Halusitpa ettemme

Anonyymi-ap

Olisi ikinä totta. Siksi en koskaan voi oikeaa viestiä sinulle laittaa. Me emme ole totta koskaan. Oli vain haaveita, katseita ja unelmia

16

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuli vähän oksua suuhun, sorry.

• Anonyymi

Asiat menee juuri niinkuin itse haluat

• Anonyymi

Aaa.. Mutta minä halusin työvuoroja niin kostoksi ne otettiin minulta pois. Mitä minulle yritetään kostaa? Mitä olen tehnyt väärää?

• Anonyymi

no juuri näinhän se on.. ja syynkin siihen tiedät. Emme voi elää montaa elämää, kuten Jenni Vartiainenkin laulaa.

• Anonyymi

En tiedä syytä. Sinä tiedät, kerro!

• Anonyymi

Halusin olla me

• Anonyymi

sori, et voi olla kun sinä, toki jos sul o monipersoonamieli, sitten voit olla te...

• Anonyymi

Sinäkö se sitten pyysit laittamaan kaikki työvuoroni pois? Joltakinhan se pyyntö tuli, keneltä? Ei ne itsekseen ne jo laitetut työvuorot sieltä häviä varsinkin kun tästä oll varoiteltu minua jo alkuvuodesta etukäteen. Vai oliko rikollinen työvuorosuunnittelija, rikollinen poliisi vai rikollinen tiedustelija?

• Anonyymi

Tällasten juttujen osalta mulla ole mitään haluja edes tottunu jo että todella pienellä todennäköisyydellä kohtaan edes naista joka pillua kummempaa osaisi itsestään tarjota kestää just vuoden kun pettävät jos sitäkään kun tajuavat ettei mulle riitä pelkkä pillu vaikka se useimmalle riittääkin paremmin kuin hyvin mahtaa olla auvoisat parisuhteet kun tietää etttä toinen on siinä pelkän pillun takia kokeillu jo kerran sellaistakin seurustelua ja mulle se oli ainakin yhtä helvettiä akalle riittäny mikään edes seksissä silti ei siltäkään saanu just kun sen vuoden kuus kertaa päivässä sen jälkeen kai oletti että olen sillä pillulla koukutettu toki monelle olis saattanu muodostua riippuvuus tottumuksen myötä toki siinä kohtaa pitäs tyhmäkin tajuta jos kun toisen saa pillusta riippuvaiseksi pettää varmasti jos ei enään saa

• Anonyymi

NONNI! EIKÖHÄN NYT SITTEN RIITÄ! PAKKAAN HUOMENNA KAMAT JA MUUTAN SAMANTIEN DUBAIHIN. VITTUAKO TÄÄLLÄ IHMETTELEEN NÄITTEN NEITIEN KANSSA. TOISEKSEEN:MISTÄ VITUN TYÖVUOROISTA PUHUTAAN! EN OLE OLLUT KAHTEEN VUOTEEN TYÖMAALLA.

• Anonyymi

Näin käy monille valitettavasti. Elämä ei aina ole satua.

• Anonyymi

Joskus vaan hyväksyttävä ettei kaikki ollut tarkoitettu ja uskoa että jotain muuta on tarkoitettu. Se sattuu kyllä.

• Anonyymi

sinun puolelta. minä olen vain elänyt ja te hakannut ja, estonjyt kaikkea, varastanut ja, pilannut toivotan että joka juttu on oshsna edessänne. ja onhan ne. ja siihen missä ootte vaikuttanut upeaa että se hannah ja Hanna hakataan pian ja oikein saatanan kovaa. samoin se Emilia

• Anonyymi

Sä surun pyyhit silmistäni pois, kun totta olla kaunis uni vois..

• Anonyymi
        UUSI

Minulle on tullut tämä laulu monta kertaa mieleen. Kirjoitinkin kerran. Aina kun on ollut vaikeuksia niin hän on tullut hymyilevänä mieleeni ja ollut voimani jo neljän vuoden ajan. Hän on minussa. Eilen ajattelin etten halua edes tietää mitä koen sitten jos hän joskus poistuu minusta. Olen tiennyt koko ajan että jos hänestä aika jättää ennen minua, niin minutkin saa viedä. Sillä tavalla rakastan häntä.
        naiselle

• Anonyymi
      UUSI

Laita joulukortti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      181
      22386
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      77
      9589
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      37
      7567
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      84
      6385
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      188
      6076
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      47
      5071
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      115
      4721
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      103
      4445
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      94
      2175
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      82
      1449
    Aihe