Halu tulla nähdyksi ja asuleikkejä

Anonyymi-ap

Onko muita samanhenkisiä miehiä jotka haluaa tulla nähdyksi esim tyttöilijöitä tai asuleikkejä mm nahkaa tai tiukat farkut. Itse olen bi- henkinen ja välillä kun oikein on kiimassa niin lähden auto ajelulle asuissa joita harvemmin näkee miesten päällä. Ihonmyötäiset housut mm latex. Pvc. Trikoot ja farkut jotka yleensä on naisten mallia. Haluan tulla nähdyksi ja yleensä olen passiivinen seksin suhteen. Annan hyväillä itseäni ja olen törmännyt useisiin miehiin jotka haluaa hivellä ja kouria. Tykkään vanhemmista miehistä. Voi sanoa että vaari ikäisistä. Ne haluaa kosketella. Uteliaita ja ihmettelee minun asuvalintoja. Ihastelee kun kalu kovettuu kun hierotaan ja lopuksi annan imeä ja molemmin puolin tietysti myös itse nautin kun voin tyydyttää myös toisen.

13

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä olis kiihottavaa kouria tyttöilevää miestä oikein kunnolla joka puolelta 😘 Ukm57

• Anonyymi

Mitäs et ole mennyt kun sirkus friikki kerran olet.

• Anonyymi

Hähähää niinhän sä sitten olet.

• Anonyymi

Kerroit kaiken olennaisen itsestäsi.

• Anonyymi

Mulla oli alistumis seksisuhde vanhemman alistavan miehen kanssa. Kun hän halusi pukea ja meikata naiseksi se oli niin noloa minulle etten olisi halunnut. Sitten kun mies halusi minut ulos julkisesti naiseksi laittautuneena se oli äärettömän nöyryyttävää minulle. Pelkäsin jos joku tuttu näkee minut mutta lopulta esiintyminen mekossa tai hameessa jne.olikin hiton kiihottavaa ja opin siitä nauttimaan.
      Antti

• Anonyymi

No mitäs olet sirkus friikki. Mene älä ruikuta täällä kaiken aikaa dorka.

• Anonyymi

Lahdessa ois😉

• Anonyymi

Mitäs sulle Tero kuuluu? Lääkkeet päässy loppumaan??

• Anonyymi

Minä haluisin stayup, pitsipöksy kaveria, mukava riisua pöksyt pois ja kosketella ja muutakin voisi.

• Anonyymi

Olisi mahtavaa tavata tuollainen kaveri ja tutustua.

• Anonyymi

Käytätkö stayup, pitsipöksyjä, mitä muita naisten
        asuja?

• Anonyymi

Yleensä en käytä tiukkojen housujen alla mitään. Erottuu kulli paremmin. Vielä vetää esinahan pois niin ihanasti kiihottuu. Tietty pitsi stringit on ihanat. Ehkä kesällä tiukan minihameen kanssa. Myös rakastan kun imetään nännejä. Mulla on läpinäkyvä sifonki paita. Näkyy hyvin läpi. Välillä tulee lutkamainen olo. Haluan että mua pantaisiin jossain yleisessä wc:ssä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3703
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3075
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1269
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1146
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      971
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      945
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      932
    Aihe