On tuo muuttunut ihme paikkakunnaksi.🦧🦧
Kakaroiden vanhukset ajavat kersansa yöaikaan pihalle ajelemaan mopoillaan ja urheilukentän katsomoon kaljoittelemaan.
Kymmenys kuuluisikin: Miksi yleensä ovat vekaroita saattaneet maailmaan, kun on vaikeuksia kasvattaa tai leensä huolehtia, että viihtyvät kotona yöaikaan.😬
Tosin, tuollaisesta saa kuvan, että nämä ovat ns, vahingon laukauksia, mutta pakko pidettyjä, ettei suku suutu.😅 vaikka, mistäs sen tietää vaikka olisivat yläasteen Wc- ssä äherrettyjä.😂
ihme paikkakunta.
9
465
Vastaukset
- Anonyymi
Mopojen pörrääminen on kestoaihe. Vanhempien kannattaisi ostaa kersoilleen äänetön sähkömopo tai sähköpyörä.
- Anonyymi
No, eipä näytä noiden vanhempien Ä - Ö olevan kakaroitaan suurempi, kun ajavat kersansa yönselkään.😅
Mitä koulun käynnistäkään tulee, kun pitää yökaudet olla keulimas ja päryyttämäs mankeja hampaat irvis, ääni on kova, mutta mitään muuta ei olekkaan, niin paitsi valoton.😂🤣😂🤣
Ennen tuollaisista sanottiin: Kusi virtaa pääs ja paska patoja tekee. Turhanpäiväisiä naurattajia, samakot taskuissa kulkevia.🙄🙄
- Anonyymi
Karman laki vähentää joka ikäluokasta tietyn prosentin. Ei noista kannata kiristää ruuvia, omassa latvassa.
Yöaikaan keuliminen on toivottavaa niin ei aiheudu vaaraa pienemmille. Odotellessa sitä ratkaisua.- Anonyymi
Mutta, kolmivuorotyössä käyvät eivät tuollaisesta pidä.
Voit kokeilla itse, kuinka tuollaisessa metelissä nukutaan. Kun tuo Alanne tekee kiusaa työssä käyville ihmisille. Pitäisi antaa tuntuvat sakot 2000e + muut vahingon teko päälle. - Anonyymi
Voit kokeilla itse, kuinka tuollaisessa metelissä nukutaan. Kun tuo Alanne tekee kiusaa työssä käyville ihmisille. Pitäisi antaa tuntuvat sakot 2000e + muut vahingon teko päälle. - Anonyymi
Mutta, kolmivuorotyössä käyvät eivät tuollaisesta pidä. Kun pitäisi saada nukkuakin, kun töissä käy.
Tuo Alanne pitäisi saada tuntuvat sakot 2000e + muut rikkeet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, kolmivuorotyössä käyvät eivät tuollaisesta pidä. Kun pitäisi saada nukkuakin, kun töissä käy.
Tuo Alanne pitäisi saada tuntuvat sakot 2000e muut rikkeet.Okei.
Kun on tuo, niin ei mitään ihmettelyä.🫢😏😏
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333074Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441540Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59933
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699