Kyllä mä tiedän, että

Anonyymi-ap

Ainoa oikea tapa, jolla mä voin toimia, on piilottaa mun tunteet sulta. Ei tää ole reilua sulle, että mä annan sun nähdä ne, mutta en toimi niiden mukaan. Mun täytyy yrittää kovemmin.

n

17

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on ihan reilua vaikka olisin toivonut kyllä jotain muuta 🫤

• Anonyymi

Jos pystyisit vähän pinnistelemään niin asiat lähtisi etenemään. En halua paibostaa, koska tiedän miten vaikeaa se on. Olen yrittänyt olla mahdollisimman helppo ja ymmärtäväinen, että rohkaistuisit.

• Anonyymi

Ei sun tarvitse yrittää.

• Anonyymi

Yritän parhaani. En tykkää luovuttaa
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän parhaani. En tykkää luovuttaa
        -sivusta

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️❤️

Jätä se mies rauhaan,se on Olga kuule varattu se mies!

• Anonyymi

Minä teen myös eräälle miehelle samoin. En huomioi enää mitenkään ja olen niin kuin en näkisikään. Hän on varattu, niin siksi juuri myöskin näin ja siksi se on kohdallani reilua..

• Anonyymi

Siis sen miehen nainen on sinulle tosi tärkeä henkilö, et halua loukata sitä?
        Aika käsittämätöntä solidaarisuutta naisilla, täytyy sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sen miehen nainen on sinulle tosi tärkeä henkilö, et halua loukata sitä?
        Aika käsittämätöntä solidaarisuutta naisilla, täytyy sanoa.

Fiksut ihmiset kunnioittaa toisten parisuhdetta. Epämääräiset ei tietenkään niin toimi.
        - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksut ihmiset kunnioittaa toisten parisuhdetta. Epämääräiset ei tietenkään niin toimi.
        - sivusta

En vaan ole koskaan ollenkaan tajunnut sitä naisten solidaarisuutta, onko se jotain feminismiä tai jotain lesboilua tms.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan ole koskaan ollenkaan tajunnut sitä naisten solidaarisuutta, onko se jotain feminismiä tai jotain lesboilua tms.?

Siis olet sitä mieltä, että on ihan ok mennä toisen parisuhteen väliin? Millainen moraali sinulla on? Ja niin, moni nainen EI ole solidaarinen. Jotkut koskee vaikkapa parhaan ystävän puolisoon. Minusta on hieno juttu, jos sellaista kertomaasi solidaarisuutta on olemassa. Sinä et sitä ymmärrä sitten ja leimaat naiset jotka ovat hyväntahtoisia (eikä niitä toisia, en sano sitä sanaa) lesboja sitten. Jotenkin yksinkertainen ja aika välinpitämätön toteamus sinulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis olet sitä mieltä, että on ihan ok mennä toisen parisuhteen väliin? Millainen moraali sinulla on? Ja niin, moni nainen EI ole solidaarinen. Jotkut koskee vaikkapa parhaan ystävän puolisoon. Minusta on hieno juttu, jos sellaista kertomaasi solidaarisuutta on olemassa. Sinä et sitä ymmärrä sitten ja leimaat naiset jotka ovat hyväntahtoisia (eikä niitä toisia, en sano sitä sanaa) lesboja sitten. Jotenkin yksinkertainen ja aika välinpitämätön toteamus sinulta.

No onko se jotain jeesus-juttuja sitten vai kuinka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onko se jotain jeesus-juttuja sitten vai kuinka?

Ei ole Jeesus juttuja, jos ihminen on vaan normaali, eikä itsekäs kasa paskaa. Nykyihmiset on sairaan ilkeitä ja itsekkäitä monet ja sitten pidetään epänormaalina sellaista, jolla on omatunto ja korkea moraali. Just tämän takia täällä maailmassa on p*un raskasta elää. Miksei ihmiset voi vaan olla ystävällisiä toisilleen??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Jeesus juttuja, jos ihminen on vaan normaali, eikä itsekäs kasa paskaa. Nykyihmiset on sairaan ilkeitä ja itsekkäitä monet ja sitten pidetään epänormaalina sellaista, jolla on omatunto ja korkea moraali. Just tämän takia täällä maailmassa on p*un raskasta elää. Miksei ihmiset voi vaan olla ystävällisiä toisilleen??

Ja oletko koskaan ajatellut sitä niin, että kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oletko koskaan ajatellut sitä niin, että kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan??

Kyllä tuo on ainakin suoraan otettu siitä jeesus-kirjasta.

• Anonyymi

et viittis keskustella asiasta. no ei pakko.

• Anonyymi

Eipä ole kuulemma helppoa mahdotonta kuulemma onnistua

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe