Ensin vähän taustaa. Lidlin, ( varjo-organisaatio )??, kautta tilattu kiinalainen Stihl, tuli Kiinasta USA:n Kansas Cityn kautta Vantaalle lentorahtina, sieltä Postin jakelukeskukseen Ssseinäjoelle. Sahoja oli kymmeniä, minä tilasin yhden . Seinäjoella sahat varastettiin, minun saha varastettiin Perhossa. Tilausseuranta on poistettu.
Rikoksen takana on Ulkomaalaisliiga,,, jossa mukana on Postin työntekijöitä ja Saksan turkkilaisia. Kyllä minä rikosta osasin odottaa jo ennakkoon , saha maksoi 90 euroa, Suomessa vastaava noin 700 euroa.
Harmaatuonnista tilattu saha varastettiin
14
366
Vastaukset
- Anonyymi
sivustolla voi olla nykyään virus.
- Anonyymi
Taisit astua feikkisivustolle ja annoit sahata silmään.
- Anonyymi
"Ensin vähän taustaa. Lidlin, ( varjo-organisaatio )??, kautta tilattu kiinalainen Stihl,"
Mitä näinkin typerä aloitus kertoo aloituksen tekijästä ? - Anonyymi
Kansainvälisen rikollisuuden jäljet johtaa maan johtoon ja EU:hun asti.
- Anonyymi
Uusin käänne tapauksessa, nämä sahat tuotiin Kokkolan lajittelukeskukseen, johon viralliset jäljet päättyivät. Sieltä mainittu saha tuotiin Perhoon, jossa sen otti itselleen Postin työntekijä, mainittakoon, että hän kuuluu ulkomaalaisliigaan.
Charlotta- Anonyymi
Ulkomaalaisliiga myy varastettuja tuotteita edelleen kauppanimillä ECL- ja ECH-PRODUCT.
Charlotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaisliiga myy varastettuja tuotteita edelleen kauppanimillä ECL- ja ECH-PRODUCT.
CharlottaTähän liittyy näiden yritysten johtoon kuuluva Tino R. // musta RAV4 Kokkolasta.
Charlotta Tre
- Anonyymi
Kyllä minä tiedän moottorisahat tuo maahan vihreät muukalaiset. Kyllä ketjun alottaja tietää sahat tietää siitä että ns syö vitamiinejä ja ne tulee muukalaisilta. Ei siis saa ostaa moottorisahaa ei. Uhvo orkanisaatio on kaiken takana
- Anonyymi
Tähän liigaan kuuluu myös Seppo Klaus Risone-Räppänen, koska on vaihtanut kesärnkaat talvella ja silti ajanut ?
- Anonyymi
Huijarifirma se on ollut, minun yksi paketti näytti että paketti olisi tullut Suomeen, en muista mihin asti, mutta johonkin ja sitten kadonnut. Sain itse rahat takaisin mutta ei paketti koskaan ollut lähtenyt vaikka siltä näytti.
- Anonyymi
...kannattaa sitä yhteisistä varoista maksaa Postin pääjohtajalle toista miljoonaa vuodessa korvauksena hukkaan menneestä työajasta ...
- Anonyymi
Tähän aloitukseen liittyen, niin ulkomaalaisliigaan kuuluu poliisejakin.
- Anonyymi
Poliisi kuuluu jokaiseen liigaan josta rahaa ja hyötyä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377