Ajatekaa rakkaat kuulkaa kun falleriina on pesiytynyt vaimonsa suvun jokapäiväiseen arkeen merkittävänä henkilönä, niin on myös perheenä matkaillut NOIN neljä kertaa kotimaanmatkailua, eli joka toinen vuosi.
On itse myös tehnyt matkoja jopa suomeen, vaan unohti tarinat vaimon suomenreissuista.
Hurjan monta kertaa matkustanut myös Pattayalle, joten aikamoista on matkailunsa ollut.
Käy NOIN kerran kuukaudessa temppeleilläkin vaikka on oma temppeli hotellinsa uima-altaan takana.
Mistä mahtaapi johtua että ei ole kertaakaan matkaillut tavalla iskä ja lapsi viikonloppu, ilman äiskää?
Pistää myös pohtimaan kuinka aktiivi perhematkailija on perhelaiffinen ollut.
KOTIMAANMATKAILUA arjen ohella.
25
149
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten kyrvånsyylån matkailut?? Aika vähissä kuvat ja tarinat olleet.
- AnonyymiUUSI
Ehkä silti hieman enemmän kuin sinulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä silti hieman enemmän kuin sinulla.
Pikku-Posso on matkailun aatelia ja luotti niin paljon vaimon veljiin Chiang Maissa että rahoitti heidän ravintolakonserninsa perustamiskulut, täytteli viinakaappeja ilmaiseksi ja innostui jopa ostamaan tarjoilijoille peräti viisitoista modernia omakotitaloa.
Sitten vaimon veljet myi konsernin mutta tarjoilijat jäivät uudelle omistajalle, mutta sitten Sensei aivan yhtäkkiä palkkasikin heidät purkamaan jalopuisia taloja ja veistämään jalopuutavarasta soppakauhoja ja paistolastoja. Nykyään kaikki on onnellisia Senssun jalopuupääyhtiössä työskennellessään ja lyhentävät omakotitaloja puusepänpajalla kuin pienet tonttuset Korvatunturilla konsanaan.
Ne oli ihania aikoja kun Sensei Harleylla kierteli kaikista konsernin ravintoloista hakemassa kassalippaat ja nauroi matkalla kotiin. Tarina ei kerro miksi konsernin rahoittaja vei ne kassalippaat eikä ravintoloitsija. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikku-Posso on matkailun aatelia ja luotti niin paljon vaimon veljiin Chiang Maissa että rahoitti heidän ravintolakonserninsa perustamiskulut, täytteli viinakaappeja ilmaiseksi ja innostui jopa ostamaan tarjoilijoille peräti viisitoista modernia omakotitaloa.
Sitten vaimon veljet myi konsernin mutta tarjoilijat jäivät uudelle omistajalle, mutta sitten Sensei aivan yhtäkkiä palkkasikin heidät purkamaan jalopuisia taloja ja veistämään jalopuutavarasta soppakauhoja ja paistolastoja. Nykyään kaikki on onnellisia Senssun jalopuupääyhtiössä työskennellessään ja lyhentävät omakotitaloja puusepänpajalla kuin pienet tonttuset Korvatunturilla konsanaan.
Ne oli ihania aikoja kun Sensei Harleylla kierteli kaikista konsernin ravintoloista hakemassa kassalippaat ja nauroi matkalla kotiin. Tarina ei kerro miksi konsernin rahoittaja vei ne kassalippaat eikä ravintoloitsija.Pasanen toteutti kaikki toteutumattomat unelmansa Senssun unelmien kautta mutta vain unelmissaan. Zaphon Pranburin jahdit muuttui Senssun jahdeiksi, köyhä ja mitään aikaansaamaton vaimo vaihtui rikkaaseen hammaslääkäriin joka on lisäksi lahjakas uimahyppääjä, joka kymmenestä metristä leiskauttaa nepparit kovina tuplakierteellä kerien vaikka avantoon Paraisilla. Vuokrakämpät vaihtui vaimon omistamiksi joissa kaikenlaisia erikoisuuksia kuten kylpyläosasto ja pelisali, sekä erilaisia vesivempaimia.
Pasanen hylkäsi omat lapsensa mutta Senssu se harjoittaa senkin edestä läheiskasvatusta ja läsnäolokasvatusta ja vie silloin tällöin pojan metsään oppimaan asioita. Pojalle opetettiinkin rahan arvo jo seitsemän vanhana, kun Senssu laittoi hänet iltatöihin Mäkkärin kassalle oppimaan rahan arvoa. Pasanen puolestaan opettaa edelleen päälle viiskymppiselle vaimolleen rahan arvoa laittamalla tämän kauppaan joka päivä 50 euron setelin kanssa.
- AnonyymiUUSI
Näemmä jälleen hyvä aloitus kun aktiveerasi rakkaan lataamaan parisataa täysin tyhjänpäiväistä sanaa.
- AnonyymiUUSI
Täyttä tottahan nuo parisataa sanaa ovat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä tottahan nuo parisataa sanaa ovat.
Kyllä kyllä, sehän onkin aloitusten tarkoitus, että aktivoidaan rakas kertomaan totuuksia, mikä olisikaan tämä palsta jos täällä ei kerrottaisi vain totuuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä, sehän onkin aloitusten tarkoitus, että aktivoidaan rakas kertomaan totuuksia, mikä olisikaan tämä palsta jos täällä ei kerrottaisi vain totuuksia.
Vihjailetko Senssu että sinäkään et ole tekemisissä vaimon suvun kanssa, kun puhut noin halveksuvaan sävyyn yhteydenpidosta heihin? Onko teitä siis nyt kaksi vihaista erakkoa jotka kummatkin vastustavat Pattayaa turistikohteena Pattayn keskustelupalstalla päivittäin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vihjailetko Senssu että sinäkään et ole tekemisissä vaimon suvun kanssa, kun puhut noin halveksuvaan sävyyn yhteydenpidosta heihin? Onko teitä siis nyt kaksi vihaista erakkoa jotka kummatkin vastustavat Pattayaa turistikohteena Pattayn keskustelupalstalla päivittäin?
Mistä sinä kuvittelet että en ole ollut missään tekemisissä vaimon suvun kanssa. Kyllä olin kaksi kertaa vuodessa kävimme Saraburissa, ja kerran vuodessa pohjoisessa, vaimon kotikylässä missä osa sisaruksista asuu vieläkin... olen pärjännyt heidän kanssaan mainosti.
Mutta jonkinlainen etäisyys on hyvä pitää. Vaimon veljet asuvat Bangkokissa, ja me Hua hinissä ja se on sopiva etäisyys. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä kuvittelet että en ole ollut missään tekemisissä vaimon suvun kanssa. Kyllä olin kaksi kertaa vuodessa kävimme Saraburissa, ja kerran vuodessa pohjoisessa, vaimon kotikylässä missä osa sisaruksista asuu vieläkin... olen pärjännyt heidän kanssaan mainosti.
Mutta jonkinlainen etäisyys on hyvä pitää. Vaimon veljet asuvat Bangkokissa, ja me Hua hinissä ja se on sopiva etäisyys.Miten tämä "hyvin pärjääminen" ilmenee? He teki wain ja sinä pönötit tyhmän näköisenä sohvalla sillä aikaa kun naisväki jutteli keskenään.
Mielenkiintoinen tuo "etäisyys on hyvä pitää" sanonta, joka kuvastaa suoraan sitä että et edes halunnut sopeutua Thaimaahan etkä olla tekemisissä heidän kanssaan. Vaimosi kävi yksin Saraburissa.
Sinä kun katsot omistavasi vaimosi, niin et voi sietää sitä että hän viihtyy sisaruksiensa kanssa jutustellen ja tunnet itsesi ulkopuoliseksi. Siksi et lähtenyt mukaan ja sait hyvää aikaa törpötellä yksin kotona.
Muistan hyvin kun kerroit vaimon lähteneen Saraburiin etkä tiennyt milloin palaa. Se oli heti sen jälkeen kun olit palastellut vaimolle kaalia kulhoon ja hän kertoi ettei halua syödä sitä ja että pakko mennä töihin että saa ruokaa.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jonkinlainen etäisyys on hyvä pitää. Vaimon veljet asuvat Bangkokissa, ja me Hua hinissä ja se on sopiva etäisyys.Läheisriippuvuus on ilmiö, jossa henkilö on pakonomaisesti riippuvainen toisesta ihmisestä, kuten puolisosta tai perheenjäsenestä, jopa puolison koko suvusta ja läheispiiristä.
Se ei ole sama asia kuin terve sitoutuminen tai yhteenkuuluvuus, vaan se ilmenee usein epävarmuutena, kontrollin tarpeena, ylivastuullisuutena ja hylätyksi tulemisen pelkona.
Läheisriippuvainen ihminen asettaa oman hyvinvointinsa toisen ihmisen varaan ja voi yrittää säädellä omia tunteitaan tämän kautta.
Ja taas tänään kommuuniin farmille syömään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Läheisriippuvuus on ilmiö, jossa henkilö on pakonomaisesti riippuvainen toisesta ihmisestä, kuten puolisosta tai perheenjäsenestä, jopa puolison koko suvusta ja läheispiiristä.
Se ei ole sama asia kuin terve sitoutuminen tai yhteenkuuluvuus, vaan se ilmenee usein epävarmuutena, kontrollin tarpeena, ylivastuullisuutena ja hylätyksi tulemisen pelkona.
Läheisriippuvainen ihminen asettaa oman hyvinvointinsa toisen ihmisen varaan ja voi yrittää säädellä omia tunteitaan tämän kautta.
Ja taas tänään kommuuniin farmille syömään.Tarkoitat varmaan Possoa jolta vaimo on karannut monet kerrat mutta Posso on jäljittänyt aina hänet ja luvannut rahaa ja onnea ja vienyt syömään romanttiseen kuponkiruokalaan.
Sitten on vähän kurittanut vaimoa joka ottaa etuhampaat pois kurituksen ajaksi.
Tämän jälkeen he siirtyvät omiin asuntoihinsa jatkamaan asumuseroa. Posso laittaa verhot kiinni vielä ettei vaan kukaan nää että täällä on elävä ihminen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä "hyvin pärjääminen" ilmenee? He teki wain ja sinä pönötit tyhmän näköisenä sohvalla sillä aikaa kun naisväki jutteli keskenään.
Mielenkiintoinen tuo "etäisyys on hyvä pitää" sanonta, joka kuvastaa suoraan sitä että et edes halunnut sopeutua Thaimaahan etkä olla tekemisissä heidän kanssaan. Vaimosi kävi yksin Saraburissa.
Sinä kun katsot omistavasi vaimosi, niin et voi sietää sitä että hän viihtyy sisaruksiensa kanssa jutustellen ja tunnet itsesi ulkopuoliseksi. Siksi et lähtenyt mukaan ja sait hyvää aikaa törpötellä yksin kotona.
Muistan hyvin kun kerroit vaimon lähteneen Saraburiin etkä tiennyt milloin palaa. Se oli heti sen jälkeen kun olit palastellut vaimolle kaalia kulhoon ja hän kertoi ettei halua syödä sitä ja että pakko mennä töihin että saa ruokaa.
2010Sinulla taitaa mennä hieman omat asenteesi sekaisin noissa kertomuksissa.
Usko nyt poju, että en koskaan edes kuvitellut eläväni Thaimaassa kuolemaani asti. Tiesin, tiesin että seinä voi tulla vastaan, koska reuma kaikkine oheisongelmineen on eriitäin erittäin vaikea sairaus, ja olen ihan kiitollinen siitä 10 vuodesta, minkä siellä olin. Se riittää....
Sinun muistasi on hyvin hatara,. Minä en ole koskaan palastellut kaalia, varsinkaan kun se ei ollut edes kaalia, hieman harvinaisempi juuries mitä löytyi joltain torilta, sen nimi on englanniksi jicama thaiksi en muista... ne viipalointiin, keitettiin öljyssä ja maustoi jollain mausteseoksella.
Alkoholin käyttö on ollut vuodesta 2014 erittäin niukkaa, joten voit lopettaa nuo alkoholismi teoriasi tyrkyttäminen.
Ja useammankin kerran vaimoni meni, kotikyläänsä yksin enkä tiennyt milloin tulee takaisin, minulla ei ole ongelmia olla kuukausi kaksi yksin, pärjään itseni kanssa eritttäin hyvin, en ole läheisriippuvainen, ja en tarvitse ketään pitäämään kädestäni. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa mennä hieman omat asenteesi sekaisin noissa kertomuksissa.
Usko nyt poju, että en koskaan edes kuvitellut eläväni Thaimaassa kuolemaani asti. Tiesin, tiesin että seinä voi tulla vastaan, koska reuma kaikkine oheisongelmineen on eriitäin erittäin vaikea sairaus, ja olen ihan kiitollinen siitä 10 vuodesta, minkä siellä olin. Se riittää....
Sinun muistasi on hyvin hatara,. Minä en ole koskaan palastellut kaalia, varsinkaan kun se ei ollut edes kaalia, hieman harvinaisempi juuries mitä löytyi joltain torilta, sen nimi on englanniksi jicama thaiksi en muista... ne viipalointiin, keitettiin öljyssä ja maustoi jollain mausteseoksella.
Alkoholin käyttö on ollut vuodesta 2014 erittäin niukkaa, joten voit lopettaa nuo alkoholismi teoriasi tyrkyttäminen.
Ja useammankin kerran vaimoni meni, kotikyläänsä yksin enkä tiennyt milloin tulee takaisin, minulla ei ole ongelmia olla kuukausi kaksi yksin, pärjään itseni kanssa eritttäin hyvin, en ole läheisriippuvainen, ja en tarvitse ketään pitäämään kädestäni.Reuma ja reuma... täällä sinä kirjoittelet 7 päivää viikossa joka päivä niin miksi et voisi mukamas toimia data-analyytikkona tai muuten tietokoneella työksesi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Possoa jolta vaimo on karannut monet kerrat mutta Posso on jäljittänyt aina hänet ja luvannut rahaa ja onnea ja vienyt syömään romanttiseen kuponkiruokalaan.
Sitten on vähän kurittanut vaimoa joka ottaa etuhampaat pois kurituksen ajaksi.
Tämän jälkeen he siirtyvät omiin asuntoihinsa jatkamaan asumuseroa. Posso laittaa verhot kiinni vielä ettei vaan kukaan nää että täällä on elävä ihminen.Kovin on tehokas rakkaan päivystys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Reuma ja reuma... täällä sinä kirjoittelet 7 päivää viikossa joka päivä niin miksi et voisi mukamas toimia data-analyytikkona tai muuten tietokoneella työksesi?
Siksi koska se on mahdollista, ja talouteni on kunnossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska se on mahdollista, ja talouteni on kunnossa.
Mitenkä se korvien välisi, onko se jo kunnossa... muistaakseni kerroit vakuutusyhtiön kanssa taistelleesi vuosia niin että mielesi sairastui, vai miten se nyt meni.
- AnonyymiUUSI
Possolan vaimo valitti nälkäänsä, jolloin Possuuden Osuuskunta järjesti hänelle unohtumattoman venäläistyylisen kaaliyllätyksen, jota vaimo ei suostunut syömään.
https://ibb.co/Jj8RpY51- AnonyymiUUSI
Hienoa kun sinulla on kuva tallella, minulla ei ole tosiasiassa tuo ei ole kaalia vaan jicama niminen hieman harvinaisempi juureskasvi, en nähnyt sitä montaa kertaa thaimaassa, missään myytävänä, se viipaloidaan, keitetään öljyssä ja maustetaan thaikut chillä, minä ei tuosta pitänyt mutta vaimoni siitä piti syönyt varmasti ennenkin.
Kannattaa katsoa wikistä niin viisastut, - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun sinulla on kuva tallella, minulla ei ole tosiasiassa tuo ei ole kaalia vaan jicama niminen hieman harvinaisempi juureskasvi, en nähnyt sitä montaa kertaa thaimaassa, missään myytävänä, se viipaloidaan, keitetään öljyssä ja maustetaan thaikut chillä, minä ei tuosta pitänyt mutta vaimoni siitä piti syönyt varmasti ennenkin.
Kannattaa katsoa wikistä niin viisastut,Rakkaalla on aikamoinen faili aiheesta Pattayan rakkaus, varmaan ihan erillinen boxi, on valokuvaa on kommentteja, kaikki.
Sulla on Numba aikamoinen perskärpänen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa katsoa wikistä niin viisastut,Mutsisi on jicama. Aiemmin sanoit että se on harvinainen peruna, mitähän se mahtaa olla seuraavaksi? Miksi vaimosi sanoi tuosta herkusta että "En halua syödä, minun on mentävä töihin"?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutsisi on jicama. Aiemmin sanoit että se on harvinainen peruna, mitähän se mahtaa olla seuraavaksi? Miksi vaimosi sanoi tuosta herkusta että "En halua syödä, minun on mentävä töihin"?
Voisit Laiffi jättää ajallisesti hieman pidemmän ajan oireiluillesi ja syylittelyillesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutsisi on jicama. Aiemmin sanoit että se on harvinainen peruna, mitähän se mahtaa olla seuraavaksi? Miksi vaimosi sanoi tuosta herkusta että "En halua syödä, minun on mentävä töihin"?
Niin varmaan kertoi olevansa nälässä, ihan varmasti, mitä luulet ressukka että kestääkö liitto jos kohtelet toisia huonosti, ei varmasti kestä, kyllä se oli jicama niminen mukulakasvi, jota vaimoni itselleen teki, tuossa on siitä kuva.. . https://ibb.co/VWx2M72S
Outoa että 2010 tuo varakas miljonääri osamaksu sellainen, kysynyt mitä tuo on vaimoltaan, onkohan vaimot, lapseet ja kaikki muukin elämä kadonnut maailman myrkyihin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan kertoi olevansa nälässä, ihan varmasti, mitä luulet ressukka että kestääkö liitto jos kohtelet toisia huonosti, ei varmasti kestä, kyllä se oli jicama niminen mukulakasvi, jota vaimoni itselleen teki, tuossa on siitä kuva.. . https://ibb.co/VWx2M72S
Outoa että 2010 tuo varakas miljonääri osamaksu sellainen, kysynyt mitä tuo on vaimoltaan, onkohan vaimot, lapseet ja kaikki muukin elämä kadonnut maailman myrkyihin.myrkyihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Outoa että 2010 tuo varakas miljonääri osamaksu sellainen, kysynyt mitä tuo on vaimoltaan, onkohan vaimot, lapseet ja kaikki muukin elämä kadonnut maailman myrkyihin.Nuo kasvit tuli sieltä vaimosi kotipuolesta, mutta se kaaliannos oli paljon aiemmin esillä ja siinä mainittu teksti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355356Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki833459PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1193208Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423043Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne722929Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv922738Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest152425Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032287- 1641775
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91410