Minkälainen pervessi stalkkeri

Anonyymi-ap

Kuuntelee kun toinen vastataudissa ja kirjoittaa siitä tänne 😳

16

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Musta on parasta se kun saa oikeen päästellä niin että pönttö melki halkee siksi ylin kerros. Paljo paperia😂😂😂

• Anonyymi

Just yöllä😂😂😂

• Anonyymi

Huvinsa kullakin. Minusta siinä ei ole mitään nautinnollista. Mut toivotaan sulle ripulia 24/7 niin että pääsi räjätää siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvinsa kullakin. Minusta siinä ei ole mitään nautinnollista. Mut toivotaan sulle ripulia 24/7 niin että pääsi räjätää siihen.

Np voi hitsi! Ei nyt tarvii olla niin herkkis joka asiassa. Joillain voi oikeesti olla vaikka syndrooma tai syöpä. Sä vaan oot niin täydelline hissukka. Sun vierelläs ei kelpaa kuin olla täydellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Np voi hitsi! Ei nyt tarvii olla niin herkkis joka asiassa. Joillain voi oikeesti olla vaikka syndrooma tai syöpä. Sä vaan oot niin täydelline hissukka. Sun vierelläs ei kelpaa kuin olla täydellinen.

Miksi sut haluasin vierelleni. Mistä sä tiedät mitä mulla on. Mun perheen jäsenen joutuu dialyysihoitoon esim. Mun ihan lähipiirissä perheestä kuollut syöpään 3 ja 5 se ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sut haluasin vierelleni. Mistä sä tiedät mitä mulla on. Mun perheen jäsenen joutuu dialyysihoitoon esim. Mun ihan lähipiirissä perheestä kuollut syöpään 3 ja 5 se ollut.

Sitä just että mieti vähän jos joku paskantaa tai pieree ni varmaan syystä. Vttu mikä kusipää sä olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä just että mieti vähän jos joku paskantaa tai pieree ni varmaan syystä. Vttu mikä kusipää sä olet

Onko joku sanonut ettei se ole syystä. Kyllö kiusaavalle ääliöille olen ksipää jatkossakin.

• Anonyymi

Ai, näyttää naapuri lähinnä olevan krapulassa kun tänne asti haisee.

• Anonyymi

Ohoh no jopas on utelias ihminen kun pashan koostumuskin herättää noin paljon kiinnostusta.
      Herää kaikenlaisia uusia ideoita miten voisin stalkkeria hämmentää. Tästähän tulee hauskaa. Täytyy varmaan lisätä ruokavalioon piimä , hernekeitto ja ruisleipä. Toisaalta voisin soittaa ääniraitoja joilla lavastan erikoisia tilanteita. Terveisiä varpusparvelta.

• Anonyymi

Kokeilkaa,kahvijauho 4 päiväksi jääkaappiin ja sen jälkeen kahvinkeittimeen,todennäköisesti kahvijauho homeessa,voin vannoa ja jopa tiedän että mahassa kytee pommi,asian osaisille pyydän nöyrimmästi anteeksi

• Anonyymi

swytalkkrin pwrius ilmiö joku kimi räikkönen ja koko sukunsakin

• Anonyymi
      UUSI

Se on toi palstaväki, se on niiden tehtävä kuunnella ihmisten elämää ja tuoda niitä tänne. Eli kyseisten ihmisten puhelimet on hakkeroitu, myös kameranäkymät on heille juhlaa.

• Anonyymi
        UUSI

Naurattaisi jos ei tietäisi että lähettelet myös alaikäisten puhelimiin niitä vakoiluohjelmia. EeerikinSebbo.

• Anonyymi
        UUSI

Miljoonista ihmisistä minut on valittu.Enkä ymmärrä MIKSI?Ei oo muuten näin sillä tutut tsekkas kirjoitukset ,kaukana ko.paikasta kun järjestettiin pskalla käynnit näiden syalkkereiden takia klolleen.Pskalla käyjän kämpässä ei ollut laitteita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miljoonista ihmisistä minut on valittu.Enkä ymmärrä MIKSI?Ei oo muuten näin sillä tutut tsekkas kirjoitukset ,kaukana ko.paikasta kun järjestettiin pskalla käynnit näiden syalkkereiden takia klolleen.Pskalla käyjän kämpässä ei ollut laitteita.

Lisään.Kyllä ne tulee tänne oikeisiin aikoihin.

• Anonyymi
      UUSI

H*oran puolesta ne taistelee.Ne haluu p*non keskuuteensa ,paikkaan missä hommat on helppo toimittaa ja kukaan ulkopuolinen ei näe.
      Salainen luzush*ora.Hävettävä ilmestys,vanhempi nainen nynfomaani.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      178
      4090
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      27
      3127
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      26
      2818
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      59
      2711
    5. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      55
      2640
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2585
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      11
      2320
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      86
      2035
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      147
      1939
    10. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      202
      1847
    Aihe