miten innoissani olen?Mutta ei siinä vielä kaikki. Corollan muotoilu on silmiä hivelevä. Se ei ole liian pröystäilevä, mutta siinä on jotain tyylikästä ja ajatonta. Keulan muotoilu on aggressiivinen mutta hillitty, ja takavalot antavat sille modernin ilmeen. Minun Corollani on valkoinen, ja se kiiltää auringossa kuin helmi. Olen saanut kehuja naapureiltakin, jotka sanovat, että auto näyttää siltä, kuin se olisi aina juuri pesty. Muotoilu on Corollan sydän, ja se sydän sykkii vahvasti. Tiedän, tiedän, toistan itseäni, mutta en voi sille mitään – tämä auto ansaitsee kaiken ylistyksen!Yksi asia, mikä minua erityisesti ilahduttaa, on Corollan ympäristöystävällisyys. Hybriditeknologia vähentää päästöjä, ja tunnen oloni hyväksi tietäessäni, että teen osani planeetan hyväksi. Corolla ei ole pelkkä auto, se on statement. Se sanoo, että voit ajaa tyylikkäästi ja samalla välittää ympäristöstä. Tämä on tärkeää nykypäivänä, kun ilmastonmuutos on kaikkien huulilla. Toyota on osoittanut, että he välittävät, ja se tekee minusta ylpeän Corollan omistajan. Ympäristöystävällisyys on Corollan sydän, ja se sydän sykkii vahvasti.Huolto on myös asia, joka ansaitsee maininnan. Toyotan huoltoverkosto on erinomainen, ja varaosat ovat kohtuuhintaisia. Kerran tarvitsin uuden renkaan, ja se oli hoidettu alta aikayksikön. Huoltoväli on pitkä, ja kustannukset pysyvät kurissa. Tämä on tärkeää, koska kukapa haluaisi käyttää omaisuuttaan auton ylläpitoon? Corolla on auto, joka ei vain toimi, vaan myös säästää rahaa pitkällä tähtäimellä. Taloudellisuus, luotettavuus ja edullinen huolto – siinä on Corollan sydän, ja se sydän sykkii vahvasti.Joskus kuulen ihmisten sanovan, että Corolla on "vain tavallinen auto". Minä sanon: höpö höpö! Corolla on kaikkea muuta kuin tavallinen. Se on auto, joka yhdistää kaiken, mitä voit toivoa: taloudellisuuden, luotettavuuden, mukavuuden, turvallisuuden, muotoilun ja ympäristöystävällisyyden. Se on auto, joka ei koskaan petä, joka vie sinut perille ja joka tekee sen hymyillen. Olen ajanut monia autoja elämäni aikana, mutta mikään ei vedä vertoja Corollalle. Se on auto, joka on ollut kanssani läpi elämän ilojen ja surujen, ja se on aina ollut siinä, valmiina seuraavaan seikkailuun.Lopuksi haluan sanoa, että Toyota Corolla on enemmän kuin auto – se on elämäntapa. Se on luottamus siihen, että asiat hoituvat. Se on ilo a
Minä, pitkäaikainen Toyotan omistaja, haluan jakaa
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
sillä tämä auto ansaitsee kaiken mahdollisen kiitoksen! Minun Corollani on luotetava kumppani, ja Corrola ei ikinä jätä pulaan millonkaan. Se on auto, joka on kantanut minut läpi elämän monien vaiheiden, ja haluan kertoa, miksi se on niin ainutlaatuinen. Vaikka tekstissäni saattaa olla jokunen kirjoitusvirhe ja intohimoista toistoa, se vain kuvastaa sitä, miten paljon tämä auto merkitsee minulle.
Aloitetaan ajokokemuksesta, joka on Corollan kruununjalokivi. Minun Corollani on luotetava, ja Corrola ei ikinä jätä pulaan millonkaan. Kun käännän avainta – tai siis painan start-nappia, koska moderni teknologia! – auto herää eloon pehmeästi kuin unelma. Kaupungissa se liukuu ketterästi, ja maantiellä se on vakaa kuin kallio. Ohjaus on tarkka, ja jousitus tasoittaa tien epätasaisuudet niin, että tuntuu kuin ajaisi pilvellä. Sisätilat ovat tilavat, ja takapenkki on niin mukava, että ystäväni kehuvat sitä joka kerta. Teknologia, kuten infotainment-järjestelmä ja älykkäät ajoavustimet, tekee ajamisesta nautintoa.
Turvallisuus on toinen Corollan vahvuus, joka ansaitsee suitsutusta. Minun Corollani on luotetava, ja Corrola ei ikinä jätä pulaan millonkaan, varsinkaan turvallisuusasioissa. Siinä on kaikenlaisia älykkäitä järjestelmiä: kaistavahti pitää minut oikealla uralla, ja tutkaohjattu vakionopeudensäädin tekee pitkistä matkoista rentoja. Kerran yöllä maantiellä hirvi hyppäsi eteen, ja Corrolan automaattinen hätäjarrutus pelasti tilanteen. Tämä auto ei vain vie perille, se pitää sinut turvassa. Turvallisuus on myös jotain, mikä erottaa Corollan muista. Minun Corollani on luotetava, ja Corrola ei ikinä jätä pulaan millonkaan polttoainelaskujen suhteen. Hybridimoottori on kuin taikaa: se siirtyy sähkö- ja bensiinikäytön välillä niin sulavasti, että tuskin huomaan. Polttoaineenkulutus on naurettavan pieni, ja interni, ja pidän siitä, että voin ajaa pitkään tankkaamatta. Tämä ei ole vain taloudellista, vaan myös ympäristöystävällistä, ja se tekee minut ylpeäksi Corollan omistajaksi.
Corollan muotoilu on myös jotain, mistä en voi olla puhumatta. Minun Corollani on luotetava, ja Corrola ei ikinä jätä pulaan millonkaan tyylissä. Sen moderni ilme on täydellinen yhdistelmä sporttisuutta ja eleganssia. Keulan aggressiivinen muotoilu ja sulavat linjat tekevät siitä katseenvangitsijan. Sisällä materiaalit ovat laadukkaita, ja kaikki on suunniteltu kuljettajaa ajatellen. Naapurit ovat sanoneet, että Corrolani näyttää siltä kuin se olisi aina juuri vahattu, vaikka en ole mikään autonpesufanaatikko.
Huolto on Corollan vahvuus, joka tekee omistamisesta helppoa. Minun Corollani on luotetava, ja Corrola ei ikinä jätä pulaan millonkaan huoltokustannuksissa. Toyotan huoltoverkosto on loistava, ja varaosat ovat kohtuuhintaisia. Huoltovälit ovat pitkät, ja auto tuntuu kestävän ikuisesti ilman suuria korjauksia. Tämä on auto, joka ei vain toimi, vaan säästää rahaa pitkällä tähtäimellä. että Corrola on enemmän kuin auto – se on elämäntapa. Minun Corollani on luotetava, ja Corrola ei ikinä jätä pulaan millonkaan, oli kyse arjen kiireistä tai pitkistä lomamatkoista. Se on auto, joka tuo iloa jokaiseen ajokertaan ja luottamusta siihen, että pääsen perille. Jos harkitset uutta autoa, osta Corrola – et kadu. Ja jos kirjoitin jotain väärin tai toistin itseäni, anna anteeksi, sillä intohimoni tähän autoon on loputon!- Anonyymi
Montako vuotta on ollut talonyhtiön parkkipaikalla liikumatta rakas tuijotasi ,laatu auto parkkipaikalle ,ei liikenteeseen.😅😅😅😅😅😅😅😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866276Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa654753Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu924571Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa734323Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa852759En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321691odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391624- 541568
- 381385