Eli heistä ei saa puhua,vaan he saavat puhua muista? Onko tämä joku pieksämäkeläinen ilmiö?
Miksi jotkut valittaa että heistä juorutaan mutta he tekee itse samaa utelee ja juoruaa
15
686
Vastaukset
- Anonyymi
Narsismi on sairaus missä puhuja ja toisten virheitten etsijä pakenee itseään ja menneisyytään.Tunteeko kukaan pmäellä kunnon NARSISTIA.
- Anonyymi
Kuunneltiin isolla porukalla kun henkilö puhui tapahtumistaan elämässä .kertoi kun se... sitä,se tätä,ne tekivät ,minulle tehtiin ,minätein ,minäosaan,mulla parhaat,muilla ei oo ,oon hankkinu jne jne kuunneltiin vuosia kunnes tuli totuus esille.Sitten alkoi syyttely muista,puolustelu itsestään ,ja pahinta kaikki mitä hän oli puhunut vuosien aikana oli täyttä valetta.Hän kertoikin tarinoita itsestään ..niin kuin NARSISTI TEKEE.Eli Narsisti kääntää omat menneisyydet puolustaakseen itseään muitten syiks ja tekemisiksi.SIIS LYHYESTI NARSISMI ON parantumaton SAiraus.Johon kuuluu patoutunut valehtelu ja siitä ei parane muulla tavalla kuin itse lopettamalla kun huomaa sen täydellisesti.Mutta harva paranee kokonaan.
- Anonyymi
Matti ja Liisa koti Oy nimisessä paikassa pieksämäellä henkilökunta kokonaisuudessaan ovat juuri tuollaisia, puhuvat asukkaista selän takana aivan törkeää, ihmisloukkaavaa puhetta ihan kaikki, henkilökunta on säälistä päässyt Liisa Heikkisen johtamaan yritykseen töihin jotta pystyvät tekemään töitä ilman kunnollista koulutusta, tai jos ovat koulun käyneet niin ovat kyllä rimaa hipoen saaneet tutkinto todistukseen hyvät arvosanat mutta työllistyttyään eivät enää osaakaan kunnolla tehdä töitään loppuun asti.. Kiireellä tekevät ja työ on ala arvoista ollut alusta lähtien.
- Anonyymi
Kyllä tää tarinan kertoja mikä porukoille valehellu on kaiken huippu,ja sama jatkuu edelleen.En minä mutta muut tehneet..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tää tarinan kertoja mikä porukoille valehellu on kaiken huippu,ja sama jatkuu edelleen.En minä mutta muut tehneet..
Niin Tuo kuunneltiin isolla porukalla...
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Niin Tuo kuunneltiin isolla porukalla...
Jäppilän ernesti on 50 vuotta nälvinyt koulukaveriaan.
Vielä lisääntymiskyvytön mies esittelee 50 vuotta vanhaa asiaa rouvalleen. Pienestä on demarin mieli hyvä. - Anonyymi00008
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenestä jauhatte. Ja tarkemmin kun mietin,ei edes kiinnosta.
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Matti ja Liisa koti Oy nimisessä paikassa pieksämäellä henkilökunta kokonaisuudessaan ovat juuri tuollaisia, puhuvat asukkaista selän takana aivan törkeää, ihmisloukkaavaa puhetta ihan kaikki, henkilökunta on säälistä päässyt Liisa Heikkisen johtamaan yritykseen töihin jotta pystyvät tekemään töitä ilman kunnollista koulutusta, tai jos ovat koulun käyneet niin ovat kyllä rimaa hipoen saaneet tutkinto todistukseen hyvät arvosanat mutta työllistyttyään eivät enää osaakaan kunnolla tehdä töitään loppuun asti.. Kiireellä tekevät ja työ on ala arvoista ollut alusta lähtien.
Kaikenlaista lähihoitajaa mahtuu , alkoholistiakin.
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Kuunneltiin isolla porukalla kun henkilö puhui tapahtumistaan elämässä .kertoi kun se... sitä,se tätä,ne tekivät ,minulle tehtiin ,minätein ,minäosaan,mulla parhaat,muilla ei oo ,oon hankkinu jne jne kuunneltiin vuosia kunnes tuli totuus esille.Sitten alkoi syyttely muista,puolustelu itsestään ,ja pahinta kaikki mitä hän oli puhunut vuosien aikana oli täyttä valetta.Hän kertoikin tarinoita itsestään ..niin kuin NARSISTI TEKEE.Eli Narsisti kääntää omat menneisyydet puolustaakseen itseään muitten syiks ja tekemisiksi.SIIS LYHYESTI NARSISMI ON parantumaton SAiraus.Johon kuuluu patoutunut valehtelu ja siitä ei parane muulla tavalla kuin itse lopettamalla kun huomaa sen täydellisesti.Mutta harva paranee kokonaan.
Kannattaa unohtaa menneet, luoda oma onnellinen elämä. Itse jokainen päättää miten elää ja kenen kanssa. Jos jonkun kanssa ei ole hyvä niin lähtee eri teille.
- Anonyymi00007
Pitkälle jalostetut tuotteet (esim. monet pikaruoat, makkarat, tietyt valmisateriat) voivat vaikuttaa jopa mielenterveyteen ja aivotoimintaan.
- Anonyymi00011
Älkää välittäkö https://youtu.be/Y7bYZO3SrPg?si=8hrpAvuB3maFHqgO
- Anonyymi00012
Kaupunginvaltuusto on matriisiorganisaatio. Veronmaksajat on yksinkertaista vaalikarjaa jotka pidetään pois matriisin ylätasolta jonka muodostaa aina oikeassa olevat valtuutetut.
Matriisin tiedonkulku ja luottamus valtuutettujen kesken on supertasolla ja aina reaaliajassa. Palvelu ja vasikointi saa aina vastapalvelun.
Jos esimerkikisi Vaalija keskusteluissa käydään kahdenkeskeistä keskustelua vammaisten asemasta valtuutettujen perheissä. Viikko tämän keskustelun jäkeen alkaa erään toisen valtuutetun perheasioista olla uutisointia joka viikko Pieksämäen lehdessä.
Älkää ikinä luottako keskuteluissa valtuutettuihin koska valtuutettujen velvollisuus on jakaa luottamuksellisessa keskusteluissa saamansa tietoa muille valtuutetuille.
Näin kuntalainen pidetään pöydän alla, kurissa ja herran pelossa. - Anonyymi00013
Mites se Narsisti joka jauhaa konttarissa mutta, EI OLE MUISTAVINAAN menneisyyttään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mites se Narsisti joka jauhaa konttarissa mutta, EI OLE MUISTAVINAAN menneisyyttään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pieksämäellä 40 vuotta työtä tehnyt ja eläkkeen tienannut eläkekeläinen on huonompi arvoltaan kuin ikänsä kuluja aihaettava vammainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen403206Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,642624Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään652450Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621338Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3031263Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?21108- 411016
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1011002- 42997
- 80981