Sulla on seksikkäät reidet nainen.
Vain hyvällä vinkillä saat kehuni omakseni. Ja hyvän vinkin tekeminen on sitoumus siihen, että halutessani pääsen reisien väliin.
Vinkki kertoo vinkin tekijän älystä kaiken.
Sulla on
20
232
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata kirjoittaa älyttömyyksiä. Ohitan ne lukematta.
- Anonyymi
Koska kiinnostunut nainen toki tekee tosi hyvän vinkin. Minua ei kiinnosta kenenkään paskat vinkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kiinnostunut nainen toki tekee tosi hyvän vinkin. Minua ei kiinnosta kenenkään paskat vinkit.
Ja älykäs, huumorintajuinen nainen tekee fiksun älykkään vinkin. Pöllöt tekee sitten pöllöjen vinkkejä.
- Anonyymi
Vastaan vain hyvään, mielenkiintoiseen vinkiiin
Mihin en vastaa silloin vinkki on täysin paska.
- Anonyymi
🧠
🫀
☕️
Huomenta- Anonyymi
Laita mun pää ja sydän paikoilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita mun pää ja sydän paikoilleen.
Jesse kaikuranta-Vie mut kotiin.
- Anonyymi
Nyt vaikutat taas juuri siltä pi..ua vonkaavalta villihärältä jolta et kuitenkaan haluaisi vaikuttaa. En kommentoi enempää. Hyi, yök!
- Anonyymi
Se on jääny ilman pillua. On taas niin paha olla. Sen pitää löytää nyt joku kehumaan ja tyydyttämään itseään. Pikkupoika joka ei ikinä saanut mitään. Nyt machoilee. Vahva hyvä itsetuntoinen mies arvostaa vahvaa naista. Poika arvostaa kohottajaa ja naista joka ei vaadi häneltä mitään vaan vain antaa. Tämä vanha raakki ei saa ketään ja itkee täällä pahaa oloaan. Tajuamatta. Jos ei itse muutu. Mikään ei muutu.
- Anonyymi
Huomenta ja sateista päivää
- Anonyymi
Voi voi kun saisit vaikka mitä ja mahdollisuuksia olisi, silti käytät energiasi ja aikaasi tuollaiseen ja tälläiseen turhuuteen.
- Anonyymi
Oi kiitos! Vinkki: flirtti toimisi paremmalta, jos ei kuulosta käyttöohjeelta. 😜
- Anonyymi
Siemen itää, olet mennyttä miestä.
- Anonyymi
Vinkkini on se että jos sä haluat jotain
niin sano se mulle suoraan.
Vai onko sulle ok ettei ikinä edes jutella?- Anonyymi
Juttelemattomuus ei ole vinkki. En ole pitkään aikaan jutellut omia asioita tai ajatuksia kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelemattomuus ei ole vinkki. En ole pitkään aikaan jutellut omia asioita tai ajatuksia kenellekään.
Tiedän. Eikä jatkossakaan näköjään jutella tällei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Eikä jatkossakaan näköjään jutella tällei.
Riippuu ihan tukeeko tähän vinkkiä vai ei
- Anonyymi
Vinkin jälkeen sitoudut näkemään minua irl.
- Anonyymi
Senkus tulet kahville tai juttelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkus tulet kahville tai juttelee.
Älyvapaa vinkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2005713Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035604Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1904603Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514033Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613920Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313566En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.181415Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301350- 171028
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33960