Ja ilkeä ihminen, pohjimmiltaan.
Kohtelen kaikkia halventajia ja raiskaajan mieliä huonosti, olen tasapainottaja.
Mutta äärimmäisessä muodossani, todellisena enkelinä, olen todella lempeä ja anteeksiantavainen ,joka haluaa auttaa kaikkia. Et vain halua aktivoida sydäntäni, koska et ymmärrä sitä.
Et osaa kohdella mun haurautta oikein, ei miekoilla tai kilvillä kohdata haurasta, ja varovaista ihmistä. Sen takia jouduit eroamaan exästäsikin, käsittelit liekkiä väärin, heitit sinne bensiiniä ja aktivoit suojani.
Ikään kuin kaksi puolta taistelee sisälläni, aito, herkkä, tunteikas, itkupilli , joka aristaa ja pelkää kaikkea, ja on todella tunteikas, ei voi sietää vääryyttä. Ja sitten ilkeä ja tunteeton aikuinen minä, joka kerta kun tahattomasti tai tahallisesti haavoitat sitä haurasta puolta minussa, niin hän ottaa ohjat pysäyttääksesi julman toimintasi, ja sen takia olenkin toiminut tavoilla, joilla en haluaisi toimia.
Et osaa aktivoida mun sydämeen tilaa, jossa ei tarvitsisi pelätä, siksi olen inhottava, ja en kykene muuttumaan, koska aina kun näytän herkkyyttä ja aitoutta, minun mieleni murennetaan siihen pisteeseen, että kuolen. Olisin kuollut jo 12 kertaa julmuutesi takia, jos minulla ei olisi "suojelijaa", en pidä hänestä, vihaan häntä, mutta ainakin joku pitää mun puolia!!
Sinä vain hylkäsit minun täysin yksin pahaan maailmaan, se oli julmaa. Sinun pitää nyt miettiä, haluatko oikeasti kokea enkelin sydämen aktivoitumisen ja täysin ihanimman version minusta, vai haluatko tehdä minusta traumapotilaan, joka ei koskaan toivu.
https://open.spotify.com/track/6POXTrTpf5usT9rrbU3L0r?si=f19a376d66044daa
Nainen luulit, että kohtelin ex naistani huonosti, koska hänen ulkonäkö, ei koska hän oli pelottava
11
241
Vastaukset
- Anonyymi
Veeralleko meni?
- Anonyymi
Pienikokoinen mies ei ole tuvassa lähelläni vaikka
Sillä oli enkelin sydän .
Et antanut muita vaihtoehtoja mies kun valehtelet kun
Sen että pysyn poissa ikuisesti
Mulla on mm ihan vitunpitkä ja vaarallinen ex.
Eikö varasliset tyypit siihen lopu .
Naisen kokoisena et käy mun maailmaan .
Hyvästi. - Anonyymi
Minä K n en ainakaan tiedä mitään kaivattuni existä .Minuun ei vaikuta mitä olet tehnyt menneessä vain se miten kohtelet minua.
- Anonyymi
Unohtui.Vastasin tähän aloitukseen sillä on olemassa tyyppejä ketkä kuvittelee toisien perustavan ihmiskuvan juoruille.En ole sellainen.
- Anonyymi
Ja jälleen kerran! Tämä ei ollut multa🙄
T. Kn aion poistua sivuilta lopullisesti
Nyt! Onnea vaan kaikille elämäänne🍀
Viiminen 10:36 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viiminen 10:36Älä välitä. Käärmeet pyörii siellä missä on aito rakkaus. Ne haluaa hajottaa aidon ja puhtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Käärmeet pyörii siellä missä on aito rakkaus. Ne haluaa hajottaa aidon ja puhtaan.
On huomattu. Kiitos Parempi vaan antaa olla. Livessä on elämä ❤️
Love&peace - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Love&peaceKopiokissa se ki nainen on ja haluaa sun elämän ja leikkiä sinua haluaa vaan rahaa ja onnea. Niin sun eksä antoi sen vaan. Siirry eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viiminen 10:36Oliki minulta K:lta.Kuka ei tajua mistään teidän apiloista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Love&peaceNiin jotkut ne tyytyy soittelemaan uhittelu puheluita juuri synnyttäneiden kotiin. Tervettä
- Anonyymi
avaa niin joku vsatekaapin ovijoku kammotya hyökkää kimppuun...niin...
Halloween-päibäkin kohta sekin vielä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235078Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo613001Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122890HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432811Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi151583Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271486Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091211- 681100
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei209953