Onko teidän postiluukusta koskaan tipahtanut heippalappua kovasta äänenkäytöstä?
Oletko koskaan huutanut liian kovaa naapurin mielestä?
22
134
Vastaukset
- Anonyymi
Juuh niitä tipahtelee päivittäin kun emännän kans paneskellaan.
- AnonyymiUUSI
Varmaan olisin itsekkin aina hyväntuulinen enkä riehuisi jos sais edes joskus seksiä.
Masentunut Mies
- Anonyymi
Ei ole tapana käyttää kotona kovaa ääntä, ihan sen takia, ettei ole naapureille häiriöksi.
Ei putoile mitään lappuja luukusta, kun ei anna aihetta.- Anonyymi
Sitten et ole oikea ihminen vastaamaan tähän kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten et ole oikea ihminen vastaamaan tähän kysymykseen.
Siis kun kysyttiin " oletko huutanut...onko pudonnut lappuja..? " niin kai siihen on oikeus vastata, vaikka vastaus onkin, että ei ole.
Niin, ja olen kyllä ihan oikea ihminen, että sekin vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kun kysyttiin " oletko huutanut...onko pudonnut lappuja..? " niin kai siihen on oikeus vastata, vaikka vastaus onkin, että ei ole.
Niin, ja olen kyllä ihan oikea ihminen, että sekin vielä.Älä yritä olla hauska tai fiksu et selvästi ole niitä kumpaakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä olla hauska tai fiksu et selvästi ole niitä kumpaakaan.
Kiitos tuosta selvennyksestä, en tiennytkään.
Tosin olet täysin eri mieltä, kuin tuntemani ihmiset.
Tai no, fiksuudesta ei niinkään takeita kyllä ole..... - AnonyymiUUSI
Eipä siinä kiinnosta naapureiden tunteita miettiä pätkääkään siinä vaiheessa kun tarpeeksi ahdistaa ja vituttaa. Soittakoon Poliisit sitten jos heitä niin paljon pelottaa meikäläisen metelöinti.
Maaentunut Mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siinä kiinnosta naapureiden tunteita miettiä pätkääkään siinä vaiheessa kun tarpeeksi ahdistaa ja vituttaa. Soittakoon Poliisit sitten jos heitä niin paljon pelottaa meikäläisen metelöinti.
Maaentunut MiesKyse ei ole pelkäämisestä vaan jos sä metelöit yörauhan aikaa niin saa soittaa poliisit. Jos sä et osaa sen verranh kunnioittab muita . jos sinä et halua nukkua yöllä niin anna muiden nukkua ja metelöi päivällä
- AnonyymiUUSI
Ei ole tippunut heippalappuja, ja keskusteluista naapureiden kanssa olen saanut sen käsityksen, että ei pitäisi olla tulossakaan.
Ja sama toisinpäin eipä ole ollut valittamista naapureidenkaan melusta. - AnonyymiUUSI
Joskus 3 ja puoli vuotta sitten riehuin kännissä, hajotin paikkoja ja huudatin musiikkia kovalla kolmelta yöllä niin joku naapuri tuli soittamaan ovikelloa.
No en mennyt avaamaan ovea mut sammutin valot, musiikit ja lopetin heti riehumisen.
Masentunut Mies- AnonyymiUUSI
Ja joskus karjun ja kiroilen kovaan ääneen ihan selvinpäikinn kun vituttaa kaikki asiat.
Masentunut Mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja joskus karjun ja kiroilen kovaan ääneen ihan selvinpäikinn kun vituttaa kaikki asiat.
Masentunut MiesMeinaat sä riehua kun oot kuukauden ollut raitis. kannattaisko hakea apua tohon vihan hallintaan
- AnonyymiUUSI
Kuulo on heikentynyt ja naapuri tuli soittamaan ovikelloa. Ei halua kuunnella televisiolähetyksiä yläkerrassa.
- AnonyymiUUSI
Minun yläkerrassani asui aiemmin iäkkäämpi ihminen, jolla oli huono kuulo.
Kuului asuntooni asti usein television ääni, useimmiten uutisten aikaan. Vaan eipä tuo pahemmin häirinnyt, kun oli itselläkin televisio tai radio usein auki.
Nykyään yläkerrassa asuu joku, joka laulaa itsekseen välillä vielä puolen yön aikaankin.
- AnonyymiUUSI
Itseäkin aina vanhemmat varoitelleet koko iän että hys hys nyt ettei naapurit kuule kun olen välillä saanut hallitsemattomia raivokohtauksia jo lapsesta asti. Tuollainen hyssyttely vain pahentaa niitä raivareita. Oon ollut sellainen pirttihirmu välillä jo kakarasta asti.
Mulle ole oikeastaan koskaan lapsena pidetty mitään kuuria. Kiltisti vain pyydetty olemaan rauhallisemmin. Aikuisena sitten välillä luulen että saan tehdä ja sanoa ihmisille mitä huvittaa.
Masentunut Mies- AnonyymiUUSI
Jos aiheuttaa liikaa meteliä, voi pahimmalla tuurilla tulla häätö asunnosta.
Sen takia on hyvä pitää pienempää meteliä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos aiheuttaa liikaa meteliä, voi pahimmalla tuurilla tulla häätö asunnosta.
Sen takia on hyvä pitää pienempää meteliä.Olen niin harvoin metelöinyt reippaammin, ehkä korkeintaan kerran tai pari kertaa vuodessa niin tuskin siitä vielä häätöä saa? Varsinkaan jos omistaa kämpän. Tai en tiedä voiko omistamastaan kämpästä saada kovinkaan helpolla häätöä varsinkaan jos on aina maksanut yhtiövastikkeet, vesi ja sähkölaskut ajallaan.
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin harvoin metelöinyt reippaammin, ehkä korkeintaan kerran tai pari kertaa vuodessa niin tuskin siitä vielä häätöä saa? Varsinkaan jos omistaa kämpän. Tai en tiedä voiko omistamastaan kämpästä saada kovinkaan helpolla häätöä varsinkaan jos on aina maksanut yhtiövastikkeet, vesi ja sähkölaskut ajallaan.
Masentunut MiesOsakeasunnosta ei ilmeisesti ihan niin herkästi saa häätöä kuin vuokra-asunnosta. Nykyään kyllä ei ihan herkästi häädetäkään, se on kai aika vaikeaa.
Ja ensin on tultava kirjallisia varoituksia, ennen kuin häädän voi antaa.
Osakkeita kohtaan tehdään jotain pakkolunastuksia, tai mitä ne on, mutta erilainen homma kuitenkin jos vertaa vuokralla asumiseen.
Ja onhan se eri asia, jos metelöi muutaman kerran vuodessa, kuin jos sitä tapahtuisi päivittäin, tai joka ikinen viikonloppu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin harvoin metelöinyt reippaammin, ehkä korkeintaan kerran tai pari kertaa vuodessa niin tuskin siitä vielä häätöä saa? Varsinkaan jos omistaa kämpän. Tai en tiedä voiko omistamastaan kämpästä saada kovinkaan helpolla häätöä varsinkaan jos on aina maksanut yhtiövastikkeet, vesi ja sähkölaskut ajallaan.
Masentunut MiesKyllä omistusasunnosta voi saada häädöm. Kyllä ne kerrostalon säännöt koskee suakin samalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Yläkerran poika kiekui siihen malliin, että valitin isännöitsijälle. Ei ollut kiekuja pitkään talossa. Koettakaa käyttäytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111332
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3371048- 45942
- 45894
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44746
- 46676