https://yle.fi/a/74-20188918
Työsuojelu on tärkeää!
"markkinat"
Jervois kohtaa koboltin vaararajat kannattavuudessa.
27
693
Vastaukset 27
- Anonyymi
On selvää, että raja-arvot on saavutettava vapaassa työtilassa suojaimitta. Edellyttää parasta mahdollista tekniikkaa. Masiivisia parranuksia vaaditaan!
"markkinat"- Anonyymi
niin se työntekijöitten raja hiipii yritykselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin se työntekijöitten raja hiipii yritykselle.
# tivoli #
- Anonyymi
Puhallutetaanko satama-alueen työntekijöitä ollenkaan?
#työsuojelu- Anonyymi
Puhallutetaanko kaupungin virkamiehet töihin tullessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhallutetaanko kaupungin virkamiehet töihin tullessa?
Tai soten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai soten.
Mutta kun isiäkään ei niin ei, ja ammattitaito ei riitä.
- Anonyymi
Tulisin varmaan huono maine niin paras olla puuttumatta.
- Anonyymi
Markkinat?
- Anonyymi
Kevät vai syysmarkkinat?
- Anonyymi
Mitä tuolla valmistetaan?
- Anonyymi
Onko tuolla jotain syöpäkuolemia ja täällä suomessa. Kai yritys vastuussa.
- Anonyymi
Kuka helvetti tuonne menee terveyttä tuhoamaan, juttuja kuulu.
- Anonyymi
Kuinkahan kauan tuon yrityksen työntekijät yleensä eläkeläiset elää? työajan jälkeen. Ensinnäkin vuorotyö ja sitten koboltti pöly. Tuo ei vissiin kovin hyvässä maineessa ollu.
- Anonyymi
Ihan kiinan meininki täällä välillä.
- Anonyymi
Tehdas joudutaan rakentamaan uudestaan. Se vaatii täydellisen alipaineisen suljetun piirin. Nykytilassa se ei onnistu.
- Anonyymi00020
Jaa toimarin kainalot vähän kastunut? Tervetuloa kentälle hommiin.
https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/uusi-eu-laki-uhkaa-ajaa-kokkolan-kobolttitehtaiden-tyota-kiinaan-jervois-protestoi-tiukempi-raja- Anonyymi00022
Ei se uskalla kun 15 tonnin Rolex Submariner
- Anonyymi00023
Se yrittänyt kumota työntekijöiden EU:n uusi työsuojelumääräystä.
- Anonyymi00021
Kokkolan kiina :)
- Anonyymi00024
Taas näyttää siltä, että Eurooppa säätää itselleen lisää rajoja ja Kiina kiittää. Me kiristämme ehtoja, he keräävät tehtaat, työpaikat ja tuotannon. Sitten ihmetellään, miksi kaikki tehdään siellä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Taas näyttää siltä, että Eurooppa säätää itselleen lisää rajoja ja Kiina kiittää. Me kiristämme ehtoja, he keräävät tehtaat, työpaikat ja tuotannon. Sitten ihmetellään, miksi kaikki tehdään siellä.
Jaa terve sami. Onko haasteita firman suhteen?
- Anonyymi00026
Tämmöiset syöpälät pitäisi lailla kieltää.
- Anonyymi00027
Itse taidat istua jossain hienossa toimistossa kermaperseenä näpyttää tietokonetta ja puhua puhelimessa työksesi niin et osaa arvostaa näitä jotka tekee työtä vaarallisten aineiden kanssa ja riskeeraavat terveytensä, ja ilman kobolttia et ajaisi sillä sähköautolla, ja jos koboltintuotanto loppuisi niin tulisi aika monta sataa työtöntä lisää tähän maahan, mutta sehän on taitaa olla täällä nyt hitti.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Itse taidat istua jossain hienossa toimistossa kermaperseenä näpyttää tietokonetta ja puhua puhelimessa työksesi niin et osaa arvostaa näitä jotka tekee työtä vaarallisten aineiden kanssa ja riskeeraavat terveytensä, ja ilman kobolttia et ajaisi sillä sähköautolla, ja jos koboltintuotanto loppuisi niin tulisi aika monta sataa työtöntä lisää tähän maahan, mutta sehän on taitaa olla täällä nyt hitti.
Muutama sata työtön nykyhallituksen aikana vielä lisäksi ei vastaa suunnilleen kuin hyttysen pissiä valtameressä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Muutama sata työtön nykyhallituksen aikana vielä lisäksi ei vastaa suunnilleen kuin hyttysen pissiä valtameressä.
Nojuu ei mutta ikävä sekin on.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Rajat pitää olla turvalliset, mutta myös järkevät. Nykyiset HTP-arvot perustuvat STM:n arvioihin ja niitä päivitetään tieteellisen tiedon mukaan. Jos nykyisillä rajoilla ei näy erityistä sairastumisaaltoa verrattuna muihin aloihin, niin ei kannata säätää teollisuutta ulos Suomesta varmuuden vuoksi. Turvallisuus kuntoon, mutta järki mukana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.134754Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 92424
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80385Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.85381Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 13375
- 29374
- 20367
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362