Mun mielestä kivoimmat kimpat on olleet niitä, joissa on ollut myös miesten välistä. Kolmessa kimpassa olen ollut, joissa myös minua on pantu.
Haaveena on löytää oma naisystävä, jonka kanssa voisi harrastaa myös näitä bi kimppoja.
Bi kimppailua
10
1419
Vastaukset
- Anonyymi
Mun haaveena on ollut oma kulli pillussa ja toinen perseessäni
- Anonyymi
Olisi varmasti tod. nautinnollista.
- Anonyymi
Olen bi mies ja ollut naimisissa melkein 30 vuotta.
Vaimoni on tiukkapipo seksihommissa, ei suuseksiä tai muutakaan ihmeellistä.
Jos vaimo on kännissä saattaa antaa takaapäin.
Olen aina ollut bi mies ja teinistä lähtien harrastanut seksiä myös miesten kanssa.
Nykyään kavereiden kanssa käydään risteilyillä, saaristossa tai saunailloissa ja silloin saan antaa ja ottaa kullia suuhuni ja perseeseeni.
Vaimokin sen tietää mutta eipä näistä jutella.
Onhan se melkoista lätinää kun pienessä hytissä kolme miestä antaa toisilleen. - Anonyymi
Ai että ku sais kahta miestä samaan aikaan! Suuhun ja pilluun yhtä aikaa, sit vois katsella myös ku toinen mies nuolee pillua ja toinen mies panee sitä.
Mulla on profiili tuolla suomi24 treffit -palstalla. Joku kiinnostunut nainen voisi ottaa siellä yhteyttä.
bim_46 kirjoitti:
Mulla on profiili tuolla suomi24 treffit -palstalla. Joku kiinnostunut nainen voisi ottaa siellä yhteyttä.
valmiina72 (ät) gmail.com
kik: Valmiina72
- Anonyymi
Mun miehellä on kolme BI-kaveria. Olen 39 v. nainen ja naimisissa. Mutta sitten, nuo miehen BI-kaverit sanoivat, että kyllä me naisistakin tykätään. Nyt mä olen sitten nainut niiden kaikkien kanssa, että sellaista. Toki he ovat kaikki hoikkia ja naisellisia ja myös kauniita.
kyllä sitä olisi ihanaa jos olisin pariskunnan , tai miesparin seksileluna
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 584628
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1584229- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473658Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152430