Ohikulkumatkalla kävin muutamassa paikassa. Joka paikassa ainoa mikä osattiin oli rahastus, mikä sekin tietysti aina plussaa. Heti kun kysyt jostakin tuotteesta loppuu tiedot ja taidot, suurimmalta osalta myös halu auttaa ja selvittää. Yhdessä talossa alkoi huutaminen ja tiuskiminen kun kysyin kahden tuotteen eroja. Kuulemma asiakkaan pitää itse tietää. Asiakkaan tietoja huudettiin isoon ääneen että varmasti jokainen kuuli. Erikoisempi ala jossa monen vuoden koulutus takana mutta eipä vaan löydy tietoa, taitoa eikä halua auttaa.
Toisessa talossa jonotettiin monen ihmisen voimin kun kassalla olevan ostoksissa oli jotain epäselvää ja toinen myyjä lähti selvittämään. Pyysin laittamaan hänen kuitin odottamaan niin voi odotellessa rahastaa pari kolme asiakasta pois jonosta. Myyjätyttönen alkoi räyhätä että hän haluaa palvella asiakkaan hyvin (samalla palvellen vähintään kolme muuta erittäin huonosti). Siinä sitten kaikki seistiin odottamassa kun tyttö istui turpa rutussa kädet sylissä niskoja nakellen. Eikö näille opeteta enää edes kassakoneen käyttöä? Saati käytöstapoja.
Kolmannessa talossa kaksi naismyyjää jutteli keskenään. Kysyin tuotteen hintaa kun laarissa ei ollut. Kumpikin vain mulkaisi, ei vastannut, ja jatkoi juoruilemista. Jätin ostamatta.
En taida jatkossa ostaa mitään tuolta kylältä. Onneksi kaikkea saa muualtakin. Verkkokaupasta saa edullisemmin ja usein myös ilman postikuluja kotiin kannettuna. Tänään juuri annoin yhdelle verkkokaupalle erinomaista palautetta, hyvin pakattu tuote nopeasti omaan postilaatikkoon. Ja oli myös edullinen.
Ja ennen kuin alat minua syyttelemään niin olen asiallinen enkä ääntäni korota, aina kiitän. En korota ääntäni edes vaikka saan huutoa ja kettuilua.
Mutta onhan tämä nyt täysin asiatonta käytöstä. Eikö yrittäjiä yhtään kiinnosta miten omat työntekijät käyttäytyy? Asiakashan heidän kaikkien palkat maksaa. Meneekö kaikilla yrityksillä niin hyvin että on varaa karkottaa maksavat asiakkaat? Epäilen.
Saako Kalajoella missään asiantuntevaa palvelua?
144
2936
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy myöntää samaa mieltä palvelusta.
Talvella on aikaa opetella miten asiakkaita palvellaan. Ja ne muutamat sanat opetella..
Pienet sanat vaan pirun tärkeät.- Anonyymi
Ei tarvitse.
Eikös ne hyvät tavat lähteneet jo kaupungintalolta…? - Anonyymi
Pieniä sanoja tärkeämpää on asenne asiakkaisiin, kohtelias käytös ja pieni hymy on plussaa. Ei pilkallisuutta, pahanpuhumista, naureskelua, tyhmänä kohtelemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieniä sanoja tärkeämpää on asenne asiakkaisiin, kohtelias käytös ja pieni hymy on plussaa. Ei pilkallisuutta, pahanpuhumista, naureskelua, tyhmänä kohtelemista.
Tällaisia on paljon myös lähihoitajina: laiskoja, osaamattomia ja tyhmiä, joilla väärä asenne. Hyvä että hyvinvointialueet potkivat pois huonoa ainesta. Siinäpä etsivät sitten töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisia on paljon myös lähihoitajina: laiskoja, osaamattomia ja tyhmiä, joilla väärä asenne. Hyvä että hyvinvointialueet potkivat pois huonoa ainesta. Siinäpä etsivät sitten töitä.
Löytyy muutama elämään kyllästynyt terveyskeskuksesta ja osaston hoitajista osa päätyi Ylivieskaan. Ei paljon työnteko kiinnosta, paskaa jaksavat kuitenkin aina jauhaa suu vaahdossa, selän takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy muutama elämään kyllästynyt terveyskeskuksesta ja osaston hoitajista osa päätyi Ylivieskaan. Ei paljon työnteko kiinnosta, paskaa jaksavat kuitenkin aina jauhaa suu vaahdossa, selän takana.
Mainiota kun tyhmiä ja laiskoja lähihoitajia irtisanotaan.
- Anonyymi00117
Nyt kun on haukuttu niin Suomen paras kohtuu hintainen ruokapaikka löytyy kalajoen lokkilinnasta ,Abc hintatasoa mutta huippu ravintolan laatua.
Harmi kun se ei talvella ole auki ainakaan viikonloppuisin en ole varma onko viikollakaan ?
Jos porukka tietäisi kuin hyvää ruokaa ja komeilla näköaloilla sieltä saa niin olen varma että se olisi täynnä aina ja talvellakin auki.
Halpa Hallista saa myös hyvää ruokaa..
Sitten jos Grillikioskin hampurilaisia haluaa syödä niin Abc jälkeen liikenne ympyrässä on tosi hyvät hampurilaiset ei mikään hirveen iso mutta hyvä ja kohtuu hintainen ja Kalajoen kylässä sama homma nekin on katovaa kansan perinnettä ja harvoin noin hyviä mistään saa .
Kaljoen kylällä olevaa pitseriaa on myös kehuttu en muista nimeä mutta kun kylältä mennään S marketille päin niin vasemmalla..Itsen en ole Pitsaa siellä syönyt normi ruokaa vaan ja se oli aivan hyvää . ja Tietysti Abc:ltä saa abc ruokaa kuka siitä tykkää...
Ja vielä yksi huippu juttu tuli mieleen K supermarketin valmisruoka linjasto todella hyvää ruokaa ja niin paljon eri valinnan varaa ettei tiedä mit söis....Naudan lihakin on kunnon lihaa eikä mitään sitkuja ja kaali kääryleet nam..
Mahtava että Kaljoella ei ole turistien rosvous meininki tarttunut joka ruoka paikkaan ....
Kalja baarien hinnat on aivan tähtitieteelliset siksi ne on tyhjiä yleensä kun porukka juo pussi kaljaa mökeillä.
Mutta lokkilinnalle erityis maininta ,huippu ruokaa järki hintaan ! - Anonyymi00144
Anonyymi00117 kirjoitti:
Nyt kun on haukuttu niin Suomen paras kohtuu hintainen ruokapaikka löytyy kalajoen lokkilinnasta ,Abc hintatasoa mutta huippu ravintolan laatua.
Harmi kun se ei talvella ole auki ainakaan viikonloppuisin en ole varma onko viikollakaan ?
Jos porukka tietäisi kuin hyvää ruokaa ja komeilla näköaloilla sieltä saa niin olen varma että se olisi täynnä aina ja talvellakin auki.
Halpa Hallista saa myös hyvää ruokaa..
Sitten jos Grillikioskin hampurilaisia haluaa syödä niin Abc jälkeen liikenne ympyrässä on tosi hyvät hampurilaiset ei mikään hirveen iso mutta hyvä ja kohtuu hintainen ja Kalajoen kylässä sama homma nekin on katovaa kansan perinnettä ja harvoin noin hyviä mistään saa .
Kaljoen kylällä olevaa pitseriaa on myös kehuttu en muista nimeä mutta kun kylältä mennään S marketille päin niin vasemmalla..Itsen en ole Pitsaa siellä syönyt normi ruokaa vaan ja se oli aivan hyvää . ja Tietysti Abc:ltä saa abc ruokaa kuka siitä tykkää...
Ja vielä yksi huippu juttu tuli mieleen K supermarketin valmisruoka linjasto todella hyvää ruokaa ja niin paljon eri valinnan varaa ettei tiedä mit söis....Naudan lihakin on kunnon lihaa eikä mitään sitkuja ja kaali kääryleet nam..
Mahtava että Kaljoella ei ole turistien rosvous meininki tarttunut joka ruoka paikkaan ....
Kalja baarien hinnat on aivan tähtitieteelliset siksi ne on tyhjiä yleensä kun porukka juo pussi kaljaa mökeillä.
Mutta lokkilinnalle erityis maininta ,huippu ruokaa järki hintaan !Samaa mieltä ruokapaikoista. K supermarketin linjasto houkuttelee aina. Keskustan grillikioski on jos voi sanoa perinteinen kiva kioski. Lokkilinnassa myös hyvät ruoat. Shellillä joskus vuosikymmeniä sitten käytiin syömässä ja annos oli koristeltu mehevällä mustalla hiiltyneellä kärpäsellä :D
- Anonyymi
Kummallista, kun itse saan aina hyvää palvelua. Kysyn jonkin tuotteen paikkaa, niin aina lähtevät näyttämään, esimerkiksi.
Toki tilaan kaiken mahdollisen suoraan Kiinasta, kun huomattavasti halvemmalla sieltä saan. Ja ihan samat tavarat nuo kaupatkin tilaavat, kate vaan on melkoinen. - Anonyymi
Kävin Teboilin kylmäasemalla tankkaamassa, mittari ei puhunut mitään, otti vaan rahat.
- Anonyymi
Olipa tylyä.
- Anonyymi
Kuuntelitko tarkkaan? Kyllä se sanoo, että spasiba!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelitko tarkkaan? Kyllä se sanoo, että spasiba!
Kävin tänään taas Teboililla tankkaamassa. Vahingosta viisastuneena sanoin heti automaatille, Ruki vverkh ja kas kummaa se laski tankin heti täyteen eikä ottanut maksua lainkaan. Puhelinsovelluksella ei taida tohtia tankata, kaappaa pian koko puhelimen.
- Anonyymi
Laittakaa reilusti kauppojen nimet keskusteluihin. Joskohan sana kiirisi myös johtoportaaseen asti ja asiakaspalvelu muuttuisi. Sen tuollaisen pienen kaupungin vitsaus, tämä perseellinen asiakaspalvelu. Kun ollaan päästy töihin niin sitten kaikki muu unohtuu. Mässytetään vielä purukumia kaupanpäälle.
- Anonyymi
Ei siellä tarvita teidän vanhojen persaukisten eläkeläisten pikkurahoja, varsinkin kun monesti ette edes osta mitään, mutta kyselette kyllä kaikkea joutavaa ja valitatte ja vingutte ja kuormitatte asiakaspalvelijoita maksavien asiakkaiden ajan kustannuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä tarvita teidän vanhojen persaukisten eläkeläisten pikkurahoja, varsinkin kun monesti ette edes osta mitään, mutta kyselette kyllä kaikkea joutavaa ja valitatte ja vingutte ja kuormitatte asiakaspalvelijoita maksavien asiakkaiden ajan kustannuksella.
Minä olen kyllä kova tinkaamaan Kyllä siinä jonkinaikaa menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänä päivänä rahaa on vain eläkeläisillä.
- Anonyymi
Tokmanni, halpahalli, tuontitukku, apteekki, s market, k marketit, terveyskeskus, neuvola, työvoimavirkailijat, kirpputori, osuuspankki, instrumentarium, kirjakauppa, staili,... Kaikista kuullut todella huonoa asiakaspalvelua. En ole itse asioinut kaikissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokmanni, halpahalli, tuontitukku, apteekki, s market, k marketit, terveyskeskus, neuvola, työvoimavirkailijat, kirpputori, osuuspankki, instrumentarium, kirjakauppa, staili,... Kaikista kuullut todella huonoa asiakaspalvelua. En ole itse asioinut kaikissa.
Eikös ne köyhät tuo vaan hiekkaa lattialle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käynyt särkillä. En kehu palvelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne köyhät tuo vaan hiekkaa lattialle?
Kaipa noissa rikkaammatkin käy. Apteekista ne rikkaatkin joutuu lääkkeensä ostamaan ja pankeissa miljooniaan säilyttämään. Lapset neuvolaan ja ruokaa ruokakaupasta.
- Anonyymi
Halpahallin myyjät keskusteli hyllyn takana. Ei kuulemma mitään väliä miten asiakkaita kohtelee, kyllä niitä riittää kuitenkin. Onkohan johtoporras samaa mieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kyllä kova tinkaamaan Kyllä siinä jonkinaikaa menee
Sinä varmaankin tikkaat kassojenkin kanssa, jotka ei pysty antamaan mitään alennusta. Eläkeläisten tylsyyttä, niin surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa noissa rikkaammatkin käy. Apteekista ne rikkaatkin joutuu lääkkeensä ostamaan ja pankeissa miljooniaan säilyttämään. Lapset neuvolaan ja ruokaa ruokakaupasta.
Rikkailla on omat kaupat ja apteekit. Köyhät tuo tosiaan vain sitä kuraa kengissään ja pahaa hajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmaankin tikkaat kassojenkin kanssa, jotka ei pysty antamaan mitään alennusta. Eläkeläisten tylsyyttä, niin surullista.
Eläkeläinen kun olen, niin en allekirjoita tylsyyttä, enkä surullisuutta.
Eilen tinkasin emännältä ja heti oli valmis. Näin eläkkeellä ollessa ei tarvitse kiinnittää huomiota mikä vuorokauden aika on, voi tinkata pitkin päivää ja nukkua yöt rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläinen kun olen, niin en allekirjoita tylsyyttä, enkä surullisuutta.
Eilen tinkasin emännältä ja heti oli valmis. Näin eläkkeellä ollessa ei tarvitse kiinnittää huomiota mikä vuorokauden aika on, voi tinkata pitkin päivää ja nukkua yöt rauhassa.Ei sinun kieltämisesi muuta mitään. Tylsää eläkeläisillä on surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun kieltämisesi muuta mitään. Tylsää eläkeläisillä on surullista.
Voi voi, kyllä sää oot niin lutunen. Harmi vaan että olet sitä ikäluokkaa, ettet varmaan ehdi eläkeikään. Ilmeisesti et sinne kaipaakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, kyllä sää oot niin lutunen. Harmi vaan että olet sitä ikäluokkaa, ettet varmaan ehdi eläkeikään. Ilmeisesti et sinne kaipaakkaan.
Turhaan huutelet sieltä haudan reunalta. Sinun aikasi meni jo, eikä hääviä ollut.
- Anonyymi00104
Anonyymi kirjoitti:
Tuontitukussa on ollut pari nuorta miestä jotka osaa palvella asiakkaita asiallisesti. Naisetkin auttaa kohteliaasti. Kiitos heille, muut voisi ottaa mallia. Käykääpä katsomassa. Näin pitää toimia. Omat tunteet ja mielipiteet taka-alalle ja asiallinen kohtelu työroolilla. Näinhän me asiakkaatkin teemme, emme tuomitse minkään muun kuin oman henkilökohtaisen kokemuksen perusteella työntekijöitä ja yrittäjiä. Ihmisen käytös on aina peili toisen käytökselle.
- Anonyymi00109
Anonyymi kirjoitti:
Halpahallin myyjät keskusteli hyllyn takana. Ei kuulemma mitään väliä miten asiakkaita kohtelee, kyllä niitä riittää kuitenkin. Onkohan johtoporras samaa mieltä?
Yt neuvottelut alkaneet eli taitaa sittenkin olla väliä miten asiakkaita palvelee.
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Yt neuvottelut alkaneet eli taitaa sittenkin olla väliä miten asiakkaita palvelee.
Helluntalaisia irtisanotaan kohta. Ei auta vaikka pitäisi visiiriä naamalla.
- Anonyymi00119
Anonyymi kirjoitti:
Rikkailla on omat kaupat ja apteekit. Köyhät tuo tosiaan vain sitä kuraa kengissään ja pahaa hajua.
Tuontitukun aukioloajat on perseestä...Viikonloppu turistit ei ehdi käymään lauantai aamuna on yleensä muuta hommaa sitten kun ehtisi niin se on jo kiinni ja su kiinni ja pe iltanakin menee niin aikaisin kiinni.....Jos rahaa tulee jo muutenkin liikaa ettei tarvitse hiekkasärkkien turistien rahoja ? Se on kuitenkin vähän erinlainen kauppa kun puuilot ja tokamnnit niiin kannatais pitää auki.
- Anonyymi
En voi kehua kalajokea mitenkään ahdas ja peräkylän Junttila t.lomailijat
- Anonyymi
Kalajoella on kaikki paskaa paitsi kusi. Sitä sontaahan lillui rannoillakin viime kesänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalajoella on kaikki paskaa paitsi kusi. Sitä sontaahan lillui rannoillakin viime kesänä.
Rannat puhdistuu, kun muutat muualle
- Anonyymi
Minä pidän silmällä nyt että asiat menevät niinkuin pitääkin,myös kamerat ovat käytössä
- Anonyymi
Kuvitteletko että ne asiakkaat tulevat uudelleen jotka on huonosti palveltu? Kyllä muitakin yrityksiä on jotka osaa palvella hyvin, osa asiakkaista jopa maksaa mielellään enemmän siitä hyvästä palvelusta.
- Anonyymi
se on aina kalajokisilla toi hapan naama ilme tilanteesta riipumatta
- Anonyymi
Hapankaan ei haittaa kun vaan asiallisesti käyttäydytään ja asiakasta arvostaen. Pilkallisuus ja tiuskiminen eivät kuulu asiakaspalveluun missään koskaan.
- Anonyymi
Supermarketissa on nyt ollut tosi fiksuja nuoria tyttöjä kassalla töissä. Kiva käydä pitkästä aikaa. Pitäisi vaihtaa tiheämmin niin jaksavat palvella hyvin.
- Anonyymi
Niitä on ilo katsella. Niitä tyttöjä.
- Anonyymi00059
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on ilo katsella. Niitä tyttöjä.
Eivät ole siellä sinulle näytillä vaan tekemässä töitä.
- Anonyymi
Aukioloajat 08.00 - 16.00 ehkä joo, ovet kannattaisi avata - ovat kuitenkin lukossa.
No saa saman tavaran halvemmalla muualtakin.- Anonyymi
Mikä kauppa kyseessä.
- Anonyymi
Keskusta
- Anonyymi
Keskusta kauppa ?
- Anonyymi
Kirppiksellä on epäkohtelias vanhempi mies, ei tervehdi. Ainakaan mua. Ja kun lähdin ja huikkasin kiitos hei vieressä, oli niin ku ei huomais.
Tupakilla viihtyy kyllä.
Väärällä alalla.- Anonyymi
jebb tiedän tyypin ihan sellainen perus kalajokinen tyyppi ,ei kysele mitään eikä juuri myöskään paljoa muutenkaan turhia jubaile,mutta on täällä sellaisiaki jotka vaan syyttää kaikkia ja puhuu pskaa seläntakana niitä on tosi paljo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jebb tiedän tyypin ihan sellainen perus kalajokinen tyyppi ,ei kysele mitään eikä juuri myöskään paljoa muutenkaan turhia jubaile,mutta on täällä sellaisiaki jotka vaan syyttää kaikkia ja puhuu pskaa seläntakana niitä on tosi paljo
Oletko varma että on kalajokinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talon miesväki vois tosiaan pysyä pois, kun ei näköjään asiakkaat miellytä. Onneksi tuossa keskustan kiinteistössä ei kylän juoruämmät enää parveile. Tiesi kun talosta lähti että heti alkoi selkäänpuukotus ja keksittyjen juttujen levitys. Vaikka sama kait se jatkuu muitten toimesta. Voisivat keskittyä työn tekoon ja jättää paskanpuhumisen pois kokonaan. Ihme että vielä joku käy ja vuokraa pöytää. Aina onkin joka kolmas pöytä alessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talon miesväki vois tosiaan pysyä pois, kun ei näköjään asiakkaat miellytä. Onneksi tuossa keskustan kiinteistössä ei kylän juoruämmät enää parveile. Tiesi kun talosta lähti että heti alkoi selkäänpuukotus ja keksittyjen juttujen levitys. Vaikka sama kait se jatkuu muitten toimesta. Voisivat keskittyä työn tekoon ja jättää paskanpuhumisen pois kokonaan. Ihme että vielä joku käy ja vuokraa pöytää. Aina onkin joka kolmas pöytä alessa.
Älä puhu paskaa.
- Anonyymi00058
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Enpä puhu paskaa vaan täyttä totta. Tais osua oikeaan kommenttini kun vedit herneet nenään. Levittelette täysin perättömiä asioita ihmisistä. Sekö se on hyvää mainosta yrittäjälle?
- Anonyymi
Ei saa. Onneksi naapurikaupungeista saa palvelua.
- Anonyymi
Alkossa on minusta paras palvelu Kalajoella
- Anonyymi
Nimenomaan. Johtuukohan se siitä, että siellä käy niin sivistynyttä porukkaa. Kukaan ei tinkaa, eikä etuile jonossa. Ne kerrat jotka olen liikkeessä asioinut, en ole huomannut kenenkään palauttaneen ostoksia kuittia vastaan. Monessa muussa liikkeessä olen huomannut.
Hyvä Alko! Emme pärjäisi ilman teitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Johtuukohan se siitä, että siellä käy niin sivistynyttä porukkaa. Kukaan ei tinkaa, eikä etuile jonossa. Ne kerrat jotka olen liikkeessä asioinut, en ole huomannut kenenkään palauttaneen ostoksia kuittia vastaan. Monessa muussa liikkeessä olen huomannut.
Hyvä Alko! Emme pärjäisi ilman teitä.Yksi juoppo eukko kehtaa kyllä käydä ostamassa viinaa, mutta ei kehtaa palauttaa tyhjiä pulloja. Minusta aika outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi juoppo eukko kehtaa kyllä käydä ostamassa viinaa, mutta ei kehtaa palauttaa tyhjiä pulloja. Minusta aika outoa.
Siis, ei kehtaa palauttaa mihin.
- Anonyymi00057
Minua nuori tyttö katsoi halveksivasti päästä varpaisiin kun pyörähdin kerran jotain katsomassa. En yleensä koskaan käy ja tuon jälkeen vielä vähemmän. Näkyy vaihtuvan työntekijät vähän väliä, ei näytä olevan hyvä työpaikka sekään.
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Minua nuori tyttö katsoi halveksivasti päästä varpaisiin kun pyörähdin kerran jotain katsomassa. En yleensä koskaan käy ja tuon jälkeen vielä vähemmän. Näkyy vaihtuvan työntekijät vähän väliä, ei näytä olevan hyvä työpaikka sekään.
Tarkoitatko Alkoa?
- Anonyymi00062
Anonyymi00057 kirjoitti:
Jos yleensä et koskaan käy ja tuon jälkeen vielä vähemmän, niin mistä näet työntekijöiden vaihtuvan vähän väliä.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Jos yleensä et koskaan käy ja tuon jälkeen vielä vähemmän, niin mistä näet työntekijöiden vaihtuvan vähän väliä.
Katson kaihoten tuulikaapista joka päivä. Pidän niitä silmällä, kuten myös kaahaavaa mustaa bemaria.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Katson kaihoten tuulikaapista joka päivä. Pidän niitä silmällä, kuten myös kaahaavaa mustaa bemaria.
Onko sulla kalterit tuulikaapissa.
- Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
Koska käyn ruokakaupassa ja alkohan on siinä samassa talossa. Eikö tuo nyt ole päivänselvä asia 😄
- Anonyymi00083
Anonyymi00065 kirjoitti:
Koska käyn ruokakaupassa ja alkohan on siinä samassa talossa. Eikö tuo nyt ole päivänselvä asia 😄
Kyllä, ja kaihoten katsot viinakauppaan sieltä eteisestä.
- Anonyymi
Eipä kirppiksen oven edessä seisova ”portsari” sano mitään vaikka joka kerra sanon hei lähtiessäni. Ja on ne kassan nuoret tytötkin aika mykkää porukkaa. HALOO, parantakaa asiakaspalvelua älkääkä vetelöikö.
- Anonyymi00061
Huonoa palvelua tosiaan kirppiksellä. Hienoa toki kun kehitysvammaisia ja syrjäytyneitä työllistää, mutta silti perus asiakaspalvelun säännöt pitäisi opetella. Kiitos ja hei jää sanomatta usein.
Senkin ymmärtää.. mutta se mies ei tervehdi ja kiitä.
Siksi matkustan ennemmin muualle kirppisteleen- Anonyymi00066
Ja vielä rikkovat postisalaisuutta tai pakettisalaisuutta kun Matkahuollon paketit on siinä kassalla ja kuka tahansa voi lukea osoitelappuja, puhelinnumeroita ja nimiä ja tarkastaa samalla kuka mistäkin tilailee. Pitää vissiin ilmoittaa matkahuollolle tästä. Olen siirtynyt kokonaan Postin pakettiasiakkaaksi kun aina on matkahuollon automaatit täynnä ja kuskaavat ne kirppikselle. Postillakin työntekijät jää lukemaan paketista tietoja joskus kun lähtee niin huomaa että jää tavaamaan paketin tietoja. Ei tarvitse kaukaa etsiä syyllistä kun jonain päivänä omat tiedot löytyy yllättävästä paikasta tai joku kertoo niistä. Aina joku paljastaa vilpillisyytensä ja epärehellisyytensä.
- Anonyymi00070
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ja vielä rikkovat postisalaisuutta tai pakettisalaisuutta kun Matkahuollon paketit on siinä kassalla ja kuka tahansa voi lukea osoitelappuja, puhelinnumeroita ja nimiä ja tarkastaa samalla kuka mistäkin tilailee. Pitää vissiin ilmoittaa matkahuollolle tästä. Olen siirtynyt kokonaan Postin pakettiasiakkaaksi kun aina on matkahuollon automaatit täynnä ja kuskaavat ne kirppikselle. Postillakin työntekijät jää lukemaan paketista tietoja joskus kun lähtee niin huomaa että jää tavaamaan paketin tietoja. Ei tarvitse kaukaa etsiä syyllistä kun jonain päivänä omat tiedot löytyy yllättävästä paikasta tai joku kertoo niistä. Aina joku paljastaa vilpillisyytensä ja epärehellisyytensä.
Sinulla on astetta vakavampi luulotauti.
- Anonyymi00071
Anonyymi00066 kirjoitti:
Tilaa keinovaginat anonyymisti.
- Anonyymi00074
Anonyymi00071 kirjoitti:
Tilaa keinovaginat anonyymisti.
Aikamoinen ääliö olet. Laita sitten omat yhteystietosi tähän julkisesti jos ei haittaa että kuka tahansa ne näkee.
- Anonyymi00075
Anonyymi00070 kirjoitti:
Sinulla on astetta vakavampi luulotauti.
Omin silmin nähty ja koettu.
- Anonyymi00084
Anonyymi00075 kirjoitti:
Omin silmin nähty ja koettu.
Sinun luulotautisiko? Okei...
- Anonyymi00085
Anonyymi00074 kirjoitti:
Aikamoinen ääliö olet. Laita sitten omat yhteystietosi tähän julkisesti jos ei haittaa että kuka tahansa ne näkee.
Tilasitko peniksenkehittäjän omalla nimelläsi? Täällä taitaa olla ääliö joku muu kuin minä. 😆
- Anonyymi00089
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tilasitko peniksenkehittäjän omalla nimelläsi? Täällä taitaa olla ääliö joku muu kuin minä. 😆
Naiset ei tarvitse sellaista, ääliö
- Anonyymi00091
Anonyymi00089 kirjoitti:
Naiset ei tarvitse sellaista, ääliö
Ei niin, mutta sinä kuitenkin tilasit sellaisen omalla nimelläsi. Et todellakaan ole mikään ruudinkeksijä!
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Ei niin, mutta sinä kuitenkin tilasit sellaisen omalla nimelläsi. Et todellakaan ole mikään ruudinkeksijä!
Ruudin taisi keksiä kiinalaiset kauan sitten, joten ei en ole ruudinkeksijä, siinä olet oikeassa. Kaikki muu menikin sitten ihan metsään, kuten varmaan sun elämässä kaikki muukin.
- Anonyymi00095
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ruudin taisi keksiä kiinalaiset kauan sitten, joten ei en ole ruudinkeksijä, siinä olet oikeassa. Kaikki muu menikin sitten ihan metsään, kuten varmaan sun elämässä kaikki muukin.
Ei mennyt. Katsos kun sinä et mistään mitään tajua. Olet todella tyhmä kun tilasit peniksenkehittimen omalla nimelläsi.
- Anonyymi00067
Paras palvelu Kalajoella on Teboililla ja Essolla.
- Anonyymi00068
Lidl unohtui.
- Anonyymi00069
Eihän ne TB:llä tuu aukaseen ees ovia.
- Anonyymi00073
Kyllä asiantuntevaa vituilua kyllä ostin kalliin koneen koneen kodinkoneliikeestä myyj joka oli joku vittun nelisilmä nörtti niin vielä kehy eþä on se tyhmä. Samaa voi sanoa kaikesta.
- Anonyymi00076
Ajatella.
- Anonyymi00077
Ihan sairasta porukkaa, joka paikassa. Onko kaikilla joku mielenterveysongelma. Kaikki kusettaa ja puhuu toisista pahaa ja nauraa kun jää kiinni.
- Anonyymi00078
Kalajokisilla on normaalia matalampi älykkyysosamäärä.
- Anonyymi00079
Palvelua? Kalajoella? 🤣 🤣 Paikalliset huomaa heti jos oot turisti ja saat sen mukaista p-mäistä palvelua. Kalajoki on tupajumila missä pidetään enemmän huolta toisten asioista ja juorutaan mutta omat asiat on rempallaan. Kalajoki on kateellisten tuppukylä. Kyylätään kassajonossakin mitä ostat ja jos tuttu on jonossa takana niin häpeilemättä arvostellaan edellämenijän ostoksia: ”mitä se noilla tyynyliinoilla tekee kun on entisiäkin”. Näin Kalajoella.
- Anonyymi00090
Jeesus miten elämään kyllästyneitä kusipäitä koko kylä täynnä. Hankkikaa oma elämä. Työpaikoillakin suurin osa työajasta käytetään muiden haukkumiseen ja valheitten levittämiseen. Ja työnantajat sallii tämän!
- Anonyymi00108
Joskus tuntuu että kaikki oikein lietsoo toisiaan haukkumaan ja panettelemaan muita. Sairasta yhteishengen luomista kun ajetaan joku muu "itsarin partaalle" valheilla. Tarvittais aika monta kymmentä psykiatria kylälle. Kuulin kerran sivusta miten kaksi naista keskusteli ja toinen pillahti itkuun sanoen että miksi se minusta noin puhuu, siis joku kolmas ihminen. Niin miksi? Kysykää itteltänne miksi puhutte toisista paskaa? Hoitakaa oman päänne ongelmat kotona tai menkää juttelemaan jollekin ammattilaiselle mutta jättäkää viattomat ihmiset rauhaan. Keskittykää omaan elämään ja työntekoon jos vielä töitä riittää. Huomenna voi olla tilanne ihan toinen.
- Anonyymi00111
Anonyymi00108 kirjoitti:
Joskus tuntuu että kaikki oikein lietsoo toisiaan haukkumaan ja panettelemaan muita. Sairasta yhteishengen luomista kun ajetaan joku muu "itsarin partaalle" valheilla. Tarvittais aika monta kymmentä psykiatria kylälle. Kuulin kerran sivusta miten kaksi naista keskusteli ja toinen pillahti itkuun sanoen että miksi se minusta noin puhuu, siis joku kolmas ihminen. Niin miksi? Kysykää itteltänne miksi puhutte toisista paskaa? Hoitakaa oman päänne ongelmat kotona tai menkää juttelemaan jollekin ammattilaiselle mutta jättäkää viattomat ihmiset rauhaan. Keskittykää omaan elämään ja työntekoon jos vielä töitä riittää. Huomenna voi olla tilanne ihan toinen.
Kukaan ei ole viaton. Ei varsinkaan kukaan Kalajoella asuva. Lähes kaikki kalajokiset on mielenterveysongelmaisia tampioita.
- Anonyymi00116
Anonyymi00108 kirjoitti:
Miksi sinä puhut täällä toisista paskaa?
- Anonyymi00125
Anonyymi00116 kirjoitti:
Miksi sinä puhut täällä toisista paskaa?
En puhu nimillä kuten te muut kylillä. Minä en levitä valheellisia juttuja muista ihmisistä. Jos jostakin sanon pahasti, on hän minua ihan itse huonosti kohdellut. Sille on aina syy että annan takaisin. En levitä toisten kertomia asioita, en niitä edes usko. Vain omasta kokemuksesta kerron. Jos joku on fiksu ja kohtelee hyvin, kerron senkin. Mutta paskanpuhujille annan samalla mitalla takaisin, niin mieti kahdesti mitä minusta puhut. Sääliksi käy niitä jotka joutuu toisten hampaisiin ilman omaa syytään. Ja heitä on paljon kun omaan elämäänsä kyllästyneet keksii juttuja.
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
En puhu nimillä kuten te muut kylillä. Minä en levitä valheellisia juttuja muista ihmisistä. Jos jostakin sanon pahasti, on hän minua ihan itse huonosti kohdellut. Sille on aina syy että annan takaisin. En levitä toisten kertomia asioita, en niitä edes usko. Vain omasta kokemuksesta kerron. Jos joku on fiksu ja kohtelee hyvin, kerron senkin. Mutta paskanpuhujille annan samalla mitalla takaisin, niin mieti kahdesti mitä minusta puhut. Sääliksi käy niitä jotka joutuu toisten hampaisiin ilman omaa syytään. Ja heitä on paljon kun omaan elämäänsä kyllästyneet keksii juttuja.
Oletpa turha ja säälittävä. Tuosta vuodatuksestasi oikein huokuu se että et ole mikään muu kuin hyvesignaloija, joka kuvittelee olevansa muita parempi.
- Anonyymi00133
Anonyymi00126 kirjoitti:
Oletpa turha ja säälittävä. Tuosta vuodatuksestasi oikein huokuu se että et ole mikään muu kuin hyvesignaloija, joka kuvittelee olevansa muita parempi.
Alkoiko hävettää oma juoruilu ja valehtelu noin paljon? Paranna sitten tapasi niin saat sinäkin "tuntea itsesi paremmaksi". Tuntuu oikeasti muuten tosi kivalta kun ei ole ollut syypää valheitten levittämiseen. Kokeilepa joskus.
- Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
Alkoiko hävettää oma juoruilu ja valehtelu noin paljon? Paranna sitten tapasi niin saat sinäkin "tuntea itsesi paremmaksi". Tuntuu oikeasti muuten tosi kivalta kun ei ole ollut syypää valheitten levittämiseen. Kokeilepa joskus.
Sinun säälittä vuodatuksesi ja hyvesignalointisi vain jatkuu. Oikeasti olet ihan muuta kuin väität. Ja korkeintaan myötähäpeää tunnen sinun vänkytyksestäsi.
- Anonyymi00145
Anonyymi00134 kirjoitti:
Sinun säälittä vuodatuksesi ja hyvesignalointisi vain jatkuu. Oikeasti olet ihan muuta kuin väität. Ja korkeintaan myötähäpeää tunnen sinun vänkytyksestäsi.
Itseäsi häpeät ja aiheesta. Hanki oma elämä.
- Anonyymi00082
Supermarketin kauppias on huono asiakaspalvelija. Ei kestä kritiikkiä jos esim tuote huono tai pilalla. Minä ja muutama muu kierretään kyseinen pulju kaukaa huonon asiakaspalvelun takia. Harmi, koska esim thaimaalainen myyjä on ihana.
- Anonyymi00086
Haaralan Markku kerran kauppasi "tintendoa" pennuille.
- Anonyymi00088
Ja kun oli pullakahvitarjoilu oikein lehdessä ilmoitettu, niin oli vähän kärtyinen kakaroille, jotka tulivat vain syömään ilmaiset pullakahvit, eivätkä ostaneet mitään.
- Anonyymi00087
Saa St1
- Anonyymi00093
Muutaman yrittäjän oon kuullu sanovan "kaikkia asiakkaita ei tartte palvella". No en sitten käy enää, vaikka kävin vuosia. Yrittäjä pyytänyt pariin otteeseen että tule käymään. No en viitti kun ei kuulemma tartte palvella, ja muualta saa paljon halvemmalla samoja tuotteita. Kyllä minä haluan rahalle vastinetta ja asiallista käytöstä. Mielistellä ei tartte mutta asiallinen pitää olla. Yrittäjät aina vinkuu ja syyllistää kun asiakkaat menee kärkkäiselle, mutta sielläpä nuo yrittäjätkin asioi eikä omalla kylällä.
- Anonyymi00094
Hyvä että tästäkin ongelmasta keskustellaan vaikka osa kommenteista onkin ala-arvoisia. Minusta jotenkin älyvapaata yrittäjien vinkua miksi ihmiset käy muualla ostoksilla. Katse peiliin missä se vika on, tässäkin moni kertonut jo syitä.
Älä tee yrityksestäsi perheen, suvun tai kavereiden kanssa juorutoimistoa tai kokoontumispaikkaa, äläkä hyväksy heidän huonoa käytöstä. Älä kuuntele juoruja äläkä ikinä koskaan kohtele asiakasta juorujen perusteella. Yleensä asiat on täysin päinvastoin kuin juorutaan.
Älä salli työntekijöiltä huonoa käytöstä, tee se selväksi kun palkkaat ja kerro miksi ja mitä siitä seuraa jos käyttäytyy huonosti. Eikös nyt ole irtisanomista helpotettu. Siivotkaa nämä pois ja kaikki pikkukettuilu ja pilkkanauru.
Ihmiset jotka tulevat ovesta sisään, haluavat tuoda rahaa ja kaikkien raha on samanarvoista, myös niiden köyhien. Siksi kait sen yrityksen olet perustanut, saadaksesi rahaa. Opettele kohtelias perusilme ja pidä se joka tilanteessa, myös asiakkaan provosoidessa. Jos suututat yhden asiakkaan, suututat noin kymmenen ihmistä kerralla, sillä jokaisella asiakkaalla on läheisiä joille kohtelusta kerrotaan heti. Asiakas ei ole vihollinen vaan sinun palkanmaksajasi. Riittävän kauan kun pilkkaat, katoaa kaikki asiakkaat.
Tee tämä selväksi jokaiselle työntekijälle, perehdytä asiakaspalveluun yhtä paljon kuin muihin tehtäviin.Ylimielisyys ei pitkälle kanna eikä omat kaveritkaan välttämättä ole aina sinun asiakkaitasi. Työntekijät jaksaa palvella hyvin kun työilmapiiri on positiivinen eikä pilkallinen, eikä pieni rahakannustinkaan tai muu etu ole pahitteeksi hyvälle työntekijälle. Asiakkaan arvostelu hänen lähdettyään kannattaa karsia heti pois ja keskittyä työntekoon, seuraavaan asiakkaaseen.
Nämä on kaikki asiakaspalvelun perusasioita, mutta täytyy näköjään muistuttaa kun näyttää unohtuneen valtaosalta.- Anonyymi00096
Hyvää analyysia ja pitää paikkansa. Lisätään tuohon vielä firman vanhemmiltaan perineet. Joillakin heistä on kuvitelma että firma on itsestäänselvyys ja se pysyy ja menestyy maailman tappiin saakka, kunhan vain istuu tuolilla ja nostaa toimitusjohtajan palkkaa. Toisen tai kolmannen polven johtajilla on joillakin kusta päässään liikaa ja käyttäydytään jopa itse ylimielisesti asiakkaita kohtaan. Liian monta esimerkkiä on Kalajoelta siitä kuinka poika on paskonut isänsä tai isoisänsä firman väärällä asenteellaan, röyhkeällä käytöksellään ja osaamattomuudellaan.
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Hyvää analyysia ja pitää paikkansa. Lisätään tuohon vielä firman vanhemmiltaan perineet. Joillakin heistä on kuvitelma että firma on itsestäänselvyys ja se pysyy ja menestyy maailman tappiin saakka, kunhan vain istuu tuolilla ja nostaa toimitusjohtajan palkkaa. Toisen tai kolmannen polven johtajilla on joillakin kusta päässään liikaa ja käyttäydytään jopa itse ylimielisesti asiakkaita kohtaan. Liian monta esimerkkiä on Kalajoelta siitä kuinka poika on paskonut isänsä tai isoisänsä firman väärällä asenteellaan, röyhkeällä käytöksellään ja osaamattomuudellaan.
Ylimielisyys on epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa. Kyllä sen perityn työpaikankin eteen on hyvä raataa muutama vuosi pienemmällä palkalla jotta enin pissi haihtuu päästä. Pysyy jalat maassa.
Pilkallisuus on yleensä tyhmyyttä ja ymmärtämättömyyttä, kokemattomuutta. Liian helpolla kun pääsee elämässä hyvälle paikalle, jää kokematta monta hyvää oppituntia. - Anonyymi00100
Anonyymi00097 kirjoitti:
Ylimielisyys on epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa. Kyllä sen perityn työpaikankin eteen on hyvä raataa muutama vuosi pienemmällä palkalla jotta enin pissi haihtuu päästä. Pysyy jalat maassa.
Pilkallisuus on yleensä tyhmyyttä ja ymmärtämättömyyttä, kokemattomuutta. Liian helpolla kun pääsee elämässä hyvälle paikalle, jää kokematta monta hyvää oppituntia.Kyllä vain. Se on karua mennä perityn firman kanssa konkurssiin, joka on itse aiheutettu.
- Anonyymi00103
Anonyymi00100 kirjoitti:
Kyllä vain. Se on karua mennä perityn firman kanssa konkurssiin, joka on itse aiheutettu.
Oisko esimerkkejä?
- Anonyymi00106
Anonyymi00103 kirjoitti:
Oisko esimerkkejä?
Vaikka kuinka monta.
- Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
Vaikka kuinka monta.
No kerro ne.
- Anonyymi00112
Anonyymi00107 kirjoitti:
No kerro ne.
Ota selvää.
- Anonyymi00117
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ota selvää.
En ota. Sinä et tiedä mitään🤡
- Anonyymi00127
Anonyymi00117 kirjoitti:
En ota. Sinä et tiedä mitään🤡
Älä ota enää, tulet ihan pelleksi.
- Anonyymi00129
Anonyymi00127 kirjoitti:
Älä ota enää, tulet ihan pelleksi.
En ota. Sinä et tiedä mitään 🤡
- Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
En ota. Sinä et tiedä mitään 🤡
No hyvä, vaikka pelle olet kyllä muutenkin.
- Anonyymi00131
Anonyymi00096 kirjoitti:
Kumi on korjattava
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Kumi on korjattava
Ei se enää auta.
- Anonyymi00098
Ei mistään saa täällä perähikiäsä palvelua
- Anonyymi00099
Saa kyllä, muttei hyvää palvelua.
- Anonyymi00101
Harvasta liikkeestä oikeasti saa.. varsinkin kaupoista.
- Anonyymi00102
Aika vähän tulee enää ostettua muuta kuin ruokaa tältä paikkakunnalta. Huonoja asiakaspalvelijoita löytyy yrittäjistäkin mutta lähinnä typeristä lapsellisista työntekijöistä. Moni yrittäjä ei tiedä miten työntekijät käyttäytyy kun pomo on poissa. Eihän ne ymmärrä että sahaavat omaa oksaansa kohtelemalla maksajia huonosti. Yksikin eläkkeellä oleva kassatyöntekijä, lapsellisempaa käytöstä harvoin näkee, edes teinitytöillä.
- Anonyymi00105
Ei
- Anonyymi00113
Siirtykää kaikki vaan verkkokauppojen asiakkaiksi, isompi valikoima ja huomattavasti halvemmalla saa ihan mitä tahansa. Muutama tonni vuodessa rahaa niille joille se oikeasti kelpaa.
- Anonyymi00114
Näin minä olen tehnyt ja hakenut paketit kirppikseltä. Tosin jotkut eivät tykkää kirppiksestä.
- Anonyymi00115
Kehutaampa vuorostaan kalajokea ,kun sillä käy lenkillä niin kaikki tuntemattomat moikkaa toisin kuin muualla Suomessa.
- Anonyymi00122
No ei nyt kehtaa valehtelemaan alkaa.
- Anonyymi00137
Se vain tuntuu siltä että ne tuntemattomat Kalajoella moikkaa.oikeasti ne keräilee nurkan takana ja juoruaa kukahan tämäkin outo tyyppi taas oli kun hymyili ja vaihtoi sanan
- Anonyymi00120
Jos on totinen torven soitttaja niin turha se on tekonaurua yrittää nauraa ja teeskennellä...Sitä vaan on väärällä alalla silloin .
Miksei ne mene vaikka haudan kaivajaksi sellaiset tai kaatopaikan vartijoiksi.- Anonyymi00123
No ei mulle ainakaan tartte hymyillä, riittää että on asiallinen. Eiköhän tässäkin ole kyse jostain ihan muusta kuin hymyilystä. Rumasta puhetyylistä, jopa huutamisesta. Asiakkaan arvostelusta ym.
- Anonyymi00121
On kalajoella hyvää palvelua monessa paikassa esim. K super marketissa ulkomaalistaustainen myyjä on erittäin ystävällinen ja kohtelias tarttuu Suomalisiinkin se hymyssä suin kaikki asiakkaat lähtee.
- Anonyymi00124
On ne nuoret tytötkin, uudet jotka nyt tulleet, tosi asiallisia. Eivät niin puheliaita mutta asiallisia, arvostan. Tosin ei se yksi poikkeus.
- Anonyymi00136
Anonyymi00124 kirjoitti:
On ne nuoret tytötkin, uudet jotka nyt tulleet, tosi asiallisia. Eivät niin puheliaita mutta asiallisia, arvostan. Tosin ei se yksi poikkeus.
No eihän sinne kauppaan juttelemaan mennään vaan ostoksille.minä en ainakaan höbise turhia teen ostokset ja go away silleen se systeemi rulaa
Ja kun siellä kaupasa ei aleta höbistä eikä juoruta ei tule käytäville tungosta.vähän wamos siihen rytmiin! Wamos on vauhti - Anonyymi00139
Anonyymi00136 kirjoitti:
No eihän sinne kauppaan juttelemaan mennään vaan ostoksille.minä en ainakaan höbise turhia teen ostokset ja go away silleen se systeemi rulaa
Ja kun siellä kaupasa ei aleta höbistä eikä juoruta ei tule käytäville tungosta.vähän wamos siihen rytmiin! Wamos on vauhtiNo sitähän minä just sanoin, ei tartte höpistä, riittää että käyttäytyy asiallisesti. Kivoja tyttöjä ovat.
- Anonyymi00135
Saa paikalliselta kirppikseltä ja St1 ltä ex shell siellä pika parlamentti kokoontuu ja kirppikselle juoru lentää,;) Rehellisesti jos vois sanoa niin best Place Kalajoella on särkkien ABC ja Tapion tupa jossa tuoretta maitoa ja pullaa
- Anonyymi00138
Noin lähti taas satasen tilaukset verkkokauppoihin. Vaatetta, ruokaa, pientä kodin tarviketta. Remonttia kun teetin niin ostin tarvikkeet muualta ja heti sai ystävällistä asiantuntevaa palvelua. Paikallinen ei suostunut kuljettamaan kilometriä maksua vastaan ja hyssytteli hiljaiseksi toisen myyjän joka olisi halunnut kertoa että peräkärryäkin voi heiltä vuokrata/lainata. Että silleen.
- Anonyymi00140
Mitä jos vika onkin sinussa?
- Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Joo huva pointteri niinhän sen on pakko ollakin.kyllä minulla täytyy olla päässä vikaa
- Anonyymi00142
Anonyymi00140 kirjoitti:
Joo mutta st1 ole meinaan mennä syömään tukevasti.sen jälkeen kyllä pierasen S24 saa tietty myös tämän viestin poistaa kirjoitan sitten lisää;) hehehhee
- Anonyymi00143
Anonyymi00140 kirjoitti:
Vika minussa kun saan hyvää palvelua muualta? Kiva vika sitten. Erittäin mielelläni asioin muualla ja pidän tämän hirvittävän vikani. Eräs suomalainen pieni verkkokauppa vastasi sähköpostiini (kiitosteni jälkeen) että tällaiset palautteet on heille kullanarvoisia. Kalajoella sain pilkkanaurua kun kiitin hyvästä palvelusta.
- Anonyymi00147
Anonyymi00143 kirjoitti:
Vika minussa kun saan hyvää palvelua muualta? Kiva vika sitten. Erittäin mielelläni asioin muualla ja pidän tämän hirvittävän vikani. Eräs suomalainen pieni verkkokauppa vastasi sähköpostiini (kiitosteni jälkeen) että tällaiset palautteet on heille kullanarvoisia. Kalajoella sain pilkkanaurua kun kiitin hyvästä palvelusta.
Kukaan muu ei ole koskaan saanut viestiä, olet siis poikkeuksellisen taitava huippuyksilö.
- Anonyymi00148
Anonyymi00140 kirjoitti:
Varmasti on asiakkaassa isokin vika kun menee yritykseen tarjoamaan rahojaan. Että kehtaakin. Törkeää käytöstä. Eiku.
- Anonyymi00149
Anonyymi00147 kirjoitti:
Kukaan muu ei ole koskaan saanut viestiä, olet siis poikkeuksellisen taitava huippuyksilö.
Kiitos, en kyllä koskaan ole noin osannut ajatella. Lämmittää pientä sydäntä tuollainen kohteliaisuus, vain Kalajoella osataan tuollainen kehuminen. Samassa lauseessa kehu ja vttuilu.
- Anonyymi00146
Jouduin käymään Särkillä puskapaskalla, eikä kukaan tullut pyyhkimään, nauroivat vaan ohi ajaessaan.
Tästä lähin kierrän Särkät kaukaa. - Anonyymi00150
Usport
- Anonyymi00151
Samaa mieltä
- Anonyymi00152
Tapiontupa
- Anonyymi00153
Haluutko nähdä kuumia profiileja? Täällä ne on 👀 https://Charlotte.hoty.lat/Charlotte#/?/?/0ezllnjzi
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104728- 36613
- 47603
- 30591
- 35587
- 40585
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483