Hei.Noita viestejä lukiessa tulee mieleen.Jospa Hyrynsalmi perustaa.sellaisen ruokapaikan johon vanhemnat.voi viedä lapsensa aamupuurolle.mihin aikaan vain.kun on tehty kiire vanhemmilla.voi voi.
Kouluruokailu.
12
825
Vastaukset
- Anonyymi
Lause aloitetaan isolla kirjaimella.
Välimerkin jälkeen tulee välilyönti.
Olisi kannattanut olla muillakin tunneilla kuin ruokaliussa mukana niin olisit oppinut nuokin asiat!
t. Lehtori Iiris Tissi- Anonyymi
No sinulle se ei sitten muut opit olekaan menneet kaaliin.
- Anonyymi
Hei.Kannattaa.Kuminauha,źHenkselit ja Rintaliivit.Voimia tekstien arvosteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinulle se ei sitten muut opit olekaan menneet kaaliin.
Ruokailussa.
- Anonyymi
Jos vanhemmilla on niin kiire niin eivät he silloin ehdi lapsiaan kuskaamaankaan mihinkään milloinkaan
- Anonyymi
Minä kun olen luullut että hyrynsalmella pitää vielä viedä kouluun potunnostolomalla nostettuja pottuja ja marjanpoiminnan aikaan puolukoita ,että oppilaat saavat sitten kouluruokaa.
- Anonyymi
six-seven, 67, mitä välii
- Anonyymi
Ennen vietiin marjoja kouluun 2litraa
- Anonyymi
Minä vein viiden litra päärälisellisen puolukoita ja poimin ne ihan itse .
- Anonyymi
Minä vein 10 litraa päivässä, toiset oli niin lakkoja etteivät tuoneet, niin minun piti koko luokka ruokkia.
Meniköhän ihan oikein? - Anonyymi
Koiranhäntäkeittoa, eikä kissanhäntäsoppaa kukaan ole tarjonnut aikoihin.
- Anonyymi
Joopa joo, tämän päivän lasten vanhemmatkin on kasvanu sellaisessa maailmassa jossa itelläkään ei oo ollu vanhempie n tarvetta kasvatukseen. Yhteiskunta on halunnut hoitaa. 65 v sitten lähettiin klo 6.15 kouluautoon ja repun taskussa omat eväät. Jäätyivät jo matkalla ja koulussa saatiin kuitenkin kaalikeittolautasellinen lämpimänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285764
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962579- 1342497
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121373
- 621107
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
- 76835
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101825