Onko muita samanhenkisiä miehiä jotka haluaa tulla nähdyksi esim tyttöilijöitä tai asuleikkejä mm nahkaa tai tiukat farkut. Itse olen bi- henkinen ja välillä kun oikein on kiimassa niin lähden auto ajelulle asuissa joita harvemmin näkee miesten päällä. Ihonmyötäiset housut mm latex. Pvc. Trikoot ja farkut jotka yleensä on naisten mallia. Haluan tulla nähdyksi ja yleensä olen passiivinen seksin suhteen. Annan hyväillä itseäni ja olen törmännyt useisiin miehiin jotka haluaa hivellä ja kouria. Tykkään vanhemmista miehistä. Voi sanoa että vaari ikäisistä. Ne haluaa kosketella. Uteliaita ja ihmettelee minun asuvalintoja. Ihastelee kun kalu kovettuu kun hierotaan ja lopuksi annan imeä ja molemmin puolin tietysti myös itse nautin kun voin tyydyttää myös toisen.
Halu tulla nähdyksi ja asuleikkejä
8
307
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olis kiihottavaa kouria tyttöilevää miestä oikein kunnolla joka puolelta 😘 Ukm57
- Anonyymi
Mitäs et ole mennyt kun sirkus friikki kerran olet.
- Anonyymi
Mulla oli alistumis seksisuhde vanhemman alistavan miehen kanssa. Kun hän halusi pukea ja meikata naiseksi se oli niin noloa minulle etten olisi halunnut. Sitten kun mies halusi minut ulos julkisesti naiseksi laittautuneena se oli äärettömän nöyryyttävää minulle. Pelkäsin jos joku tuttu näkee minut mutta lopulta esiintyminen mekossa tai hameessa jne.olikin hiton kiihottavaa ja opin siitä nauttimaan.
Antti - Anonyymi
Lahdessa ois😉
- Anonyymi
Minä haluisin stayup, pitsipöksy kaveria, mukava riisua pöksyt pois ja kosketella ja muutakin voisi.
- Anonyymi
Olisi mahtavaa tavata tuollainen kaveri ja tutustua.
- Anonyymi
Käytätkö stayup, pitsipöksyjä, mitä muita naisten
asuja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741