Saako Kalajoella missään asiantuntevaa palvelua?

Anonyymi-ap

Ohikulkumatkalla kävin muutamassa paikassa. Joka paikassa ainoa mikä osattiin oli rahastus, mikä sekin tietysti aina plussaa. Heti kun kysyt jostakin tuotteesta loppuu tiedot ja taidot, suurimmalta osalta myös halu auttaa ja selvittää. Yhdessä talossa alkoi huutaminen ja tiuskiminen kun kysyin kahden tuotteen eroja. Kuulemma asiakkaan pitää itse tietää. Asiakkaan tietoja huudettiin isoon ääneen että varmasti jokainen kuuli. Erikoisempi ala jossa monen vuoden koulutus takana mutta eipä vaan löydy tietoa, taitoa eikä halua auttaa.

Toisessa talossa jonotettiin monen ihmisen voimin kun kassalla olevan ostoksissa oli jotain epäselvää ja toinen myyjä lähti selvittämään. Pyysin laittamaan hänen kuitin odottamaan niin voi odotellessa rahastaa pari kolme asiakasta pois jonosta. Myyjätyttönen alkoi räyhätä että hän haluaa palvella asiakkaan hyvin (samalla palvellen vähintään kolme muuta erittäin huonosti). Siinä sitten kaikki seistiin odottamassa kun tyttö istui turpa rutussa kädet sylissä niskoja nakellen. Eikö näille opeteta enää edes kassakoneen käyttöä? Saati käytöstapoja.

Kolmannessa talossa kaksi naismyyjää jutteli keskenään. Kysyin tuotteen hintaa kun laarissa ei ollut. Kumpikin vain mulkaisi, ei vastannut, ja jatkoi juoruilemista. Jätin ostamatta.

En taida jatkossa ostaa mitään tuolta kylältä. Onneksi kaikkea saa muualtakin. Verkkokaupasta saa edullisemmin ja usein myös ilman postikuluja kotiin kannettuna. Tänään juuri annoin yhdelle verkkokaupalle erinomaista palautetta, hyvin pakattu tuote nopeasti omaan postilaatikkoon. Ja oli myös edullinen.
Ja ennen kuin alat minua syyttelemään niin olen asiallinen enkä ääntäni korota, aina kiitän. En korota ääntäni edes vaikka saan huutoa ja kettuilua.
Mutta onhan tämä nyt täysin asiatonta käytöstä. Eikö yrittäjiä yhtään kiinnosta miten omat työntekijät käyttäytyy? Asiakashan heidän kaikkien palkat maksaa. Meneekö kaikilla yrityksillä niin hyvin että on varaa karkottaa maksavat asiakkaat? Epäilen.

30

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy myöntää samaa mieltä palvelusta.
      Talvella on aikaa opetella miten asiakkaita palvellaan. Ja ne muutamat sanat opetella..
      Pienet sanat vaan pirun tärkeät.

• Anonyymi

Ei tarvitse.
        Eikös ne hyvät tavat lähteneet jo kaupungintalolta…?

• Anonyymi

Pieniä sanoja tärkeämpää on asenne asiakkaisiin, kohtelias käytös ja pieni hymy on plussaa. Ei pilkallisuutta, pahanpuhumista, naureskelua, tyhmänä kohtelemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieniä sanoja tärkeämpää on asenne asiakkaisiin, kohtelias käytös ja pieni hymy on plussaa. Ei pilkallisuutta, pahanpuhumista, naureskelua, tyhmänä kohtelemista.

Tällaisia on paljon myös lähihoitajina: laiskoja, osaamattomia ja tyhmiä, joilla väärä asenne. Hyvä että hyvinvointialueet potkivat pois huonoa ainesta. Siinäpä etsivät sitten töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaisia on paljon myös lähihoitajina: laiskoja, osaamattomia ja tyhmiä, joilla väärä asenne. Hyvä että hyvinvointialueet potkivat pois huonoa ainesta. Siinäpä etsivät sitten töitä.

Löytyy muutama elämään kyllästynyt terveyskeskuksesta ja osaston hoitajista osa päätyi Ylivieskaan. Ei paljon työnteko kiinnosta, paskaa jaksavat kuitenkin aina jauhaa suu vaahdossa, selän takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy muutama elämään kyllästynyt terveyskeskuksesta ja osaston hoitajista osa päätyi Ylivieskaan. Ei paljon työnteko kiinnosta, paskaa jaksavat kuitenkin aina jauhaa suu vaahdossa, selän takana.

Mainiota kun tyhmiä ja laiskoja lähihoitajia irtisanotaan.

• Anonyymi

Kummallista, kun itse saan aina hyvää palvelua. Kysyn jonkin tuotteen paikkaa, niin aina lähtevät näyttämään, esimerkiksi.
      Toki tilaan kaiken mahdollisen suoraan Kiinasta, kun huomattavasti halvemmalla sieltä saan. Ja ihan samat tavarat nuo kaupatkin tilaavat, kate vaan on melkoinen.

• Anonyymi

Kävin Teboilin kylmäasemalla tankkaamassa, mittari ei puhunut mitään, otti vaan rahat.

• Anonyymi

Olipa tylyä.

• Anonyymi

Kuuntelitko tarkkaan? Kyllä se sanoo, että spasiba!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntelitko tarkkaan? Kyllä se sanoo, että spasiba!

Kävin tänään taas Teboililla tankkaamassa. Vahingosta viisastuneena sanoin heti automaatille, Ruki vverkh ja kas kummaa se laski tankin heti täyteen eikä ottanut maksua lainkaan. Puhelinsovelluksella ei taida tohtia tankata, kaappaa pian koko puhelimen.

• Anonyymi

Laittakaa reilusti kauppojen nimet keskusteluihin. Joskohan sana kiirisi myös johtoportaaseen asti ja asiakaspalvelu muuttuisi. Sen tuollaisen pienen kaupungin vitsaus, tämä perseellinen asiakaspalvelu. Kun ollaan päästy töihin niin sitten kaikki muu unohtuu. Mässytetään vielä purukumia kaupanpäälle.

• Anonyymi

Ei siellä tarvita teidän vanhojen persaukisten eläkeläisten pikkurahoja, varsinkin kun monesti ette edes osta mitään, mutta kyselette kyllä kaikkea joutavaa ja valitatte ja vingutte ja kuormitatte asiakaspalvelijoita maksavien asiakkaiden ajan kustannuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä tarvita teidän vanhojen persaukisten eläkeläisten pikkurahoja, varsinkin kun monesti ette edes osta mitään, mutta kyselette kyllä kaikkea joutavaa ja valitatte ja vingutte ja kuormitatte asiakaspalvelijoita maksavien asiakkaiden ajan kustannuksella.

Minä olen kyllä kova tinkaamaan Kyllä siinä jonkinaikaa menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänä päivänä rahaa on vain eläkeläisillä.

• Anonyymi

Tokmanni, halpahalli, tuontitukku, apteekki, s market, k marketit, terveyskeskus, neuvola, työvoimavirkailijat, kirpputori, osuuspankki, instrumentarium, kirjakauppa, staili,... Kaikista kuullut todella huonoa asiakaspalvelua. En ole itse asioinut kaikissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokmanni, halpahalli, tuontitukku, apteekki, s market, k marketit, terveyskeskus, neuvola, työvoimavirkailijat, kirpputori, osuuspankki, instrumentarium, kirjakauppa, staili,... Kaikista kuullut todella huonoa asiakaspalvelua. En ole itse asioinut kaikissa.

Eikös ne köyhät tuo vaan hiekkaa lattialle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse käynyt särkillä. En kehu palvelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne köyhät tuo vaan hiekkaa lattialle?

Kaipa noissa rikkaammatkin käy. Apteekista ne rikkaatkin joutuu lääkkeensä ostamaan ja pankeissa miljooniaan säilyttämään. Lapset neuvolaan ja ruokaa ruokakaupasta.

• Anonyymi

Halpahallin myyjät keskusteli hyllyn takana. Ei kuulemma mitään väliä miten asiakkaita kohtelee, kyllä niitä riittää kuitenkin. Onkohan johtoporras samaa mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kyllä kova tinkaamaan Kyllä siinä jonkinaikaa menee

Sinä varmaankin tikkaat kassojenkin kanssa, jotka ei pysty antamaan mitään alennusta. Eläkeläisten tylsyyttä, niin surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipa noissa rikkaammatkin käy. Apteekista ne rikkaatkin joutuu lääkkeensä ostamaan ja pankeissa miljooniaan säilyttämään. Lapset neuvolaan ja ruokaa ruokakaupasta.

Rikkailla on omat kaupat ja apteekit. Köyhät tuo tosiaan vain sitä kuraa kengissään ja pahaa hajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä varmaankin tikkaat kassojenkin kanssa, jotka ei pysty antamaan mitään alennusta. Eläkeläisten tylsyyttä, niin surullista.

Eläkeläinen kun olen, niin en allekirjoita tylsyyttä, enkä surullisuutta.
        Eilen tinkasin emännältä ja heti oli valmis. Näin eläkkeellä ollessa ei tarvitse kiinnittää huomiota mikä vuorokauden aika on, voi tinkata pitkin päivää ja nukkua yöt rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläinen kun olen, niin en allekirjoita tylsyyttä, enkä surullisuutta.
        Eilen tinkasin emännältä ja heti oli valmis. Näin eläkkeellä ollessa ei tarvitse kiinnittää huomiota mikä vuorokauden aika on, voi tinkata pitkin päivää ja nukkua yöt rauhassa.

Ei sinun kieltämisesi muuta mitään. Tylsää eläkeläisillä on surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun kieltämisesi muuta mitään. Tylsää eläkeläisillä on surullista.

Voi voi, kyllä sää oot niin lutunen. Harmi vaan että olet sitä ikäluokkaa, ettet varmaan ehdi eläkeikään. Ilmeisesti et sinne kaipaakkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi, kyllä sää oot niin lutunen. Harmi vaan että olet sitä ikäluokkaa, ettet varmaan ehdi eläkeikään. Ilmeisesti et sinne kaipaakkaan.

Turhaan huutelet sieltä haudan reunalta. Sinun aikasi meni jo, eikä hääviä ollut.

• Anonyymi

En voi kehua kalajokea mitenkään ahdas ja peräkylän Junttila t.lomailijat

• Anonyymi

Kalajoella on kaikki paskaa paitsi kusi. Sitä sontaahan lillui rannoillakin viime kesänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalajoella on kaikki paskaa paitsi kusi. Sitä sontaahan lillui rannoillakin viime kesänä.

Rannat puhdistuu, kun muutat muualle

• Anonyymi

Minä pidän silmällä nyt että asiat menevät niinkuin pitääkin,myös kamerat ovat käytössä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22