Onko Heinolassa neitoa jonka rintoja voi imeä ja pillua nuolla

Tässä on vapaa ja asiallinen ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava.
Minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily ja talvisin luistelu.
Muitakin harrastuksia on.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta

35

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Joko olet käynyt tälle talvelle ulkojäillä luistelemassa? Kävelin siitä ohi ja siellä oli neitosia aivan mahotomasti.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi laittelet snäpissä munastasi kuvia ja pyytelet alaikäisiltä alastonkuvia?

• Anonyymi
        UUSI

Ei se jouda nyt vastaamaan, kun se kirmasi sinne ulkojäille, kun siellä on kuulema neitosia.

• Anonyymi
      UUSI

😆😅🤣😂😁😄 ....
      Hupiukko jaksaa viihdyttää teitä seuraajiaan monin tavoin yhä - jopa yllättäen ilmoituksessa" on pelkkä "UKKO 49 V!"
      Ettette varmaan edes TUNNISTA MUUSTA KUIN HAJUSTA?

• Anonyymi
        UUSI

Mutta miksi se ei vaan saa naisseuraa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SETÄ SAA NEMMÄ KU TE KUSIPÄÄT JA KERRANKI SEDÄ MUKAA LÄHTI NELJÄ NEITOSTA JA NIISTÄ KAKSI TULI RASKAAKSI JA TOISELLA KERRALLA KAKSI MUUTA TULI RASKAAKSI HOMO!!

PIRKKO10

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että mua kiinnostaa alkaa tapailemaa homoja jotka esiintyy täällä muijina.

Sari Hämäläinen on homo

• Anonyymi
        UUSI
        RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:

Luuletko että mua kiinnostaa alkaa tapailemaa homoja jotka esiintyy täällä muijina.

Sari Hämäläinen on homo

Mistä päättelet että hän on homo kun sinä et uskaltanu sitä nähä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SETÄ SAA NEMMÄ KU TE KUSIPÄÄT JA KERRANKI SEDÄ MUKAA LÄHTI NELJÄ NEITOSTA JA NIISTÄ KAKSI TULI RASKAAKSI JA TOISELLA KERRALLA KAKSI MUUTA TULI RASKAAKSI HOMO!!

PIRKKO10

Onpas setä kova naisten mies, mutta miksi ihmeessä etsii vielä täältä seuraa neitosista?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet että hän on homo kun sinä et uskaltanu sitä nähä?

Sä kusipää et tiedä minusta yhtään mitään.

Se oli aika selvä juttu että Sari Hämäläinen on homo ku sovittiin tapaaminen ammattikorkeakoulu n lähelle ku se pääs kamiksesta kello 15:00
        Ja se ties että mä tuun sinne eikä se edes lukenut mun viestejä joita laitoin ku olin amiksen lähellä

• Anonyymi
        UUSI

Sä kusipää et tiedä minusta yhtään mitään.

Se oli aika selvä juttu että Sari Hämäläinen on homo ku sovittiin tapaaminen ammattikorkeakoulu n lähelle ku se pääs kamiksesta kello 15:00
        Ja se ties että mä tuun sinne eikä se edes lukenut mun viestejä joita laitoin ku olin amiksen lähellä

Mutta sehän yritti tavata sinua jotain kaksi kuukautta mutta susta ei ollu siihen..nii sä syytät siitä yhestä jutusta mutta sä ite teit samaa kaksi kuukautta..

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sehän yritti tavata sinua jotain kaksi kuukautta mutta susta ei ollu siihen..nii sä syytät siitä yhestä jutusta mutta sä ite teit samaa kaksi kuukautta..

Sä et tajua ettei Sari Hämäläinen saa tulla Tommolasta pois ilman lupaa eikä se ole edes aito muija

• Anonyymi
        UUSI

Sä et tajua ettei Sari Hämäläinen saa tulla Tommolasta pois ilman lupaa eikä se ole edes aito muija

Ettei vaan olisi että sinä et saa poistua kotoasi kun on noin vaikeaa, mistä tiedät että ei ole aito kun et sitä nähnyt ja et vastannut miksi häntä syytät kun itse et nähny kahden kuukaude aikana kun se halusi ja nyt itket yhdestä kerrasta?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei vaan olisi että sinä et saa poistua kotoasi kun on noin vaikeaa, mistä tiedät että ei ole aito kun et sitä nähnyt ja et vastannut miksi häntä syytät kun itse et nähny kahden kuukaude aikana kun se halusi ja nyt itket yhdestä kerrasta?

Kato ku tajusit piipittää itestäs ettet saa poistua kotoa ilma holhoojaas

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku tajusit piipittää itestäs ettet saa poistua kotoa ilma holhoojaas

Mulla ei ole mitään holhoajaa, Vesahan on sinun sellainen.

No vastaa nyt että miksi et tavannu sitä kahen kuukaude aikana ku se halus? Turhaa sitä syytät.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole mitään holhoajaa, Vesahan on sinun sellainen.

No vastaa nyt että miksi et tavannu sitä kahen kuukaude aikana ku se halus? Turhaa sitä syytät.

Kato ku taas tajusit piipittää itestäs että sulla on holhoojia

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku taas tajusit piipittää itestäs että sulla on holhoojia

Minä sanoin suoraan että minulla ei sellaista ole mutta että Vesa on sinun, miksi et osaa vastata suoriin kysymyksiin?

Ootko liian tyhmä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sanoin suoraan että minulla ei sellaista ole mutta että Vesa on sinun, miksi et osaa vastata suoriin kysymyksiin?

Ootko liian tyhmä?

Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että oot vammanen ja tyhmä ja sulla on holhooja

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että oot vammanen ja tyhmä ja sulla on holhooja

Eli olet liian tyhmä selvästikin edes ymmärtämään. nolaat itsesi aika pahasti.

Vastaa nyt kysymykseeni vai seisooko järkesi vieläkin? Hyvä että edes jokin seisoo kun munasi ei seiso.

• Anonyymi
        UUSI

Enhän minä sitä ole väittänytkään, ettenkö olisi vammainen ja tyhmä. Mutta kun sinäkin, kuuluisa naisten setä Heinolasta olet myöskin tyhmä ja vammainen?

• Anonyymi
      UUSI

No kiinnostaako tavata esimerkiksi tuota PIRKKO 10? Sinähän tunnutat olevasi pedofiili?

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole Sari Hämäläinen homo! Mutta hänellä on vaikeaa. Hänen isopaappansa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle kuten tapana on. Sarin suku on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen. Sari kasvoi Heinolassa pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi ja hän joutui häpeämään tätä traumaattinen näihin päiviin saakka.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja, kysymys kuuluu jälleen kerran: Miksi olet palstalla joka on mielestäsi homojen ja mielenvikaisten valtaama????

• Anonyymi
        UUSI

Siksi juuri, kun setä itse on homo ja mielenvikainen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi juuri, kun setä itse on homo ja mielenvikainen.

Kato ku tajusit piipittää itestäs homo

• Anonyymi
      UUSI

"Tässä on vapaa ja asiallinen ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
      Olen huomioon ottava ja huumorintajuinen ja ystävällinen ja mukava."

Kaikki "sedän" itsestään kertomat asiat ovat: VALHETTA!!

• UUSI

Mä olen juuri sellainen kuin seuranhsussani kerron

Paine se kalloos laitos pentu

• Anonyymi
        UUSI

LAITOSHOMO RANE setä paina kalloos valehtelet että korvat heiluu 😂 ai niin eihän sulla oo korvia 🤣😳😂

• Anonyymi
        UUSI

Homo RANE ilmoitin TÄÄN ylläpidolle

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Homo RANE ilmoitin TÄÄN ylläpidolle

Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että oot HOMO

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

LAITOSHOMO RANE setä paina kalloos valehtelet että korvat heiluu 😂 ai niin eihän sulla oo korvia 🤣😳😂

Kato ku sä laitos pentu tajusit jälleen piipittää itestäs

• Anonyymi
        UUSI

Paineita on?

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku sä laitos pentu tajusit jälleen piipittää itestäs

Sinullahan setä piti etsiä seuraa neitosista, mutta miksi taas sulla meni kato kun linjalle. Ei noin saa seuraa neitosista.

• Anonyymi
      UUSI

Onko Heinolassa 49-vuotiasta setää jonka nännejä voi imeä, miestissejä läpsytellä ja piliä nuolla? T: Masa 20 v

• Anonyymi
      UUSI

Mutta miksi ei kukaan aito neitonen ole sinusta kiinnostunut? Pitäisikö katsoa peiliin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      255
      5801
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      94
      3529
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      137
      3451
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3083
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      84
      3013
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      95
      2813
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      17
      2460
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      111
      2391
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      179
      1993
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      10
      1525
    Aihe