Raskaaksi panemisen fantasia

Anonyymi-ap

Moikka, onko täällä muita jotka kiihottuvat ajatuksesta saattaa toinen paksuksi. Tai raskaaksi tulemisesta. Itse olen kauan etsinyt toista joka nauttii siitä että mies kertoo kuinka hän saattaa toisen raskaaksi nyt.

17

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo fantasia saa nopeasti lastin liikkeelle ja lasti on löytänyt myös oikean osoitteen. Olisi upeaa päästä työntämään mahdollisimman monelle naiselle siemenet sisään. Runkkaan tälle fantasialle alati

• Anonyymi

Kyllä, oikeastaan en nykyään edes halua harrastaa seksiä ellen saa tulla sisälle. Edellisessä suhteessa nainen käytti ehkäisyä, mutta siinä oli aina se kiihottava "mitä jos"-tunne. Fantasioin usein siitä miltä joku, usein tuttu nainen näyttäisi raskaana, joka olisi minun aikaansaannostani

• Anonyymi

Ihania fantasioita. Minä naisena haluisin että päästetään sisään. Eikä ole ehkäsyä. Ei ole ihanampaa kuin se. Mitä jos tunne juurikin. Just tollasesta unelmoin.N25🌹

• Anonyymi

Vähän on kalliit harrastukset...

• Anonyymi

Ihana ❤️❤️❤️. Jos vihdoinkin tulisin raskaaksi. Saako monta kertaa yrittää jos ei heti natsaa. N25🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana ❤️❤️❤️. Jos vihdoinkin tulisin raskaaksi. Saako monta kertaa yrittää jos ei heti natsaa. N25🌹

Saat tietenkin vaikka kuinja monta kertaa
        M 64v

• Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan et onnistuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M 64v

Upeeta. ❤️❤️❤️ N25🌹

• Anonyymi
        retku kirjoitti:

Niin kauan et onnistuu.

🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M 64v

Ihana ikä.. Nami.. N25🌹

• Anonyymi kirjoitti:

🥰🥰🥰

Laitahan kikkii sovitaan jotain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis ihanaa monesti yrittää 😉
        Tuplasti vanhempi mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis ihanaa monesti yrittää 😉
        Tuplasti vanhempi mies

Wau... En osannu ajatellakaan sun ajattelevan noin. Mutta hyvä tietää. N25🌹

• Anonyymi
        retku kirjoitti:

Laitahan kikkii sovitaan jotain

🙂😏

• onhan tuossa joku sanonut että nyt siitän sinut raskaaksi , vaikka tyttöilijän pyllyyn tunkeutui , noh aina voi yrittää ja yrittää uudestaan 😅

• Anonyymi00013

Olen tullut raskaaksi, tapasin ihanan miehen ja hän tuli sisääni. Sovittiin, että jos tuun raskaaksi niin tulen. Mies on nykyään kumppanini myös. Tällä hetkellä vatsa on iso ja rinnat kasvaneet paljon. Mies ihailee ja hellii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      168
      1759
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1644
    3. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      123
      1237
    4. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1211
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      111
      1018
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      90
      889
    8. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      796
    9. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      763
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      735
    Aihe