Tässä on vapaa ja asiallinen ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava.
Minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily ja talvisin luistelu.
Muitakin harrastuksia on.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
Onko Heinolassa neitoa jonka rintoja voi imeä ja pillua nuolla
35
147
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joko olet käynyt tälle talvelle ulkojäillä luistelemassa? Kävelin siitä ohi ja siellä oli neitosia aivan mahotomasti.
- AnonyymiUUSI
Miksi laittelet snäpissä munastasi kuvia ja pyytelet alaikäisiltä alastonkuvia?
- AnonyymiUUSI
Ei se jouda nyt vastaamaan, kun se kirmasi sinne ulkojäille, kun siellä on kuulema neitosia.
- AnonyymiUUSI
😆😅🤣😂😁😄 ....
Hupiukko jaksaa viihdyttää teitä seuraajiaan monin tavoin yhä - jopa yllättäen ilmoituksessa" on pelkkä "UKKO 49 V!"
Ettette varmaan edes TUNNISTA MUUSTA KUIN HAJUSTA?- AnonyymiUUSI
Mutta miksi se ei vaan saa naisseuraa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SETÄ SAA NEMMÄ KU TE KUSIPÄÄT JA KERRANKI SEDÄ MUKAA LÄHTI NELJÄ NEITOSTA JA NIISTÄ KAKSI TULI RASKAAKSI JA TOISELLA KERRALLA KAKSI MUUTA TULI RASKAAKSI HOMO!!
PIRKKO10 Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että mua kiinnostaa alkaa tapailemaa homoja jotka esiintyy täällä muijina.
Sari Hämäläinen on homo- AnonyymiUUSI
RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Luuletko että mua kiinnostaa alkaa tapailemaa homoja jotka esiintyy täällä muijina.
Sari Hämäläinen on homoMistä päättelet että hän on homo kun sinä et uskaltanu sitä nähä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SETÄ SAA NEMMÄ KU TE KUSIPÄÄT JA KERRANKI SEDÄ MUKAA LÄHTI NELJÄ NEITOSTA JA NIISTÄ KAKSI TULI RASKAAKSI JA TOISELLA KERRALLA KAKSI MUUTA TULI RASKAAKSI HOMO!!
PIRKKO10Onpas setä kova naisten mies, mutta miksi ihmeessä etsii vielä täältä seuraa neitosista?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että hän on homo kun sinä et uskaltanu sitä nähä?
Sä kusipää et tiedä minusta yhtään mitään.
Se oli aika selvä juttu että Sari Hämäläinen on homo ku sovittiin tapaaminen ammattikorkeakoulu n lähelle ku se pääs kamiksesta kello 15:00
Ja se ties että mä tuun sinne eikä se edes lukenut mun viestejä joita laitoin ku olin amiksen lähellä- AnonyymiUUSI
Sä kusipää et tiedä minusta yhtään mitään.
Se oli aika selvä juttu että Sari Hämäläinen on homo ku sovittiin tapaaminen ammattikorkeakoulu n lähelle ku se pääs kamiksesta kello 15:00
Ja se ties että mä tuun sinne eikä se edes lukenut mun viestejä joita laitoin ku olin amiksen lähelläMutta sehän yritti tavata sinua jotain kaksi kuukautta mutta susta ei ollu siihen..nii sä syytät siitä yhestä jutusta mutta sä ite teit samaa kaksi kuukautta..
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sehän yritti tavata sinua jotain kaksi kuukautta mutta susta ei ollu siihen..nii sä syytät siitä yhestä jutusta mutta sä ite teit samaa kaksi kuukautta..
Sä et tajua ettei Sari Hämäläinen saa tulla Tommolasta pois ilman lupaa eikä se ole edes aito muija
- AnonyymiUUSI
Sä et tajua ettei Sari Hämäläinen saa tulla Tommolasta pois ilman lupaa eikä se ole edes aito muija
Ettei vaan olisi että sinä et saa poistua kotoasi kun on noin vaikeaa, mistä tiedät että ei ole aito kun et sitä nähnyt ja et vastannut miksi häntä syytät kun itse et nähny kahden kuukaude aikana kun se halusi ja nyt itket yhdestä kerrasta?
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan olisi että sinä et saa poistua kotoasi kun on noin vaikeaa, mistä tiedät että ei ole aito kun et sitä nähnyt ja et vastannut miksi häntä syytät kun itse et nähny kahden kuukaude aikana kun se halusi ja nyt itket yhdestä kerrasta?
Kato ku tajusit piipittää itestäs ettet saa poistua kotoa ilma holhoojaas
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit piipittää itestäs ettet saa poistua kotoa ilma holhoojaas
Mulla ei ole mitään holhoajaa, Vesahan on sinun sellainen.
No vastaa nyt että miksi et tavannu sitä kahen kuukaude aikana ku se halus? Turhaa sitä syytät. Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole mitään holhoajaa, Vesahan on sinun sellainen.
No vastaa nyt että miksi et tavannu sitä kahen kuukaude aikana ku se halus? Turhaa sitä syytät.Kato ku taas tajusit piipittää itestäs että sulla on holhoojia
- AnonyymiUUSI
Kato ku taas tajusit piipittää itestäs että sulla on holhoojia
Minä sanoin suoraan että minulla ei sellaista ole mutta että Vesa on sinun, miksi et osaa vastata suoriin kysymyksiin?
Ootko liian tyhmä? Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoin suoraan että minulla ei sellaista ole mutta että Vesa on sinun, miksi et osaa vastata suoriin kysymyksiin?
Ootko liian tyhmä?Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että oot vammanen ja tyhmä ja sulla on holhooja
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että oot vammanen ja tyhmä ja sulla on holhooja
Eli olet liian tyhmä selvästikin edes ymmärtämään. nolaat itsesi aika pahasti.
Vastaa nyt kysymykseeni vai seisooko järkesi vieläkin? Hyvä että edes jokin seisoo kun munasi ei seiso. - AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että oot vammanen ja tyhmä ja sulla on holhooja
Enhän minä sitä ole väittänytkään, ettenkö olisi vammainen ja tyhmä. Mutta kun sinäkin, kuuluisa naisten setä Heinolasta olet myöskin tyhmä ja vammainen?
- AnonyymiUUSI
No kiinnostaako tavata esimerkiksi tuota PIRKKO 10? Sinähän tunnutat olevasi pedofiili?
- AnonyymiUUSI
Ei ole Sari Hämäläinen homo! Mutta hänellä on vaikeaa. Hänen isopaappansa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle kuten tapana on. Sarin suku on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen. Sari kasvoi Heinolassa pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi ja hän joutui häpeämään tätä traumaattinen näihin päiviin saakka.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja, kysymys kuuluu jälleen kerran: Miksi olet palstalla joka on mielestäsi homojen ja mielenvikaisten valtaama????
- AnonyymiUUSI
Siksi juuri, kun setä itse on homo ja mielenvikainen.
Anonyymi kirjoitti:
Siksi juuri, kun setä itse on homo ja mielenvikainen.
Kato ku tajusit piipittää itestäs homo
- AnonyymiUUSI
"Tässä on vapaa ja asiallinen ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava."
Kaikki "sedän" itsestään kertomat asiat ovat: VALHETTA!!Mä olen juuri sellainen kuin seuranhsussani kerron
Paine se kalloos laitos pentu- AnonyymiUUSI
Mä olen juuri sellainen kuin seuranhsussani kerron
Paine se kalloos laitos pentuLAITOSHOMO RANE setä paina kalloos valehtelet että korvat heiluu 😂 ai niin eihän sulla oo korvia 🤣😳😂
- AnonyymiUUSI
Paine se kalloos laitos pentuHomo RANE ilmoitin TÄÄN ylläpidolle
Anonyymi kirjoitti:
Homo RANE ilmoitin TÄÄN ylläpidolle
Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että oot HOMO
Anonyymi kirjoitti:
LAITOSHOMO RANE setä paina kalloos valehtelet että korvat heiluu 😂 ai niin eihän sulla oo korvia 🤣😳😂
Kato ku sä laitos pentu tajusit jälleen piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Paine se kalloos laitos pentuPaineita on?
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä laitos pentu tajusit jälleen piipittää itestäs
Sinullahan setä piti etsiä seuraa neitosista, mutta miksi taas sulla meni kato kun linjalle. Ei noin saa seuraa neitosista.
- AnonyymiUUSI
Onko Heinolassa 49-vuotiasta setää jonka nännejä voi imeä, miestissejä läpsytellä ja piliä nuolla? T: Masa 20 v
- AnonyymiUUSI
Mutta miksi ei kukaan aito neitonen ole sinusta kiinnostunut? Pitäisikö katsoa peiliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2555801Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki943529PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1373451Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423083Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne843013Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv952813Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172460Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1112391- 1791993
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn101525