Löytyykö 55+ vuotiaasta naista

52 vuotias mies etsii 55+ vuotiaasta naista kaikkee kivaan seksiin. Pohjois-Uudenmaan alueelta.

14

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Spedettäjä ja hähähää on aika pahasti vajakkeja. Kilahtavat heti kun joku hakee foorumilla normi seksi. Kateellisia vielä ovat kun itse eivät saa kuin tumppua.

• Anonyymi00015

Nyt jo vajakki hoksas lokakuisen kommentin! Buahaa vaan itsellesikin, käyt selvästi ns. hitaalla.

• Anonyymi00007

Löytyy!!

• Anonyymi00010

Haluisiko tulla kimpassa nussimaan mun pientä sievää +70v kiimapillua.

• Anonyymi00013

Sulla raukka kommentoija se on kuiva pieni nysä kulli johon kukaan ei halua koskea eikä saada.

• Anonyymi00016

Sulle vajakille ei anna kukaan edes maksusta ja eihän sulla olis rahaakaan vaikka joku piriperse löytyisi.

• Anonyymi00017

Nyrkkikyllikki on sun ainut ilosi siellä Niuvanniemellä kyllä me sen tiedämme vajakki.

• Missä?

• Anonyymi00018

Miten suhun saa yhteyttä?

• Anonyymi00021

Kysy niuvanniemen suljetulta hönö

• Anonyymi00022

33v mies kiinnostunut vanhemmista myös. 🤭

• Anonyymi00023

Ompa taas asiallisia vastauksia tullu 😂 täällä mies 32v 175/95 ja kik on jp933333 jos sattuu joku asiallinenki vastaus löytymään 🤣

• Olen 44v mies ja todella kiva olisi löytää seksikaveriksi vanhempi nainen täältä Lappeenrannan läheltä.. mailia saa pistää polarbear(at)meiliboxi.fi.. :)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      135
      1953
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1599
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1496
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      87
      1410
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1371
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      131
      1179
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      50
      1080
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      24
      1069
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    10. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      868
    Aihe