Selvänäkijä Naomi M. on HAUSKA :D ja LAHJAKAS

Anonyymi-ap

Kävi meille naisille tekemässä katselmuksia ja siinä sitten tauolla ihasteli kotiamme, jonka remontti alkaa olla loppusuoralla.
Kysyin sitten, että olisiko hänellä myydä meille jotakin sopivaa taulua, olohuoneeseemme kaipaisin nyt uutta ilmettä, kun on vanhat tummat sävyt poissa ja seinätilaa kosolti.

Sanoi, että oivoi, vaikka miten monta, ja sanoi sitten että niitä varten on nyt oikein kauppakin, että Facesta löytyy julkaisua.

No, naiset kun poistuivat, aloimme mieheni kanssa sitä kauppaa ja sen valikoimia tutkailla.
On on, ihania tauluja ja muita tuotteita. Kovin on taiteilijan näköinen kauppa :D värikäs ja omaperäinen.
Kaupassa oli otsake tietoja meistä, ja voi että meille nauru maittoi. Olihan sinne "operatiivisesta johtajasta" kuva laitettu. :D

Kyllä sieltä nyt yhdestä taulusta ollaan kauppoja tekemässä. Sanoin miehellenikin, että haluan ystävillenikin voida mainostaa, että minulla on tunnetun taitelijan, näkijän maalaus kodissani. Ties mihin hintoihin niiden hinnat vielä tulevaisuudessa kapuaa.

33

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hih, no on tosiaan :) tyypillistä Naomia.
      Mulla on kaksi maalaustaan, aivan ihkuja. Toinen on tilaustyönä tekemänsä, missä on lempikukkiani auringonkukkia, joita oli hääkimpussanikin.
      En halunnut mitään kopioita seinälle aiheesta, joten pyysin maalaamaan ison taulun missä on auringonkukkia, keltaisen ja turkoosin sävujä. On kyllä herättänyt ihastista. Tuntuu että taulun aurinkoiset sävyt leviää koko asuntoon.

Tunnen Naomin jo vuosikymmenen ajalta, kyllä on saanut sutkautuksilleen ja tempauksilleen nauraa, ihan katketakseen, väliin mietin voiko olla tottakaan, niin kuin se eräskin tapaus, johon liittyy siis pelto ja housut... ei hitto että naurattaa vieläkin.

Käy ihan kateeks, haluisin olla kanssa sellaine spontaani ja rohkee mutta en uskalla ite siis mitään.

• Anonyymi

Juuri kattelin Facessa uutta julkaisuaan, aivan ihania enkeleitä! Pakko hankkia ainakin yksi- - tai jopa kaksi- -
      Muistan että luin noista enkelitauluistaan joskus jonkun lehtijutun, mietin jo silloin.
      Pyysin Naomilta lisää kuvia että millasia muita, mietin että mun tytölle ja toisen voisi antaa anopille.
      Anopeista sanotaan kaikenlaiista mutta oma anoppini on niin ihana, että hänelle voisin antaa enkelitaulun.

• Anonyymi

Tympii tämä Naomi. Lopettaisi jo. Provosoi niitäkin ketjuja, jossa häntä ei mainita.

• Anonyymi

Tämän ketjun otsikossa lukee Naomin nimi.
        Jos niin tympii, niin MITÄ IHMETTÄ??? tässä ketjussa sauhuat???? Provosoimassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän ketjun otsikossa lukee Naomin nimi.
        Jos niin tympii, niin MITÄ IHMETTÄ??? tässä ketjussa sauhuat???? Provosoimassa?

Ei se malta pysyy poissa. Tietty haluisi olla ite lkuin Naomi. Tai että sais hältä edes ajan mutta on varmaan ajat sitten saanu bannit ja estot päälle.

• Anonyymi

Mitä helvettii sitten tässä ketjussa heilut jos tympii. Hä?

• Anonyymi

Itse Naomi taas siinä. Olet niin läpinäkyvä.

• Anonyymi

Kauheaa tuollainen, jos näet siinä nyt Naomin,-,- onkohan lääkitys ihan kohillaan,-,-

• Anonyymi

Jollain taitaa olla pöksyssänsä läpinäkyvä.

• Anonyymi

No, hauska ainakin, kun lukee näitä Naomin ketjuja, niin saa nauraa ääneen..

• Anonyymi

Nyt se kadehtii jo Naomin huuliakin! Sairas! Naomi on luonnossa vielä kauniimpi kuin kuvissa ja monilahjakas. Vaikka toi nyt keksisi miten häntä haukkua niin se asia ei muutu.
      Ihan varmana joku paksu punkero lässykkä joka päästä varpaisiin tatuoitu ja kun ei mitäänn muuta keksi niin alkaa jo toisen ulkonäköä ruotia! Hankkisi jotain apua.

• Anonyymi

No kyllä luonnollisuudesta pidän enkä huulista, jotka näyttävät kohta räjähtävän. Ps. Ei ole tatuointeja, urheilu-ja kukkahullu. Ihan ihanat harrastukset omaan.

• Anonyymi

Ja miksei Naomi ihan viehättäväkin ole, kauniimpi ehdottomasti oli ilman huulihäytteitä, luonnollisemmassa lookissa.

• Anonyymi

Mä en osaa sanoa hänestä, mahtaako edes olla mitään, on luonnostaan kaunis.
        Mulle itselle on laitettu huuliin täytettä, eikä harmita: D miehet alkoi käydä ihan kuumana.
        Töistä yksi mies sanoi juuri hiljattain, kun tavattiin sattumalat kaupungilla, ja alettiin jutella, että olen koko työpaikan seksikkäin nainen. En saanut sellaisia kommentteja ennen.

• Anonyymi

Mitä ihmeen huulitäytettä?! Katin kontit! Se on sitä huulikiiltoo! Olen nyt itelleni ostanut jo kolme kappaletta häneltä :)
        Mistä tiiän ettei ole mitään täytteitä, siitä että kysyin. En tietysti että onko hänellä vaan että miten hänen huulet näyttää niin kauniilta ja täyteläisiltä. Kerroin että olin itse suunnitellut menisin laitatuttamaan täytettä, kun huulet, kiitos perimän, on suomalaiseen tapaan littanat, erityisesti ylähuuli.

Naomi sanoi etttä hänellä on asiaan toimiva taikakalu, että kannattaaa kokeilla ennen äyttöjä vielä sitäkin.
        Kaivoi käsilaukustaan esiin huulikiillon ja sanoi että tällaista kun sipaisee ja varsinkin käyttää säännöllisesti, niin alkaa tapahtua.

Kysyin mistä niitä saa ja sanoi että hoitolassaan on niin että myydä täytyy.
        Ostin siltä istumalat kaksi ja samoin 2 huultenrajauskynää, jolla sama vaikutus. Naomi sanoi että se voi tehdä vaikutuksen kuin olisi huulitäyttöö, koska pullistaa huulten ympärystääkin hiukan. Sanoin että mulle sama mitä pullistaa kunhan saisin huuliin näköä.

On näitten keskustelujen taso täällä melkoinen! Mitä teille kuuluu mitä hän huulissaan käyttää?
        Onko järkeä haukkua täällä, kun voisitte saada häneltä vinkkejä ulkonäköön. Stailistina tietää ihan älyttömästi kauneudesta.
        Toteutti viime kesänä siskoni häämeikin.
        Sanoi, että hänen omaa meikkiä ei kannata pelästyä, että hänen stailiin kuuluu olla boheemi ja överit. Kauniin, hillityn meikin loihti minun siskolle ja äitilleni myös, joka ei siis tyyliin koskaan ole meikannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen huulitäytettä?! Katin kontit! Se on sitä huulikiiltoo! Olen nyt itelleni ostanut jo kolme kappaletta häneltä :)
        Mistä tiiän ettei ole mitään täytteitä, siitä että kysyin. En tietysti että onko hänellä vaan että miten hänen huulet näyttää niin kauniilta ja täyteläisiltä. Kerroin että olin itse suunnitellut menisin laitatuttamaan täytettä, kun huulet, kiitos perimän, on suomalaiseen tapaan littanat, erityisesti ylähuuli.

Naomi sanoi etttä hänellä on asiaan toimiva taikakalu, että kannattaaa kokeilla ennen äyttöjä vielä sitäkin.
        Kaivoi käsilaukustaan esiin huulikiillon ja sanoi että tällaista kun sipaisee ja varsinkin käyttää säännöllisesti, niin alkaa tapahtua.

Kysyin mistä niitä saa ja sanoi että hoitolassaan on niin että myydä täytyy.
        Ostin siltä istumalat kaksi ja samoin 2 huultenrajauskynää, jolla sama vaikutus. Naomi sanoi että se voi tehdä vaikutuksen kuin olisi huulitäyttöö, koska pullistaa huulten ympärystääkin hiukan. Sanoin että mulle sama mitä pullistaa kunhan saisin huuliin näköä.

On näitten keskustelujen taso täällä melkoinen! Mitä teille kuuluu mitä hän huulissaan käyttää?
        Onko järkeä haukkua täällä, kun voisitte saada häneltä vinkkejä ulkonäköön. Stailistina tietää ihan älyttömästi kauneudesta.
        Toteutti viime kesänä siskoni häämeikin.
        Sanoi, että hänen omaa meikkiä ei kannata pelästyä, että hänen stailiin kuuluu olla boheemi ja överit. Kauniin, hillityn meikin loihti minun siskolle ja äitilleni myös, joka ei siis tyyliin koskaan ole meikannut.

Mitä huulikiiltoo se on ja paljon se maksaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä huulikiiltoo se on ja paljon se maksaa?

Oho! Alkoko pulleethuulet kuiteski kiinnostaa.
        Itelläni ei ole täytteitä, tai ainakaan vielä. Miks edes harkitsen, on että miesystävän kanssa tuli järkky riita taannoin. Oltiin yhden marketin kassalla, ja siinä meitin edessä oli vaalee kaunis nainen.

Se käänty mun mieheen päin ja hymyili sille oikeen sillain iskutyyliin. Mun mies alkoi vahdata sitä melkein suu vaahdossa, luuli varmaan etten tajunnu.
        Vahtas sen perään vielä kun se lähti ja kysyin sitte kun mentiin autoon että mitä se sitä blondia vahtas.

Ei sanonu ensten mitään, ei ollu muka vahdannu. Sanoin että kai mä nyt näin ja intin vastausta.

Sitte sano että no se väläytti hälle niin kauniin hymyn ja sillä oli sellaset suudeltavan näköset pulleat pumpsuhuulet.

Pumpsuhuulet! Voi hitot menin ihan sanattomaks ja kysyin että mitä just sanoit!

Mies siihen vaan että no on sullakin ihan kauniit huulet mutta että minkä mies sille voi että sitä nyt vaan huomaa kauniit naiset.

En puhunu mun miehelle enkä suostunu tapaan varmaan viikkoon.
        Olen mä sitten noita huulijuttuja katellut googlesta. Mietin että miksei voiskin, nehän on kuitenkin nykyisin ihan turvallisia. En mä sitä miehen takia tekisi mutta mua on alkanut harmittaan, että mun huulet on niin olemattomat.

• Anonyymi

ootko joku lepakko vai? Mitä hänen huulensa sulle kuuluu. Tuskin niitä sua varten meikkaa.

• Anonyymi

Muijat sekoo kohta kateuteensa. Haha ei helvata! Muijilla kateus kunei ole ulkonäköö kaikille suotu.
      Meikälle se on sama miten naiset kauneutensa hankki kunhan vaan tekee nii. Ainakin meikäläisellä silmää naiskauneudelle.
      Kamalia semmoset kotkat jotka ei laita tikkua ristii. Paksuina punkertavat tukka rasvasena ja meikittä. Hyi saakeli.

• Anonyymi

Otahan ne iltalääkkeesi ja rauhoitu jo. Tuo vouhkaamisesi on järkyttävää, kukaan ei kadehdi sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otahan ne iltalääkkeesi ja rauhoitu jo. Tuo vouhkaamisesi on järkyttävää, kukaan ei kadehdi sinua.

Pitäiskö sun keksii taas uusi nimi? Edellisestä taisi alkaa tulla mainehaittaa? Oisko se alkuliite ollut hyvä jättää pois?
        Mä en ole mikään näkijä mutta luen näitä paljon ja taisin juuri tänään tajuta kuka täällä juosta hölkkää joka ketjussa Naomin kimpussa.
        Kuule sulla ei ainakaan ole varaa alkaaa kuittailla kenenkäänm ulkonäöstä! Ihan viimeksi huulista ja vielä vähemmän muista.
        Ja mitä lääkitykseen tulee, tunnut tietävän aiheesta aika paljon. Miksiköhän?

• Anonyymi

On kyllä ihmeellistä kirjoittelua. Voi jessus sentään. En myöskään usko, että kukaan Naomia kadehtii.

• Anonyymi

Ai lisäksesi? Kuule monikin! Huomaa kyllä teksteistäsi että sinä erityisesti.

• Anonyymi

Onpa sulonen Naomi kirvoittanut mamat koneillensa. heheh se on sillain ettäö niistä aina kirjotetaan jotka kiinnostaa.

Kauneus ja sellaseet lahjat niin sen tiätää on ämmäväki kärttämäsä.

Olen käynny. Hemmetin seksikäs ja siitä ei epäilystäkään aito on.

Mua ei haittaa vaikka olisi mit paljon irtoripsiä tai kauneusjuja tai toppauksia mutta läskeistä mää en tykkää.

Enkä tupakasta. Enkä ttskamuijista. Semmoset kiärrän.

Mää en halua että mun muija näyttäsi joltain linnasa istuneelta pajamiäheltä ninkon moni näyttää.
      Punapäät on hothot.

• Anonyymi

Naomi oot kyllä erikoinen, ei ollut kehu. Uskottavuutesi on TÄYSI 0! ilmeisesti vielä narsistinen. Mutta hyvä, kun osaat itseäni kehua, ehkä lohduttaa sinua. Taidat olla hyvin yksinäinenkin, toisaalta säälin sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naomi oot kyllä erikoinen, ei ollut kehu. Uskottavuutesi on TÄYSI 0! ilmeisesti vielä narsistinen. Mutta hyvä, kun osaat itseäni kehua, ehkä lohduttaa sinua. Taidat olla hyvin yksinäinenkin, toisaalta säälin sinua.

Oletko nyt siirtynyt sieltä Anita -ketjusta Naomin kimppuun, häntä haukkumaan. Taitaa olla joku isokin narsisti-fobia?
        Kuukausia joku hyvin kipiän oloisin sanakääntein haukkunut aamusta iltaan Anita -ketjussa, on ihme jos ei joku ole tehnyt jo rikosilmoitusta. Sen verran sairasta sättimistä. Ihan poliisiasiaa, jos minulta kysytään.

Tunnistaa tuosta tavasta, kun oksennat täällä pahaa oloasi kuin olisi joku haukuttavistasi paikalla?.?-. Osoitat nuo sairaat jutut kenelle?,? täällä ei ole kukaan kuulollla joka voisi auttaa. Menisit purkamaan katkeruuttasi vaikka jumppasalille.

Ja nytkö sitten siirrytty ihanan Naomimin kimppuun. Mikä ikinä ongelmasi, toivottavasti pian jossain abautuu paikka avunsaantiin.
        Se täysin vainoharhaiselta vaikuttava tilityskin, terveen ihmisen vaikea ymmärtää, mihin sellaisella pyrkimys.

Todella surullista ettää tänä päivänä ei pääse kaikki atarvitsemansa avun piiriin,
        Kannattaa varmaan lopettaa ajoissa, ettei päädy isompiin saleihin vastaamaan huutoihin. Tuo mitä tuohon Naomistakin kirjoitit, kun täyttää täysin kunnianloukkauksen kriteerit.

Muistan meidän seuduilta lapsuudestani naisen, jota sanottiin noidaksi. Osa ihmisistä vieroksui, osa haukkui hulluksikin.
        Minun mummo sanoi, että ei saa haukkua, että sillä naisella on lahjat ylempää, ja joka sellaista haukku, se saa kiroukset osakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla kun käyt täällä haukkumassa kaiken aikaa Naomia. Onko sulla ittelläsi ketään? Miestä, perhettä, lasta, ystäviä? Tuskin, vaikutat hirveän katkeralta, mutta vaikea tuntea edes sääliä sellaista kohtaan joka on vaan häijy ja iikävä ihminen.

Naomi sanoi mulle hiljatttain, että hänen elämässään on tuhansia ihania ihmisiä, että toisinaan hän nauttii eniten siitä että saa olla ihan vaan yksin tai sutensa kanssa ja kävellä metsässä, ilman ettei kuulu yhdenkään ihmisen ääntä.
        Ei vaikuta yksinäiseltä.

• Anonyymi

Nyt alkoi pelottamaan. Näköjään sukuvika,kun ei suksi luista.

• Anonyymi

Sun pelkoihin auttaa jätät valot päälle ja suksesi luistaa kun laitat voiteet, ei sen tartte sukuvika olla. Voi niitäki olla mutta miten ne sulla sitte ilmeneeki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pelkoihin auttaa jätät valot päälle ja suksesi luistaa kun laitat voiteet, ei sen tartte sukuvika olla. Voi niitäki olla mutta miten ne sulla sitte ilmeneeki.

Hih :)

• Anonyymi

Ei muutakuin korpeen talsimaan Naomi.

• Anonyymi

Onhan se päivän selvää, että näin rankkoja aikoja kun eletään, ja ihmisillä on paha olo, niin käyvät sitä sitten purkamaan muihin. Mikä sen yleisempi kohde kadehdinnalle ja mielipahan purkuun onkaan kuin julkkikset.
      Monet ovat saaneet lähdöt työpaikastaan ja työttöminä kärvistellessä julkkisten haukkuminen suo sitten ehkä jotain lohtua.
      Suomessa ei tähän aikaan ole tiettävästi muita julkkisnäkijöitä, niin osa, ehkä juuri ne joilla ei ole varaa käydä näkijöillä, alkavat täällä sitten ikään kuin "keskustella" sen näkijän kanssa, jolle todellisuudessa haluaisivat mennä.
      Näitäkin ketjujakin kun lukee, niin monissa kohtaa lukee Naomi sitä ja Naomi tätä aivan kuin ajattelisivat hänen olevan paikalla.

Kyllähän jokainen sen varmasti ymmärtää, että niin suosittu ja täystyöllistetty , jolla parin viikon mittaiset jonot, ei mitenkään ole tätä kautta saavutettavissa. Itse sain häneen yhteyden Facebookissa, ja olen sen asiakkaanaan nähnyt, miten ohjelmallinen hänen työnsä on.
      Silti jaksaa aina olla hyväntuulinen ja empaattinen. Olen todella omnnellinen, että saan olla asiakkaansa. Muutamista muista on minulla kokemusta, mihinkään palvelunumeroihin en ole koskaan soittanut, mutta ennen Naomia kävin muutamaa tapaamassa, ihan hyviä hekin olivat. Hienoa ja tärkeää työtä jota suuresti arvostan.

• Anonyymi

Höpö höpö. Naomi se jaksaa höpistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      167
      11013
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      114
      6242
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      171
      5591
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      86
      5501
    5. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      174
      4487
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      78
      4382
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      48
      3989
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      55
      3866
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      23
      3524
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      85
      3120
    Aihe