Kuuntelee kun toinen vastataudissa ja kirjoittaa siitä tänne 😳
Minkälainen pervessi stalkkeri
16
225
Vastaukset
- Anonyymi
Musta on parasta se kun saa oikeen päästellä niin että pönttö melki halkee siksi ylin kerros. Paljo paperia😂😂😂
- Anonyymi
Just yöllä😂😂😂
- Anonyymi
Huvinsa kullakin. Minusta siinä ei ole mitään nautinnollista. Mut toivotaan sulle ripulia 24/7 niin että pääsi räjätää siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvinsa kullakin. Minusta siinä ei ole mitään nautinnollista. Mut toivotaan sulle ripulia 24/7 niin että pääsi räjätää siihen.
Np voi hitsi! Ei nyt tarvii olla niin herkkis joka asiassa. Joillain voi oikeesti olla vaikka syndrooma tai syöpä. Sä vaan oot niin täydelline hissukka. Sun vierelläs ei kelpaa kuin olla täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Np voi hitsi! Ei nyt tarvii olla niin herkkis joka asiassa. Joillain voi oikeesti olla vaikka syndrooma tai syöpä. Sä vaan oot niin täydelline hissukka. Sun vierelläs ei kelpaa kuin olla täydellinen.
Miksi sut haluasin vierelleni. Mistä sä tiedät mitä mulla on. Mun perheen jäsenen joutuu dialyysihoitoon esim. Mun ihan lähipiirissä perheestä kuollut syöpään 3 ja 5 se ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sut haluasin vierelleni. Mistä sä tiedät mitä mulla on. Mun perheen jäsenen joutuu dialyysihoitoon esim. Mun ihan lähipiirissä perheestä kuollut syöpään 3 ja 5 se ollut.
Sitä just että mieti vähän jos joku paskantaa tai pieree ni varmaan syystä. Vttu mikä kusipää sä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä just että mieti vähän jos joku paskantaa tai pieree ni varmaan syystä. Vttu mikä kusipää sä olet
Onko joku sanonut ettei se ole syystä. Kyllö kiusaavalle ääliöille olen ksipää jatkossakin.
- Anonyymi
Ai, näyttää naapuri lähinnä olevan krapulassa kun tänne asti haisee.
- Anonyymi
Ohoh no jopas on utelias ihminen kun pashan koostumuskin herättää noin paljon kiinnostusta.
Herää kaikenlaisia uusia ideoita miten voisin stalkkeria hämmentää. Tästähän tulee hauskaa. Täytyy varmaan lisätä ruokavalioon piimä , hernekeitto ja ruisleipä. Toisaalta voisin soittaa ääniraitoja joilla lavastan erikoisia tilanteita. Terveisiä varpusparvelta. - Anonyymi
Kokeilkaa,kahvijauho 4 päiväksi jääkaappiin ja sen jälkeen kahvinkeittimeen,todennäköisesti kahvijauho homeessa,voin vannoa ja jopa tiedän että mahassa kytee pommi,asian osaisille pyydän nöyrimmästi anteeksi
- Anonyymi
swytalkkrin pwrius ilmiö joku kimi räikkönen ja koko sukunsakin
- AnonyymiUUSI
Se on toi palstaväki, se on niiden tehtävä kuunnella ihmisten elämää ja tuoda niitä tänne. Eli kyseisten ihmisten puhelimet on hakkeroitu, myös kameranäkymät on heille juhlaa.
- AnonyymiUUSI
Naurattaisi jos ei tietäisi että lähettelet myös alaikäisten puhelimiin niitä vakoiluohjelmia. EeerikinSebbo.
- AnonyymiUUSI
Miljoonista ihmisistä minut on valittu.Enkä ymmärrä MIKSI?Ei oo muuten näin sillä tutut tsekkas kirjoitukset ,kaukana ko.paikasta kun järjestettiin pskalla käynnit näiden syalkkereiden takia klolleen.Pskalla käyjän kämpässä ei ollut laitteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miljoonista ihmisistä minut on valittu.Enkä ymmärrä MIKSI?Ei oo muuten näin sillä tutut tsekkas kirjoitukset ,kaukana ko.paikasta kun järjestettiin pskalla käynnit näiden syalkkereiden takia klolleen.Pskalla käyjän kämpässä ei ollut laitteita.
Lisään.Kyllä ne tulee tänne oikeisiin aikoihin.
- AnonyymiUUSI
H*oran puolesta ne taistelee.Ne haluu p*non keskuuteensa ,paikkaan missä hommat on helppo toimittaa ja kukaan ulkopuolinen ei näe.
Salainen luzush*ora.Hävettävä ilmestys,vanhempi nainen nynfomaani.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1784090Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki273127Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma262818Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne592711PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist552640Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902585Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest112320Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k862035- 1471939
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021847