..kauppakeskuksen käytävällä liittymäkauppiaat.
Tällä kertaa puhelin.
Vois kävellä ohi, mutta aina ei osaa, on kait sitte vuoden määräaikainen 6 euroa halvempikin.
Mutta kun laittaa nimensä siihen, nimetön myyjä jo ruksannut sopimusehdot.
Kun siitä huomautan, että lukematta hyväksyin sanoo vain, että ne on siellä sopimuksessa sitten luettavissa?!
Jotenkin vaan ärsyttää...
27
363
Vastaukset
- Anonyymi
Sanomalehden feissari erään kaupan käytävällä kysyy:
"tuleekos teille minkälaisia lehtiä"
Joo, tulee, sanoo asiakas ja kävelee ohi. - Anonyymi
Minä olen aina kävellyt ohi, viimeksi eilen kun Elisan myyjä yritti saada kontaktia. Tekeydyn kuuroksi enkä vilkaise sinne päinkään, samoin toimin kadulla näkyviin feissareihin ja heitä nähdessäni vielä vilkaisen kelloon ja kiristän vauhtia näyttäen entistä kiireisemmältä. Hyvin on toiminut ja olen saanut olla rauhassa :)
- Anonyymi
Aina voi ärähtää, että EI KIINNOSTA!
- Anonyymi
Elisan sopimus kuitenkin toistaiseksi voimassa oleva, ei sitonut.
Ei ollut kiire, ärsyttää omakin toiminta, ennen kuin laittaa nimeään pitäisi selvittää mitkä ehdot sopimuksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai olla ihan aikuisena ja jopa fiksuna ja sanoa, ei kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi ärähtää ? Kyllä ne ymmärtää ilmankin kun niihin ei reagoi milään lailla, ei ne hihasta ala nykimään.
- Anonyymi
Prepaid paras.
- Anonyymi
Minua on ehkä onnistanut
Pari kertaa viikossa käyn isossa marketissa, mutta ei ole mitään tyrkytetty. - Anonyymi
Minua ei ärsytä, työtään he vain tekevät. Sanon napakasti mutta ystävällisesti, että kiitos ei. Ei siinä sen kummempaa tarvitse ja ei todellakaan tarvitse itseään ärsytysajatuksilla kiusata.
- Anonyymi
Se on totta, yleensä teen itsekin niin.
Eli se oma toiminta nyt vaan taitaa enempi ärsyttää.
-ap-
- Anonyymi
Menisivät helvetti edes oikeisiin töihin tai olisivat työttöminä!!!
- Anonyymi
Kelan duunarilla on jyrkkä mielipide :)))
- Anonyymi
Minusta on kamalaa lukea, että jollakin on oikeus sanoa, mikä on oikeaa työtä ja mikä ei. Mutta onneksi näitä bessewissereita ei ole paljoa ja luojan kiitos tuttavapiirissäni ei yhtään.
Mahtaa olla paha olo itsellä kun täytyy tuo inho oksentaa nuoriin, jotka yrittävät tehdä töitä ja luultavasti etsivät koko ajan uutta työtä.
Häpeäisit!
- Anonyymi
Näitä näkee kauppakeskuksissa mitä sitten, en välitä.
Mikä muu teitä häiritsee.. - Anonyymi
Vanhukset näyttävät usein olevan heiltä jotain sopimusta tekemässä, joten vanhat ihmiset tietty ovat heidän kohteitaan.
He jättävät työikäiset ja nuoret rauhaan.
Joskus olen alkanut puhua englantia jos yrittävät jotain kaupitella, se joskus toimii, mutta joskus myyjäkin alkaa kaupitella englanniksi :)
No, seuraavaksi ruotsia tai saksaa kokeilen !- Anonyymi
Johtuneeko siitä, että me iäkkäämmät tarvitsemme näissä asioissa enemmän apua kuin nuoremmat.
Ja tässäkin tapauksessa vesilasi on joko puoleksi täynnä tai tyhjä eli oma asenne ratkaisee miten tämän asian näkee
- Anonyymi
ja lehtikauppiaaytkin..minä monesti väistän noita kauppakeskus-käytävillä oaroskäeeyllä kaukaksi niistä jotta ei pääse kiljumaan mainoksiaan.
- Anonyymi
Olen todennut parhaaksi keinoksi päästä tilanteesta liittymäkauppiaan kysyessä minun kävellessäni ohi "Millainen liittymä teillä on?" vastata "Hyvä" ja jatkaa vain matkaani. Toimii.
- Anonyymi
No onko teillä Telia, Elisa, Dna.. mikä puhelinliittymä?
- Anonyymi
Yhdellä DNA, toisella Elisa ja kolmennella Telia ja kaikki ihan yhtä hyviä ja saman hintaisia
- Anonyymi
Ihan ensimmäinen kännykkäliittymä 90-luvun lopulta oli Saunalahden , sitten Saunalahti pudotti liittymistä silloisen Soneran verkon pois ja jatkoi pelkästään silloisen Radiolinjan, nykyisen Elisan verkossa, niin liittymän siirsin silloiselle Tele Finlandille joka myöhemmin sulautui Soneraan ja muuttui Teliaksi. Siinä olen ja pysyn, ei ole tarvinnut kilpailuttaa. Paras kuuluvuus ollut koko ajan.
- Anonyymi
Hyysärin tyrkyttäjille sanon, että lakkasin jo vuosikymmen sitten lukemasta valheuutisianne.
- Anonyymi
Riittää kun pudistaa kieltävästi päätään.
- Anonyymi
Pari sopparia olen tehnyt käytävämyyjien kanssa.
Saanut heiltä paremmilla ehdoilla kuin verkosta tai myymälästä.
Ulkona asemien läheisyydessä tyrkyttävät feissarit torjun, vaikka useasti nuo Amnestyn tyyliset eivät tälläistä vanhempaa äijää vaivaa. - Anonyymi
Lailla nuo pitäisi kieltää. Joku nilkinalku heti kimpussa kun markettiin menee. Menisivät oikeisiin töihin peeerrkkkkele.
- Anonyymi
Jos on ns. tavallinen liittymä ostettu puhelimen mukana kyllä se pitäisi vaihtaa 1-2 vuoden välein.
Tai ei välttämättä, kyllä niin monella on varaa maksaa liittymästä vaikka mitä.
Olisi minullakin varaa maksaa, mutta on kiva köyhäilläkin.
Itellä on 2 liittymää hinta alle 10 e kpl kuukausi. Vaimon 4.95 e/kk liittymän lopetin kun tuli niitä turhia soittoja ja vaimo ei soita enää paljoa, hänelle vain soitetaan. Ostin prepaid liittymän 10e / vuosi.
Ja 5 prepaid liittymää 10e/vuosi
Jaa miksikö useita. Autossa on yksi , mökillä on yksi puhelimessa ja yksi kameroissa, yksi ulkorakennuksessa jne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295047Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671920HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131817Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291684- 1111680
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p232966- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792