Miksiköhän toisen kuntosalin omistaja mollaa kuntaa jossain höpö lehessä? Miten kunta on tarjonnut samoja palveluja kuin hän. Öö, mitä hän sillä meinannoo.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Tomppeli touhuaa tomppelin touhuja.
Tuommoset kuntosalit on niin ja nuin ihan turhia! Kuntoa soapi muutenki. Akka kalastaa ja vettää venneen yksin kuiville ja toesena päevänä pilikkoo puita rantteella ja kohta soapi alakaa kollaamaan pihan kuhan lunta tullee. Tämä kaeken soapi ihan ilimaseksi ja kuntoa on.
- Anonyymi
Niin justiin! Me vuorotellen ukon kans ramutaan vielä katolla tiputtamassa lumet , jos on tarve.
Halonteko ja pihatyöt on terapiaa! Anonyymi kirjoitti:
Niin justiin! Me vuorotellen ukon kans ramutaan vielä katolla tiputtamassa lumet , jos on tarve.
Halonteko ja pihatyöt on terapiaa!Aevan oekein. Tietää että on tehny jotaki josta on hyötyä ja siitä saa monesti hyvän mielen kun on työn tehny. Saapi sannoo ettei hiki oo menny hukkaan.
- Anonyymi
Miten se kolmas kuntosali.
Onko ihan yes ? - Anonyymi
Minä käyn vain valtakunnansalilla.
- Anonyymi
Valtakunnansalilla millaisia laitteita siellä on ?
- Anonyymi
Valtakunnan paraat laitteet.
- Anonyymi
Olin eilen neljänellä kuntosalilla, oli hyvät ja uudet laitteet
Suosittelen - Anonyymi
Niii in...
- Anonyymi
Se on jännä että aina mollataan joko kuntaa tai yrittäjää. Suomussalmelaisuuden kateuden varma merkki. Ai niin, tällä toisella salilla ainoastaan on hyvä sisäilma ja se ei oo muuten se joka sijaitsee "bunkkeriosastolla".
- Anonyymi
Sisäilman ja maisemien takiahan sinne salille mennäänkin.........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäilman ja maisemien takiahan sinne salille mennäänkin.........
Kyllähän se paremmin motivoi kun henki kulkee eikä tarvitse tuijottaa betoniseiniä 👌🏻
- Anonyymi
Kylän hanurin soittajat on palkattu soittohommiin niin saadaan pierunkuoret pois haisemasta.
Kuulemma siell toisella kuntosalilla 🤠 - Anonyymi
Nyt en ymmärrä.
Montako kuntosalia on olemassa.
I
II
III
IV
V
Oliko muita ? - Anonyymi
Unohtu reenata ku kahtelin maisemia ja haistelin p.......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568