Harmaatuonnista tilattu saha varastettiin

Anonyymi-ap

Ensin vähän taustaa. Lidlin, ( varjo-organisaatio )??, kautta tilattu kiinalainen Stihl, tuli Kiinasta USA:n Kansas Cityn kautta Vantaalle lentorahtina, sieltä Postin jakelukeskukseen Ssseinäjoelle. Sahoja oli kymmeniä, minä tilasin yhden . Seinäjoella sahat varastettiin, minun saha varastettiin Perhossa. Tilausseuranta on poistettu.

Rikoksen takana on Ulkomaalaisliiga,,, jossa mukana on Postin työntekijöitä ja Saksan turkkilaisia. Kyllä minä rikosta osasin odottaa jo ennakkoon , saha maksoi 90 euroa, Suomessa vastaava noin 700 euroa.

14

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

sivustolla voi olla nykyään virus.

• Anonyymi

Taisit astua feikkisivustolle ja annoit sahata silmään.

• Anonyymi

"Ensin vähän taustaa. Lidlin, ( varjo-organisaatio )??, kautta tilattu kiinalainen Stihl,"

Mitä näinkin typerä aloitus kertoo aloituksen tekijästä ?

• Anonyymi

Kansainvälisen rikollisuuden jäljet johtaa maan johtoon ja EU:hun asti.

• Anonyymi

Uusin käänne tapauksessa, nämä sahat tuotiin Kokkolan lajittelukeskukseen, johon viralliset jäljet päättyivät. Sieltä mainittu saha tuotiin Perhoon, jossa sen otti itselleen Postin työntekijä, mainittakoon, että hän kuuluu ulkomaalaisliigaan.

Charlotta

• Anonyymi

Ulkomaalaisliiga myy varastettuja tuotteita edelleen kauppanimillä ECL- ja ECH-PRODUCT.

Charlotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomaalaisliiga myy varastettuja tuotteita edelleen kauppanimillä ECL- ja ECH-PRODUCT.

Charlotta

Tähän liittyy näiden yritysten johtoon kuuluva Tino R. // musta RAV4 Kokkolasta.

Charlotta Tre

• Anonyymi

Kyllä minä tiedän moottorisahat tuo maahan vihreät muukalaiset. Kyllä ketjun alottaja tietää sahat tietää siitä että ns syö vitamiinejä ja ne tulee muukalaisilta. Ei siis saa ostaa moottorisahaa ei. Uhvo orkanisaatio on kaiken takana

• Anonyymi

Tähän liigaan kuuluu myös Seppo Klaus Risone-Räppänen, koska on vaihtanut kesärnkaat talvella ja silti ajanut ?

• Anonyymi

Huijarifirma se on ollut, minun yksi paketti näytti että paketti olisi tullut Suomeen, en muista mihin asti, mutta johonkin ja sitten kadonnut. Sain itse rahat takaisin mutta ei paketti koskaan ollut lähtenyt vaikka siltä näytti.

• Anonyymi

...kannattaa sitä yhteisistä varoista maksaa Postin pääjohtajalle toista miljoonaa vuodessa korvauksena hukkaan menneestä työajasta ...

• Anonyymi

Tähän aloitukseen liittyen, niin ulkomaalaisliigaan kuuluu poliisejakin.

• Anonyymi

Poliisi kuuluu jokaiseen liigaan josta rahaa ja hyötyä saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      68
      2708
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2298
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2148
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2035
    5. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      9
      1412
    6. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1374
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      78
      1092
    8. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      64
      986
    9. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      114
      975
    10. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      970
    Aihe