Kamala tunne kun ei enää nähdä. 
Jäin kaipaamaan sua koko sydämestäni ❤️
Riudun ikävään
37
655
Vastaukset
- AnonyymiOlit enemmän kuin kukaan muu. Eikä toista tule samanlaista. Olet täydellinen nyt jollekin muulle mutta mä en sua saanut🥹 
 Kaipaatkohan yhtään enää näin kuukauden jälkeen?💔- AnonyymiKuukauden ;) ja jotkut veisaa täällä 17 vuoden taakse 

- AnonyymiNiin. Olin ihan ulottuvillasi. Nyt on varmaan myöhäistä, kunnes... - AnonyymiMyöhäistä ei mulle❤️ 
 Odotan ikuisesti
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Myöhäistä ei mulle❤️ 
 Odotan ikuisestiSama et katoa mun sydämmestä tuskin koskaan niin lujaa se vaan kolahti vaikka ei olsi saanu, mutta ei toi sydän järkeä kuunnellu. 
- AnonyymiMiksi nyt on myöhäistä? 😔 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi nyt on myöhäistä? 😔 No ei välttämättä ole myöhäistä. Pidän jouluun asti toivoa yllä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No ei välttämättä ole myöhäistä. Pidän jouluun asti toivoa yllä. Onko toivo aina päällä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No ei välttämättä ole myöhäistä. Pidän jouluun asti toivoa yllä. Miksi jouluun asti. Sinustahan se on kiinni? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi jouluun asti. Sinustahan se on kiinni? Ei ole kuin sinusta kiinni. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ole kuin sinusta kiinni. Miten niin minusta? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miten niin minusta? Sun sähköposti. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sun sähköposti. Sähköpostissa luki että aikaa jouluun asti?! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sama et katoa mun sydämmestä tuskin koskaan niin lujaa se vaan kolahti vaikka ei olsi saanu, mutta ei toi sydän järkeä kuunnellu. Vielä jos joskus ❤️ 
 Pidän Toivoa yllä

- AnonyymiOon tosi pahoillani et koet näin. Mut kannattaisko sun luovuttaa? ☹️ - AnonyymiMiksi pitäisi luovuttaa? 😔 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi pitäisi luovuttaa? 😔 Että ei synny mitään kolmiodraamaa.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Että ei synny mitään kolmiodraamaa.. Olen luovuttanut jo. Nyt ajattelen että tavallaan käytit minua hyväksi oman tunne-elämäsi ja elämäsi järjestykseen saamiseen. En ole koskaan pitänyt kenestäkään niin paljon sinusta. Eikä johdu siitä että olet nuori kaunis nainen. Ikäero oli syy miksi jarrutelin kaikessa. 
 En muistele pahalla enkä ole katkera sinulle. Tämä oli "too good to be true". Tämä on "the last one viesti" tänne.
 Lopuksi nuori Chris Norman
 https://www.youtube.com/watch?v=hKbaGRKKogE&list=RDhKbaGRKKogE&index=1
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Että ei synny mitään kolmiodraamaa.. En halua luovuttaa. Rakastan. ❤️ k 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En halua luovuttaa. Rakastan. ❤️ k ei k 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ei k Mikä kirjain sitten? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mikä kirjain sitten? M 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:M et m 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:et m ei m 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ei m oikean ei tarvitse kysellä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Että ei synny mitään kolmiodraamaa.. Eikö muka oltais sen draaman arvosta? Jos halutaan olla yhdessä, niin ... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eikö muka oltais sen draaman arvosta? Jos halutaan olla yhdessä, niin ... Kyllä. Ainakin k ja t 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen luovuttanut jo. Nyt ajattelen että tavallaan käytit minua hyväksi oman tunne-elämäsi ja elämäsi järjestykseen saamiseen. En ole koskaan pitänyt kenestäkään niin paljon sinusta. Eikä johdu siitä että olet nuori kaunis nainen. Ikäero oli syy miksi jarrutelin kaikessa. 
 En muistele pahalla enkä ole katkera sinulle. Tämä oli "too good to be true". Tämä on "the last one viesti" tänne.
 Lopuksi nuori Chris Norman
 https://www.youtube.com/watch?v=hKbaGRKKogE&list=RDhKbaGRKKogE&index=1Paljonko ikäeroa on? Ja missä tapasitte?😊 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:M Minnan suhteen sydän ei luovuta koskaan. Ihaninta mitä olen kohdannut, mutta tietenkään en sotke tai häiritse hänen suhdettaan. 

- AnonyymiNäkyy puuttuvan jostain joku sana mutta aivan sama kirjoitus on ihan ymmärrettävissä. 
- AnonyymiAi, pistä kokeileva viesti - AnonyymiVitsailetko? 😟 

- AnonyymiVoih, sivusta 
- AnonyymiNiimpä, elämä on sellaista 
- AnonyymiYllättyy itsekin kun rakkaus ei lopu vaikka hylätään. 
- AnonyymiMilloin riutuminen alkoi? Eilen tänään vai viime vuosisadalla? 
- AnonyymiSyytä itseäsi mitä aloit pelleilemään annoin sulle monet kerrat mahdollisuuden mut joka kerta pelleilit kanssani itseppähän aikoinasi lähdit no eipä voi mitään 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475007
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223695
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693473
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012828
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral892713
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302660
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181821
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161636
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521331