R en halua mitään pahaa

Anonyymi-ap

Haluan selvittää asiat mikä olisi pitänyt tehdä vuosia sitten. Haluan, että kuuntelet miltä musta on tuntunut. Haluan kuulla mitä sinä olet siellä puhunut, niin saan puolustautua. I allways...still.. Mutta minä en häiritse sua sen jälkeen älä pelkää. Mä pelkään sun raivoa siksi olen kääntynyt pois kun olet lähestynyt, en ole uskonut että sulla olisi mitään hyvää sanottavaa mulle.

21

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka olet? Anna eka kirjain ja mies vai nainen? Muuten en viitsis kirjoittaa enää mitään, jos oletkin väärä.. kun tuntuu että aika monet kirjoitukset täällä täsmää.

• Anonyymi

Sulle pitäis antaa kirjainta? Mitenköhän tämän iva-aforismin ymmärtävät, apäijjä?

• Anonyymi

Hän, tai se, eli sinä itseltään kyselevä skitsofreeninen maanikko olet tuuusbyynsepi. Sama häiskä joka soittelee alaikäisten puhelimiin esittäen poliisia ja etsien ns. juhaa. Mitäs muuta laitetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän, tai se, eli sinä itseltään kyselevä skitsofreeninen maanikko olet tuuusbyynsepi. Sama häiskä joka soittelee alaikäisten puhelimiin esittäen poliisia ja etsien ns. juhaa. Mitäs muuta laitetaan?

Sama dude tekee toisten henkilötiedoilla varauksia mm. Jyväskylän keilahalliin, kiusa se on pienikin kiusa 😂

• Anonyymi

Olen nainen ja hän mies, riittääkö? Kerro sinä jotain, niin kerron osuuko. Ap

• Anonyymi

ohi :)

• Anonyymi

Täällä se palstaäijä taas kalastaa ja kohts kirjoittaa ite soopaa ku ei malta olla ilman tarinaa hänkään, kuten jotkut lukijat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ohi :)

Too mellow to complete.

• Anonyymi

Kai sä nyt vtun puli tajuat että jopa siitä valtakunta profiilikuvasta näkee että olet äijä. No et tietenkään tajua todellisuudentajun menettänyt toisten laitteilla nyhjäävä surkimus

• Anonyymi

Sulla palstaäijä se vaan jatkuu tämä performointi niin kauan näköjään että pääset matojen ruoaksi. Mitä luulet että sulle konkreettisesti käy, kun nämä fantasiointisi ja toisten sisaruksista ja muksuista kirjoittelu kohdentuu sinne studiosedän tuuuussulan majakkaan?

Senhän sä taidatkin jo jopa idioottina verkkorikollisena tietää että poliisit on tässä vyyhdissä seuraajina hyvinkin henkilökohtaisesti..

• Anonyymi

Valahtaa tontulla kakit vaippoihin. Kaikesta päätellen se tosin taitaa olla tälle inhopervolle yksi fetisseistä myös. Stanan nettirunqqari kun sut saa lähietäisyydelle....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valahtaa tontulla kakit vaippoihin. Kaikesta päätellen se tosin taitaa olla tälle inhopervolle yksi fetisseistä myös. Stanan nettirunqqari kun sut saa lähietäisyydelle....

Mama was a mean bitch ja palstasedässä näkyy tulos...

• Anonyymi

Alkaako huijarin korttitalo kaatua?

• Anonyymi

Mä vähän luulen, tiedän, että esirippu on nostettu siihen tasoon että heikompia hirvittää. Muut hoitakoon lopun.. Tai sitten ei, eiköhän tämä kammotussetä saa kokea ihan konkreettisesti mitä äidit tekee kun heidän lapsistaan kirjoitellaan vuositolkulkulla nettiin.. EHKÄ

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä vähän luulen, tiedän, että esirippu on nostettu siihen tasoon että heikompia hirvittää. Muut hoitakoon lopun.. Tai sitten ei, eiköhän tämä kammotussetä saa kokea ihan konkreettisesti mitä äidit tekee kun heidän lapsistaan kirjoitellaan vuositolkulkulla nettiin.. EHKÄ

Sua on varmaan kiusattu pienenä. Kuuluisit mielisairaalaan homo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sua on varmaan kiusattu pienenä. Kuuluisit mielisairaalaan homo

Itseasiassa puolustin kaltaisiasi koulukiusattuja palstaäijä. Ympyrä siis sulkeutuu siinä mielessä melko hyvin nyt, kun joudut vastuuseen touhuistasi ja voit olla varma että kunnon spektaakkelilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa puolustin kaltaisiasi koulukiusattuja palstaäijä. Ympyrä siis sulkeutuu siinä mielessä melko hyvin nyt, kun joudut vastuuseen touhuistasi ja voit olla varma että kunnon spektaakkelilla.

Olin kiusaaja..🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olin kiusaaja..🤣

En usko. Olet todennäköisesti saanut pataasi koko surullisen elämäsi enkä ihmettelisi jos myös hyväksikäytetty, olet lähes klassinen esimerkki pienestä surullisesti miehestä joka on siirtänyt vihansa nettiin. Valitettavasti alhainen moraalisi ei jätä edes lapsia näistä performansseista ulos.. Se onkin ainoa asia miksi tätä skitsofreenista pskaa on siedetty niin kauan. Ansaitset niin tuntuvan rangaistuksen että koko vtun edustamasi nettiyhteisö tuntee sen nahoissaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko. Olet todennäköisesti saanut pataasi koko surullisen elämäsi enkä ihmettelisi jos myös hyväksikäytetty, olet lähes klassinen esimerkki pienestä surullisesti miehestä joka on siirtänyt vihansa nettiin. Valitettavasti alhainen moraalisi ei jätä edes lapsia näistä performansseista ulos.. Se onkin ainoa asia miksi tätä skitsofreenista pskaa on siedetty niin kauan. Ansaitset niin tuntuvan rangaistuksen että koko vtun edustamasi nettiyhteisö tuntee sen nahoissaan.

Kauan sinäkin näitä pedofiili visioitasi täällä huudellu, mitään et ole hiiri saanut aikaiseksi. Vuosia uhonnut ja mielikuvitus pedo on silti vapaalla. Sä olet täys pelle jolle ruuan antaminenkin pitäisi olla rikos.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kauan sinäkin näitä pedofiili visioitasi täällä huudellu, mitään et ole hiiri saanut aikaiseksi. Vuosia uhonnut ja mielikuvitus pedo on silti vapaalla. Sä olet täys pelle jolle ruuan antaminenkin pitäisi olla rikos.

Tuntuuko siltä sukkahoususetä että olet päässyt pälkähästä siis. Nautihan nyt elämästä, omasta. Liian paljon pyydetty? Onhan se. Koita pitää ittes miähenä siihen asti kun nähdään irl. Ajattele, vuosien unelmasi toteutuu 😁 eikä tarvitse puskassa päivystää..

• Anonyymi
      UUSI

BTW verkkorunqqari, jos käytät toisten IP osoitteita niin kannattaisi se jodlaaminen edes yrittää ajoittaa niihin aikoihin kun on tämä pakkomielteenkohteesi kotona ☺️ hups

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      159
      3927
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      101
      3674
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3213
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      22
      2547
    5. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      184
      2248
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      27
      1447
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      97
      1277
    8. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      1127
    9. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1111
    10. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      1058
    Aihe