KYMMENVUOTISKATSAUS.

Anonyymi-ap

Kymmenen vuoden aktiivisen palstamatkailun tuloksena Sisäpiirin apinoiden Pattayan rakkaat on tuottanut Pattayan matkailupalstalle hissipierun arvoisia sanoja rapiat kaksi miljoonaa.

22

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joidenkin elämänkokemus on niin massiivinen, että sillä saavuttaa uskomattoman tietoisuuden tason vielä jos sattuu olemaan teknistä näkemystä ja tasoa.

Yleisasioiden erityisasiantuntija denaturoitu Arnold Possodiini on myös suomiravintoloiden etäasiantuntija käymättä niissä. Syyksi mainitsee ettei viihdy suomalaisten seurassa.

Kymmenen vuoden aktiivisen kotona oleskelun aikana Thaimaassa onnistui olemaan kertaakaan käymättä suomiravintoloissa, mutta kovasti on niistä tietoinen kuinka ne riistää ja ryöstää asiakkaan hirmuisilla hinnoillaan. Kymmenen vuoden aktiivisen kotona oleskelun aikana Thaimaassa onnistui myös olemaan kertaakaan käymättä katsomassa mitään urheilua, peliä tai matsia.

Kymmenen vuoden aktiivisen kotona oleskelun aikana Thaimaassa onnistui välttämään kaikenlaisen liikunnan, ulkona liikkumisen ja harrastamisen.
      Kymmenen vuoden aktiivisen kotona oleskelun aikana Thaimaassa onnistui olemaan kertaakaan käymättä buddhalaisissa temppeleissä, peläten kolehtihaavimiestä jonka oletti vaanivan temppelin sisäpuolella uskomuksineen.

Kymmenen vuoden aktiivisen kotona oleskelun aikana Thaimaassa onnistui olemaan kertaakaan käymättä katsomassa mitään musiikkitapahtumaa, showta taikka vastaavaa, onnistui hienosti välttelemään merkkivaatteita, hierojia, parturia, räätäliä, optikkoa, hammaslääkäriä ja hammasharjaa, sekä myöhemmässä vaiheessa vielä siivous -ja pyykkipalveluita.

Onnistui välttämään kaikki suomalaisten tapahtumat, kuten pikkujoulut tai muut kansallismieliset tapahtumat. Nehän olisivat varmaankin ryöstäneet Pasasen putipuhtaaksi.
      Kotona on hyvä olla turvassa, ubuntu-systeemi valvoo ettei lähde jippoputki taikka hindunorsu, jotka ovat yhteisomistuksessa alivuokralaisen kanssa.

Jo työelämässä hänet tunnettiin nimellä "Mies Paikallaan" ja "Suuri valkoinen epätoivo"

• Anonyymi

Poju sinun kokemuksesi näkyy ainoastaan palstalla, jossa hoidat omaa mieleterveyttäsi vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poju sinun kokemuksesi näkyy ainoastaan palstalla, jossa hoidat omaa mieleterveyttäsi vuodesta toiseen.

Mainitse yksi suomalaisten tapahtuma Hua Hinissa, jossa olit mukana niin tarkistan asian muilta siellä olleilta. En nimittäin usko että tutustuit oikeasti keneenkään sen kymmenen vuoden aikana, eikä tilanne ole Suomessa muuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainitse yksi suomalaisten tapahtuma Hua Hinissa, jossa olit mukana niin tarkistan asian muilta siellä olleilta. En nimittäin usko että tutustuit oikeasti keneenkään sen kymmenen vuoden aikana, eikä tilanne ole Suomessa muuttunut.

MINÄ en nimitäin usko ???

Yx kirpunkikkare mihin SINÄ uskot.

Mä uskon että mun äiskä voittais sun iskän.

Oliko mukava loma äidin mökillä (Pattayalla) ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINÄ en nimitäin usko ???

Yx kirpunkikkare mihin SINÄ uskot.

Mä uskon että mun äiskä voittais sun iskän.

Oliko mukava loma äidin mökillä (Pattayalla) ???

Vaihduit Senssuksi kun tuli ahdistava kysymys.

• Anonyymi

Erityisen typerä on väitteesi on temppelistä, minä ole erittäin antiuskovainen siis todella, en käy missään missä tyrkytetään jotain uskomusta, mutta minusta on aivan sama kuka uskoo mihinkin. Musiikki tapahtumat kierrän kaukaa koska minulle tulee rytmihäiriöitä alataajuuden äänistä, siksi myös, Pattayan baarit jäivät pois, varsinkin kovaäänisimmät.

Merkkivaatteita minulla on siinä missä sinullakin, aivan varmasti.

Näistä sinun jutuistasi näkee että sinulla on ollut paljon huonompi elämä kuin minulla, osamaksu miljonääri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erityisen typerä on väitteesi on temppelistä, minä ole erittäin antiuskovainen siis todella, en käy missään missä tyrkytetään jotain uskomusta, mutta minusta on aivan sama kuka uskoo mihinkin. Musiikki tapahtumat kierrän kaukaa koska minulle tulee rytmihäiriöitä alataajuuden äänistä, siksi myös, Pattayan baarit jäivät pois, varsinkin kovaäänisimmät.

Merkkivaatteita minulla on siinä missä sinullakin, aivan varmasti.

Näistä sinun jutuistasi näkee että sinulla on ollut paljon huonompi elämä kuin minulla, osamaksu miljonääri.

Jokainen eläkeläinen saa erakoitua vaikka kellariin jos haluaa ja sieltä ei ole pakko tulla pois koskaan. Sinne voi tilata ruokaakin.

Mutta silloin kun on siellä kellarissa asustellut sen kymmenen vuotta, niin ei kannata alkaa kovinkaan paljoa neuvomaan ihmisiä siitä millainen Thaimaa on tai millainen "uskomus" on buddhalaisuus.

Silloin ei voi neuvoa toisia avioliitto- ja yritysasioissa eikä myöskään lastenkasvatuksessa eikä moottoripyöräilyssä, ei urheilussa eikä suomibaarien asioissa. Silloin kannattaa pitää vaan se turpansa kiinni.

Sinulla vaan ei ole sellaista kokemusta mistään, että voisit alkaa viisastelemaan tai opettamaan.

Vai rytmihäiriöt estää musiikkitapahtumat? Muutama vuosi sitten kerroit että ainoa lääkkeesi on Burana ja että olet jopa ylikunnossa. No mikäs se on estänyt ne suomiravintoloissa käynnit ja suomalaisten tapaamiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen eläkeläinen saa erakoitua vaikka kellariin jos haluaa ja sieltä ei ole pakko tulla pois koskaan. Sinne voi tilata ruokaakin.

Mutta silloin kun on siellä kellarissa asustellut sen kymmenen vuotta, niin ei kannata alkaa kovinkaan paljoa neuvomaan ihmisiä siitä millainen Thaimaa on tai millainen "uskomus" on buddhalaisuus.

Silloin ei voi neuvoa toisia avioliitto- ja yritysasioissa eikä myöskään lastenkasvatuksessa eikä moottoripyöräilyssä, ei urheilussa eikä suomibaarien asioissa. Silloin kannattaa pitää vaan se turpansa kiinni.

Sinulla vaan ei ole sellaista kokemusta mistään, että voisit alkaa viisastelemaan tai opettamaan.

Vai rytmihäiriöt estää musiikkitapahtumat? Muutama vuosi sitten kerroit että ainoa lääkkeesi on Burana ja että olet jopa ylikunnossa. No mikäs se on estänyt ne suomiravintoloissa käynnit ja suomalaisten tapaamiset?

Luulen että 2010 ja klappilan on viisasta ottaa jokainen neuvo numballilta mitä suuremmalla kiitollisuudella vastaan.

• Anonyymi

Laskeeko Senssu Pasanen oleskelun Hua Hinissa olevan matkailua? Se ei ole sen enempää matkailua kuin Siilinjärvellä asuminen.

Asuminen ei ole matkailua eikä oleskelu tuota kokemusta, eikä sitä kuuluisaa näkemystä.
      Thaivaimokaan ei tee kenestäkään Thaimaan, sen kulttuurin, historian eikä buddhalaisuuden asiantuntijaa.

Niihin vaaditaan ihan ensimmäiseksi kiinnostusta ja seuraavaksi opiskelua ja kykyä ymmärtää lukemansa ja sisäistää se.

Yhden thaivaimon perusteella et voi sanoa mitään yleistävää Thaimaasta tai thaimaalaisista. Tarvitaan aika lailla isompi otos ja siihenkin vielä se ymmärrys.

Ihmiset on erilaisia kaikkialla maailmassa. Omat exäni esimerkiksi ovat toistensa vastakohdat lähes kaikessa muussa paitsi että ovat hoikkia ja kauniita olleet aina ja edelleen.

2010

• Anonyymi

Horopillusen herkkähipiäinen se vaan jatkuvasti tekee kestotilausta.

>>§<<

• Anonyymi

Voi noita sairaita ja harhaisia juttujasi, miten kuvittelet sinun elämäsi olevan matkailua, enemmän kuin minun kun kummankin ajasta menee tällä pelle palstalla, mikä siis muuttuu.

On mistä sinä olet hommannut tietosi yleistävästä thaimaasta, sinä kun olet ollut sinä aikana osamaksu suhteessa satojen oppaiden kanssa, minä taas kohta 26 naimisissa thaikun kanssa...

Edelleenkin ihmettelen suuresti sinun päätelmiäsi, vaikkapa parisuhteestasi, olit tuntenut muutamia kuukausia kun poljit akkasi paksuksi, jota ei edes tunne kunnolla, kumpaa se on miehisyyden vain idiotismin oire, väitän ettei yksikään tervepäinen tuossa 50 kieppeillä tee tuollaisia päätöksiä muuta kuin jonkun mielenterveyshäiriön pakottamana, ja sinä vielä tempasit tuplat.

Minusta tuo on hyvin sairasta, kuten sadat keksimäsi ja levittämäsi valheet, ja herjat, milloin minusta milloin vaimostani, pojastani sekä siskostani, ex:n jopa kertomasi mukaan tunnet, ongelmia vaan on siinä että hän ei tunne yhtään osamaksu miljonääriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi noita sairaita ja harhaisia juttujasi, miten kuvittelet sinun elämäsi olevan matkailua, enemmän kuin minun kun kummankin ajasta menee tällä pelle palstalla, mikä siis muuttuu.

On mistä sinä olet hommannut tietosi yleistävästä thaimaasta, sinä kun olet ollut sinä aikana osamaksu suhteessa satojen oppaiden kanssa, minä taas kohta 26 naimisissa thaikun kanssa...

Edelleenkin ihmettelen suuresti sinun päätelmiäsi, vaikkapa parisuhteestasi, olit tuntenut muutamia kuukausia kun poljit akkasi paksuksi, jota ei edes tunne kunnolla, kumpaa se on miehisyyden vain idiotismin oire, väitän ettei yksikään tervepäinen tuossa 50 kieppeillä tee tuollaisia päätöksiä muuta kuin jonkun mielenterveyshäiriön pakottamana, ja sinä vielä tempasit tuplat.

Minusta tuo on hyvin sairasta, kuten sadat keksimäsi ja levittämäsi valheet, ja herjat, milloin minusta milloin vaimostani, pojastani sekä siskostani, ex:n jopa kertomasi mukaan tunnet, ongelmia vaan on siinä että hän ei tunne yhtään osamaksu miljonääriä.

Vielä kommentti mistä olet saanut ns. osaamaksi ja kokemuksesi, se että osaat thaikielen alkeet ei tee sinusta kielitieteilijää, tuo buddhalaisuus on sekoittanut pääsi, ei sinänsä mikään ihme, koska mieleltään järkkyneet hakevat usein apua näistä uskomuksista, tosin silloin vaikkapa maniassa ymmärtämiskyky on mielestään silkkaa rautaa, mutta kovalevy on niin laho ettei sinne tallennu yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä kommentti mistä olet saanut ns. osaamaksi ja kokemuksesi, se että osaat thaikielen alkeet ei tee sinusta kielitieteilijää, tuo buddhalaisuus on sekoittanut pääsi, ei sinänsä mikään ihme, koska mieleltään järkkyneet hakevat usein apua näistä uskomuksista, tosin silloin vaikkapa maniassa ymmärtämiskyky on mielestään silkkaa rautaa, mutta kovalevy on niin laho ettei sinne tallennu yhtään mitään.

Laitahan osamaksumiljonääri taas telex laulamaan parimetriä.

• Anonyymi

Katsauksen perusteell tein pinen laskelman palstahäirikön aloituksista. Häirikkö on tehnyt keskimäärin sata älytöntä aloitusta vuodessa ja se kertaa kymmenen vuotta niin aloitusten määräksi tulee 1000 älytöntä aloitusta.
      Homma näyttää jatkuvan.

• Anonyymi

Kuinka moneen älyttömään aloitukseen olet oireillut, laskisitko sanasi lukumäärän?

• Anonyymi

Posson dementialle muistutus että en ole koskaan elänyt erakkona, vaan ihmisten parissa..

Olen ollut Thain kanssa naimisissa 8 vuotta ja meillä on yhteisiä lapsia, eikä kenenkään äpärää.

Olemme arjen ohella tehneet noin neljä matkaa perheenä. Sen lisäksi olen tehnyt sama verran matkoja itse Pattayalle, Chiang Maihin ja Suomeen.

Käymme kansallispuistoissa ja temppeleillä noin kerran kuukaudessa.

Lisäksi olen joka päivä tekemisissä vaimon suvun ja naapureiden sun muiden kanssa. Vastapainoksi otan myös omaa aikaa.

Tässä sirkuksessa oppii viikossa enemmän Thaimaasta kuin sinä 10 vuodessa.

Kysyn vaan että miksi ihmeessä sinä alunperin keksit lähteä Thaimaahan asumaan ilman mitään suunnitelmaa?

2010

• Anonyymi

Matkaa per vuosi siis.

2010

• Anonyymi

Voi rakas lapsi, en ole erakko, mutta tulen hyvin toimeen itsekseni, jopa pitkiä aikoja, ongelmitta, sirkusta elämäsi on se on selvää, kirjoituksistasi se näkee, ja narsismistasi, jonka diagnoossin tekemiseen ei tarvita se on hallitseva ominaisuutesi, kyllä minulla oli suunnitelma kun sinne muutin, asun siellä niin kauan kun pystyn, en edes kuvitellut elämäni siellä loppu elämäni, ja kokeilu miten trooppinen ilmasto vaikuttaa, reuma sairauksiin...ei vaikuta... On selvää että pienillä tuloilla siellä ei pärjää mitenkään, ei kannata edes yrittää, sinun looginen päättelysi pitäisi tajuta tämä ilman mittään herjojasi.

Oikeastaan ainoa mikä on auttanut on tämä huippu kallis lääkitys, tosin siihen liittyy myös ongelmia, nyt on tilanne parempi kuin 20 vuotta sitten, aika paljonkin, kiitos kelalle ja asiantunteville lääkäreille jotka asian toivat esille...

NumBall Helsinki missä vaimoni nyt on, olemme yhdessä Helsingin Forumissa, huom. Yhdessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi, en ole erakko, mutta tulen hyvin toimeen itsekseni, jopa pitkiä aikoja, ongelmitta, sirkusta elämäsi on se on selvää, kirjoituksistasi se näkee, ja narsismistasi, jonka diagnoossin tekemiseen ei tarvita se on hallitseva ominaisuutesi, kyllä minulla oli suunnitelma kun sinne muutin, asun siellä niin kauan kun pystyn, en edes kuvitellut elämäni siellä loppu elämäni, ja kokeilu miten trooppinen ilmasto vaikuttaa, reuma sairauksiin...ei vaikuta... On selvää että pienillä tuloilla siellä ei pärjää mitenkään, ei kannata edes yrittää, sinun looginen päättelysi pitäisi tajuta tämä ilman mittään herjojasi.

Oikeastaan ainoa mikä on auttanut on tämä huippu kallis lääkitys, tosin siihen liittyy myös ongelmia, nyt on tilanne parempi kuin 20 vuotta sitten, aika paljonkin, kiitos kelalle ja asiantunteville lääkäreille jotka asian toivat esille...

NumBall Helsinki missä vaimoni nyt on, olemme yhdessä Helsingin Forumissa, huom. Yhdessä

Forumissa vaimon kanssa ja suomikaksneloselle kirjoittelet samalla?

"tulen hyvin toimeen itsekseni, jopa pitkiä aikoja, ongelmitta" - Tuo juurikin on epäsosiaalisen erakon määritelmä. Ihmisvihasi on silmiin pistävää ja sinulla on ihan omat käsityksesi siitä mitä on narsismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on päässä vikaa, miksi et hakeudu hoitoon, ja lopeta oireilujasi, täällä.

• Anonyymi

Mikä mahtoi olla Horopillusen herkkähipiäisen suunnitelma lähtiessään tänne Thaimaahan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Forumissa vaimon kanssa ja suomikaksneloselle kirjoittelet samalla?

"tulen hyvin toimeen itsekseni, jopa pitkiä aikoja, ongelmitta" - Tuo juurikin on epäsosiaalisen erakon määritelmä. Ihmisvihasi on silmiin pistävää ja sinulla on ihan omat käsityksesi siitä mitä on narsismi.

Ei kyky yksinoloon on on yksi varmempian psyykkisen tasapainon merkki, kaikkien terveiden pitäisi pystyä samaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6324
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5398
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      61
      4264
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4122
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3891
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      74
      1208
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      326
      1073
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      57
      1024
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      870
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      811
    Aihe