Häpeän kaivattuani. Olikin kiusaaja. Anteeksi kaikille joita hän loukannut

Anonyymi-ap

Häpeän kaivattuani. Olikin kiusaaja. Anteeksi kaikille joita hän loukannut 🙏

31

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häpeä itseäsi, kun kiusaat ja mustamaalaat kaivattuasi! 🙏🏻

• Anonyymi

Mitä sää höpötät? Kuvitteletko täällä toisten tekstejä kaivattusi tekstiksi. Halooo

• Anonyymi

Ei hän kuvittele

• Anonyymi

Aikamoinen kohtalo…

• Anonyymi

Eipä ole sinun tehtävä pyydellä anteeksi hänen puolestaan

• Anonyymi

Alottajalla on sydän paikallaan❤️hän puolustaa

• Anonyymi

Hän on hyvä kun puolustaa ❤

• Anonyymi

Suomen sovittelufoorumi ❤

• Anonyymi

Koko kiusaamis vaino on mennyt päälaelleen.

Kiusaamisesta turhaan syyttely on kiusaamisen muoto josta ei puhuta tarpeeksi.

○ Kyllä olen
        ○ En ole
        ○ Aihe hyvä ❤

• Anonyymi

Minäkin taisin ikävöidä kiusaajaani…

• Anonyymi

Se sinun stalkkaamisesi on hiukan pahempaa kiusaamista.

• Anonyymi

Akku loppui tänään niin yhtäkkiä että olet tainnut asentaa uuden vakoiluohjelman kännyyni.

• Anonyymi

Minulla sama juttu.
      Naiselta miehelle kiusaajalle.

• Anonyymi

Nyt kyllä narsismi oikein kukkii. Ap. Tiedätkö mikä peili on?

• Anonyymi

Itsesäälis rypeminen alkaa heti saman tien kun joku kertoo totuuksia. Pysy hiton kaukana ku pilaat toisten elämiä ja olet huijari Puoskari.

• Anonyymi

Mikä sinä olet ,valehtelija. Et näköjään ihmistä tunne
        silti kehtaat tunnistettavasti haukkua toista ihmistä
        ja väärässä olet. Ei ole sen ihmisen kirjoituksia.

• Anonyymi

Anteeksi sai, koska anteeksi pyysi ja myönsi käyttäytyneensä vahingossa kuin narsisti. Ei hän ollut sellainen ennen. Seura tekee kaltaisekseen ja tämä palsta hulluksi.

• Anonyymi

Uusia haasteita tuovat muun muassa väkivalta- ja alistusvideot sekä tekoälyllä tuotetut kiusaamissisällöt.

• Anonyymi

Kiusaamisesta vapaat foorumit ovat harvassa. Edes nuorten suosimassa Habbo Hotellissa ei säästy arvostelemiselta. Siellä kiusaamisen syynä voi olla esimerkiksi osallistujan rakentama huone jota haukutaan rumaksi.

• Anonyymi

Näillä yleensä myös laaja lakeijoiden lauma, joka tekee mitä silmäterä käskee.

• Anonyymi

Jos ei puhu jollekin se on kiusaamista. Jos sanoo jotain hyvää se on sarkasmia ja kiusaamista. Jos välttää tilannetta se on kiusaamista. Miten tässä voi voittaa?

• Anonyymi

Ja sitten pitäisi selvittää, että mikä sitä kiusaamista on.

Jos ei ole mitään yhteistä, niin miksi pitäisi olla kavereita?

Jos toiset ovat huumorintajuisia ja yksi ei ymmärrä huumoria, pitääkö kaikilta kieltää huumori?

• Anonyymi

Et sitten kovin tarkkaan katsonut kehen lankesit. Vai onko teissä jotain samaa kun tunnet noin tarvetta pahoitella puolestaan.

• Anonyymi

Tuo on trolli

• Anonyymi

Kiusaaminen puhuttaa, mutta liian harvoin kysytään, miksi kiusaaja kiusaa. Ei nähdä kiusaamisen taakse eli sitä, että tietyt ominaisuudet ovat kiusaajalle tuttuja. Vaikeudet hillitä itseään, kyvyttömyys empatian tuntemiseen ja se, että näitä lapsia aikuiset eivät juuri kasvata.

Teksti on kovaa. Se on silti syytä kirjoittaa ja sanoa ääneen, sillä kiusaaminen ei ole leikkiä.

• Anonyymi

Päätä tänään, että lopetat itsesi kiusaamisen. Päätä sama asia sitten huomenna uudestaan, tarvittaessa monta kertaa päivässä.

Päätä myös, että lopetat itsesi kiusaamisen gradun avulla. Aloita gradun tekeminen jo tänään, mutta tee vain jotain pientä. Tee jotain sellaista graduun liittyvää, josta sinulle tulee hyvä mieli ja jota haluaisit jatkaa huomenna. Mutta tee vain vähän. Olethan päättänyt lopettaa itsesi kiusaamisen.

• Anonyymi

Kommenttini kiusaamisaiheeseen. Minulla on ollut elämäni aikana yksi kiusaaja, joka veti siihen toki mukaan ison porukan mua syrjimään. Kyse oli yläastevuosista. Aikuisiällä en ole kokenut tulleeni kiusatuksi, enkä ihastunut kiusaajan kaltaisiin ihmisiin. En siis väännä tänne kiusaamisaloituksia aina kun kaivattuni jokin tekeminen/sanominen harmittaa. Enkä kiusaa myöskään itse. Olen päässyt yli kiusaamisvuosistani, mutta kyllä ne tietyllä tavalla mua muokkasivat. Minun on vaikea edelleen uskoa olevani pidetty ja arvostettu. Olen epäluuloinen ja varovainen. Mutten kiusattu.

• Anonyymi

Kotoa tuo kiusaamisen malli on monessa tapauksessa opittu. Lastensuojeluilmoitus kiusaajista

• Anonyymi

Jari Sillinpää....minulla kai on hyviä tyyyökavereita....

Jari Särjenpää...

• Anonyymi

Tota mut se pelasti .. .

• Anonyymi

Mut pelasti hän🩷

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      73
      8104
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      90
      5737
    3. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      44
      3882
    4. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      92
      3652
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      41
      3630
    6. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      59
      3272
    7. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      24
      3086
    8. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      111
      2985
    9. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      52
      2850
    10. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      97
      2833
    Aihe