Ainoa oikea tapa, jolla mä voin toimia, on piilottaa mun tunteet sulta. Ei tää ole reilua sulle, että mä annan sun nähdä ne, mutta en toimi niiden mukaan. Mun täytyy yrittää kovemmin.
n
Kyllä mä tiedän, että
17
906
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on ihan reilua vaikka olisin toivonut kyllä jotain muuta 🫤
- Anonyymi
Jos pystyisit vähän pinnistelemään niin asiat lähtisi etenemään. En halua paibostaa, koska tiedän miten vaikeaa se on. Olen yrittänyt olla mahdollisimman helppo ja ymmärtäväinen, että rohkaistuisit.
- Anonyymi
Ei sun tarvitse yrittää.
- Anonyymi
Yritän parhaani. En tykkää luovuttaa
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän parhaani. En tykkää luovuttaa
-sivusta❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️
Jätä se mies rauhaan,se on Olga kuule varattu se mies!
- Anonyymi
Minä teen myös eräälle miehelle samoin. En huomioi enää mitenkään ja olen niin kuin en näkisikään. Hän on varattu, niin siksi juuri myöskin näin ja siksi se on kohdallani reilua..
- Anonyymi
Siis sen miehen nainen on sinulle tosi tärkeä henkilö, et halua loukata sitä?
Aika käsittämätöntä solidaarisuutta naisilla, täytyy sanoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sen miehen nainen on sinulle tosi tärkeä henkilö, et halua loukata sitä?
Aika käsittämätöntä solidaarisuutta naisilla, täytyy sanoa.Fiksut ihmiset kunnioittaa toisten parisuhdetta. Epämääräiset ei tietenkään niin toimi.
- sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksut ihmiset kunnioittaa toisten parisuhdetta. Epämääräiset ei tietenkään niin toimi.
- sivustaEn vaan ole koskaan ollenkaan tajunnut sitä naisten solidaarisuutta, onko se jotain feminismiä tai jotain lesboilua tms.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan ole koskaan ollenkaan tajunnut sitä naisten solidaarisuutta, onko se jotain feminismiä tai jotain lesboilua tms.?
Siis olet sitä mieltä, että on ihan ok mennä toisen parisuhteen väliin? Millainen moraali sinulla on? Ja niin, moni nainen EI ole solidaarinen. Jotkut koskee vaikkapa parhaan ystävän puolisoon. Minusta on hieno juttu, jos sellaista kertomaasi solidaarisuutta on olemassa. Sinä et sitä ymmärrä sitten ja leimaat naiset jotka ovat hyväntahtoisia (eikä niitä toisia, en sano sitä sanaa) lesboja sitten. Jotenkin yksinkertainen ja aika välinpitämätön toteamus sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet sitä mieltä, että on ihan ok mennä toisen parisuhteen väliin? Millainen moraali sinulla on? Ja niin, moni nainen EI ole solidaarinen. Jotkut koskee vaikkapa parhaan ystävän puolisoon. Minusta on hieno juttu, jos sellaista kertomaasi solidaarisuutta on olemassa. Sinä et sitä ymmärrä sitten ja leimaat naiset jotka ovat hyväntahtoisia (eikä niitä toisia, en sano sitä sanaa) lesboja sitten. Jotenkin yksinkertainen ja aika välinpitämätön toteamus sinulta.
No onko se jotain jeesus-juttuja sitten vai kuinka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko se jotain jeesus-juttuja sitten vai kuinka?
Ei ole Jeesus juttuja, jos ihminen on vaan normaali, eikä itsekäs kasa paskaa. Nykyihmiset on sairaan ilkeitä ja itsekkäitä monet ja sitten pidetään epänormaalina sellaista, jolla on omatunto ja korkea moraali. Just tämän takia täällä maailmassa on p*un raskasta elää. Miksei ihmiset voi vaan olla ystävällisiä toisilleen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Jeesus juttuja, jos ihminen on vaan normaali, eikä itsekäs kasa paskaa. Nykyihmiset on sairaan ilkeitä ja itsekkäitä monet ja sitten pidetään epänormaalina sellaista, jolla on omatunto ja korkea moraali. Just tämän takia täällä maailmassa on p*un raskasta elää. Miksei ihmiset voi vaan olla ystävällisiä toisilleen??
Ja oletko koskaan ajatellut sitä niin, että kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oletko koskaan ajatellut sitä niin, että kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan??
Kyllä tuo on ainakin suoraan otettu siitä jeesus-kirjasta.
- Anonyymi
et viittis keskustella asiasta. no ei pakko.
- Anonyymi
Eipä ole kuulemma helppoa mahdotonta kuulemma onnistua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143