Valkoinen Golf

Anonyymi-ap

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.

23

2115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä välitä, jos papparainen asuu perukassa ja haluaa nähdä ihmisiä yksinäisyyteensä.

• Anonyymi

Se on juurikin näin. Mitäpä tuo haittaa, ei minua ainakaan. Antaa hänen katella☺️

• Anonyymi

Kiinniotolla on, varmaan yksinäinennijlinennjoka haluaa pysyä vielä ajanhermolla mukana

• Anonyymi

Monenenkohan kerran avasit tämän aiheen. Ettei olis vaan jotain henkilökohtaista, onhan kyllällä melko runsaasti muitakin autoissa aikaansa kuluttajia?

• Anonyymi

Ei siinä mitään, jos parkissa istuu, mutta nämä kaksi jahvettia niillä punaisilla korolloilla, ne näkyy jättävän autonsa miten sattuu parkkiin kyseisen kaupan edustalla..... Ja shellin pihassa sama juttu...

• Anonyymi

Antaa ihmisten istua. oma auto ja omat bensat.
      Ahdasmielinen sellainen henkilö joka seuraa muiden tekemistä ja olemista.
      Päin vastoin hyvä että joku on Kuhmossa liikkeellä. Hiljainen on kylätie Kuhmossa.
      Onneksi edes joku liikkuu.

Onnetommat on johtomme ponnistelut pitää Kuhmo elävänä rajakaupunkina.
      Kaikkea on kokeilut jo 40 vuotta sitten oli kampanja . Osta paikkakunnan yrityksiltä.
      No nyt ei ole edes yrityksiä paikkakunnalla miltä ostaa.
      Veikkaan että 10 vuoden aikaan lähtee rengas, kenkä, maali ym eroisliikkeet, Ehkäpä Alkokin , toivon niin häviää.
      Toinen K kauppa , se pienempi loppuu. Terveystarkastaja sulkee viimeistään, kun käy sisällä.

• Anonyymi

Viimeinen lähtijä sammuttaa valot.

• Anonyymi

Itse olet kyylä. Taidat itse kyylätä kun noin hyvin tiedät jokaisen liikkujan ja parkissa olevan

• Anonyymi

Hän katselee nuoria naisia, jos vaikka uuden emännän hankkisi, jonka kanssa voisi katsella takametsiä...

• Anonyymi

Ool raid👍👍

• Anonyymi

Onko sillä jotain merkitystä jos ei mitään lakia riko ni kuinkas luulit asiaan voivas puuttua

• Anonyymi

Alkosta viinapullo ja liittyminen torin Meemikarhu liigaan. Ei ole enää yksinäistä ja saa vielä vertaistukea🤔

• Anonyymi

Vois mennä st1 juorukerhoon.

• Anonyymi

Maanantaiaamuna Nante tulla StOnen parlamenttiin silmä mustana. Kavereiden kyselyyn Nante selitti:
      -Kävin eilen jumalanpalveluksessa. Kun noustiin herran siunaukseen, edessäni nousseella ikäneidolla oli hame mennyt perskannikoiden väliin. Päätin auttaa häntä ja aloin nyppimään hametta pois sieltä persvaosta. Sitten tuli nyrkkiä.
      Parlamentti hyväksyi selvityksen yksimielisesti.
      Tuli uusi viikko ja uusi maanantai; Nantell oli taas silmä mustana. Uteliaita riitti.
      -No eilen olin taas kirkossa. Sama ikäneito nousi taas edessäni ylös. Nyt havahin, että sillä ei ham ollutkaan persekorossa. Ajattelin, että siellä se kuuluu kuitenkin olla, joten aloin tunkea hametta sinne persijeen. Ja taas tuli luuvitosta...
      t. Ukko Golfista

• Anonyymi

Käyppä kysymässä häneltä mitä hän katselee?

• Anonyymi

Et taida huomata, että itse kyyläät toisten tekemisiä.

• Anonyymi

Kahtelin, kun vanha akka raahautui marketista kahden täyden ostoskassin ja kyynäräsauvan kanssa autoon ja vaivalloisesti avasi takakontin ja pisti tavarat sinne.
      Ukko istui koko kauppareissun ajan autossa kuskin pukilla ja selasi kännykkäänsä. Eväkään ei värähtänyt auttamaan vaimoaan.
      Oletteko te tosiaan niin juntteja, että ette ilikiä vaimonne kanssa mennä kauppaan ja auttamaan yhteisten ostosten hankinnassa?

• Anonyymi

Tainnut rouva hävetä ukkoaan ja käskenyt autoon jäämään!

• Anonyymi

Eiköhän ne akat yleensä hoida nuo jutut, miehet hoitaa ajattelupuolen.

• Anonyymi

Pilluhavukkahan tuo. Laskee pian munat pesään.

• Anonyymi

"Tämä ukko" viittaa itse kirjoittajaan, eli se olet sinä.

• Anonyymi

zoomailee punäpaata. siinä lieppeillä on tokmanni jossa olen itsekin punäpaan nähnyt. nätti ilmestys. tekis mieli. t. rami

• Anonyymi

antaa ukon katella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      44
      5145
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      101
      2098
    3. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2046
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      119
      1867
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1819
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1740
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      49
      1137
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      241
      1048
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      46
      963
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      941
    Aihe