Halu tulla nähdyksi ja asuleikkejä

Anonyymi-ap

Onko muita samanhenkisiä miehiä jotka haluaa tulla nähdyksi esim tyttöilijöitä tai asuleikkejä mm nahkaa tai tiukat farkut. Itse olen bi- henkinen ja välillä kun oikein on kiimassa niin lähden auto ajelulle asuissa joita harvemmin näkee miesten päällä. Ihonmyötäiset housut mm latex. Pvc. Trikoot ja farkut jotka yleensä on naisten mallia. Haluan tulla nähdyksi ja yleensä olen passiivinen seksin suhteen. Annan hyväillä itseäni ja olen törmännyt useisiin miehiin jotka haluaa hivellä ja kouria. Tykkään vanhemmista miehistä. Voi sanoa että vaari ikäisistä. Ne haluaa kosketella. Uteliaita ja ihmettelee minun asuvalintoja. Ihastelee kun kalu kovettuu kun hierotaan ja lopuksi annan imeä ja molemmin puolin tietysti myös itse nautin kun voin tyydyttää myös toisen.

8

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä olis kiihottavaa kouria tyttöilevää miestä oikein kunnolla joka puolelta 😘 Ukm57

• Anonyymi

Mitäs et ole mennyt kun sirkus friikki kerran olet.

• Anonyymi

Mulla oli alistumis seksisuhde vanhemman alistavan miehen kanssa. Kun hän halusi pukea ja meikata naiseksi se oli niin noloa minulle etten olisi halunnut. Sitten kun mies halusi minut ulos julkisesti naiseksi laittautuneena se oli äärettömän nöyryyttävää minulle. Pelkäsin jos joku tuttu näkee minut mutta lopulta esiintyminen mekossa tai hameessa jne.olikin hiton kiihottavaa ja opin siitä nauttimaan.
      Antti

• Anonyymi

Lahdessa ois😉

• Anonyymi

Minä haluisin stayup, pitsipöksy kaveria, mukava riisua pöksyt pois ja kosketella ja muutakin voisi.

• Anonyymi

Olisi mahtavaa tavata tuollainen kaveri ja tutustua.

• Anonyymi

Käytätkö stayup, pitsipöksyjä, mitä muita naisten
        asuja?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe