Toinen legendaarinen HC-fani ammattinyrkeilyssä.
Ja sanoittaja vailla vertaa. Täällä uusia sanoituksia kuin Vexi Salmella konsaan
VHBn karaoke
6
279
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kutsuisin itseäni ennemmin foorumitaiteilijaksi kuin HC nyrkkeilyfaniksi. Esim. vasta äsken tarkastin miten Parker-Wardleyssä kävi. Ja katsoin highlightit.
- Anonyymi
Raaka voima ja lennonjohtotornin skannerit.
Nahkahansikkaat ja poliittiset bannerit.
Et mun sieluun voi nyrkeeilläs täräyttää
Se pintapuolelle jää
,,
Mun syömmein salat julki jabbaan
Samalla kun vedän hanskaan
Keitottomia vuoroja, enkelikuoroja
Maksukanavien kortti, runkkarien portti
Tulopalvelun ämmät ei tunnistakaan
Kun Henkalta viikset ja poplarin saan
-Järi Mäntysen runokirjasta: "opus boxeo nocturne"-- Anonyymi
Vajaa 15 vuotta huonoja riimejä joista en ole tykännyt mutta tämä oli oikeasti hyvä. Olen otettu kun 2008 vuoden yövuorot ovat edelleen tapetilla vaikka Mäntynen on jo eläkkeellä ja Karstunen kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajaa 15 vuotta huonoja riimejä joista en ole tykännyt mutta tämä oli oikeasti hyvä. Olen otettu kun 2008 vuoden yövuorot ovat edelleen tapetilla vaikka Mäntynen on jo eläkkeellä ja Karstunen kuollut.
No 2008 oli maaginen vuosi. Silloin lensi ekan kerran suihkussa runkatessa takaseinään asti
- Anonyymi
🎵 “Berlin Knockout Blues” 🎵
(Verse 1)
Under the neon lights of Berlin town,
Crowd was roaring, lights went down,
Two men entered, pride on the line,
One from Finland, one from the Rhine.
(Pre-Chorus)
Bell rang loud, the gloves took flight,
Heavyweights clashin’ deep in the night,
Sweat and thunder filled the air,
No mercy, no fear, just fire and glare.
(Chorus)
Oh, Gene Pukall, the Berlin wall,
He stood his ground, he gave it all,
One clean hit, that lightning call —
And down went Keita, down went all.
Chorus #2
🔥 Blood and iron, fists collide,
No way back, nowhere to hide.
One man falls, one man stands —
Berlin burns by Pukall’s hands! 🔥
Bridge
Steel and sweat, the old-school way,
No mercy shown, no words to say.
Legends born in the flash of pain,
One man crowned — the rest in chains.
Final Chorus
🔥 Blood and iron, fists collide,
Berlin roars, the gods decide!
One man falls, one man stands —
The world remembers Pukall’s hands! 🔥
Outro (spoken growl)
“From the Rhine to the frozen land…
Gene Pukall — the Iron Hand.”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51981
- 98974
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20827- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t119759Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36673- 45656
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22606- 19596
- 46578
- 38569
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548- 33543
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44506- 47505
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok110505- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7487