Häpeän kaivattuani. Olikin kiusaaja. Anteeksi kaikille joita hän loukannut 🙏
Häpeän kaivattuani. Olikin kiusaaja. Anteeksi kaikille joita hän loukannut
31
545
Vastaukset
- AnonyymiHäpeä itseäsi, kun kiusaat ja mustamaalaat kaivattuasi! 🙏🏻 
- AnonyymiMitä sää höpötät? Kuvitteletko täällä toisten tekstejä kaivattusi tekstiksi. Halooo - AnonyymiEi hän kuvittele 

- AnonyymiAikamoinen kohtalo… 
- AnonyymiEipä ole sinun tehtävä pyydellä anteeksi hänen puolestaan - AnonyymiAlottajalla on sydän paikallaan❤️hän puolustaa 
- AnonyymiHän on hyvä kun puolustaa ❤ 
- AnonyymiSuomen sovittelufoorumi ❤ 
- AnonyymiKoko kiusaamis vaino on mennyt päälaelleen. 
 Kiusaamisesta turhaan syyttely on kiusaamisen muoto josta ei puhuta tarpeeksi.
 ○ Kyllä olen
 ○ En ole
 ○ Aihe hyvä ❤

- AnonyymiMinäkin taisin ikävöidä kiusaajaani… 
- AnonyymiSe sinun stalkkaamisesi on hiukan pahempaa kiusaamista. 
- AnonyymiAkku loppui tänään niin yhtäkkiä että olet tainnut asentaa uuden vakoiluohjelman kännyyni. 
- AnonyymiMinulla sama juttu. 
 Naiselta miehelle kiusaajalle.
- AnonyymiNyt kyllä narsismi oikein kukkii. Ap. Tiedätkö mikä peili on? 
- AnonyymiItsesäälis rypeminen alkaa heti saman tien kun joku kertoo totuuksia. Pysy hiton kaukana ku pilaat toisten elämiä ja olet huijari Puoskari. - AnonyymiMikä sinä olet ,valehtelija. Et näköjään ihmistä tunne 
 silti kehtaat tunnistettavasti haukkua toista ihmistä
 ja väärässä olet. Ei ole sen ihmisen kirjoituksia.

- AnonyymiAnteeksi sai, koska anteeksi pyysi ja myönsi käyttäytyneensä vahingossa kuin narsisti. Ei hän ollut sellainen ennen. Seura tekee kaltaisekseen ja tämä palsta hulluksi. 
- AnonyymiUusia haasteita tuovat muun muassa väkivalta- ja alistusvideot sekä tekoälyllä tuotetut kiusaamissisällöt. 
- AnonyymiKiusaamisesta vapaat foorumit ovat harvassa. Edes nuorten suosimassa Habbo Hotellissa ei säästy arvostelemiselta. Siellä kiusaamisen syynä voi olla esimerkiksi osallistujan rakentama huone jota haukutaan rumaksi. 
- AnonyymiNäillä yleensä myös laaja lakeijoiden lauma, joka tekee mitä silmäterä käskee. 
- AnonyymiJos ei puhu jollekin se on kiusaamista. Jos sanoo jotain hyvää se on sarkasmia ja kiusaamista. Jos välttää tilannetta se on kiusaamista. Miten tässä voi voittaa? 
- AnonyymiJa sitten pitäisi selvittää, että mikä sitä kiusaamista on. 
 Jos ei ole mitään yhteistä, niin miksi pitäisi olla kavereita?
 Jos toiset ovat huumorintajuisia ja yksi ei ymmärrä huumoria, pitääkö kaikilta kieltää huumori?
- AnonyymiEt sitten kovin tarkkaan katsonut kehen lankesit. Vai onko teissä jotain samaa kun tunnet noin tarvetta pahoitella puolestaan. - AnonyymiTuo on trolli 

- AnonyymiKiusaaminen puhuttaa, mutta liian harvoin kysytään, miksi kiusaaja kiusaa. Ei nähdä kiusaamisen taakse eli sitä, että tietyt ominaisuudet ovat kiusaajalle tuttuja. Vaikeudet hillitä itseään, kyvyttömyys empatian tuntemiseen ja se, että näitä lapsia aikuiset eivät juuri kasvata. 
 Teksti on kovaa. Se on silti syytä kirjoittaa ja sanoa ääneen, sillä kiusaaminen ei ole leikkiä.
- AnonyymiPäätä tänään, että lopetat itsesi kiusaamisen. Päätä sama asia sitten huomenna uudestaan, tarvittaessa monta kertaa päivässä. 
 Päätä myös, että lopetat itsesi kiusaamisen gradun avulla. Aloita gradun tekeminen jo tänään, mutta tee vain jotain pientä. Tee jotain sellaista graduun liittyvää, josta sinulle tulee hyvä mieli ja jota haluaisit jatkaa huomenna. Mutta tee vain vähän. Olethan päättänyt lopettaa itsesi kiusaamisen.
- AnonyymiKommenttini kiusaamisaiheeseen. Minulla on ollut elämäni aikana yksi kiusaaja, joka veti siihen toki mukaan ison porukan mua syrjimään. Kyse oli yläastevuosista. Aikuisiällä en ole kokenut tulleeni kiusatuksi, enkä ihastunut kiusaajan kaltaisiin ihmisiin. En siis väännä tänne kiusaamisaloituksia aina kun kaivattuni jokin tekeminen/sanominen harmittaa. Enkä kiusaa myöskään itse. Olen päässyt yli kiusaamisvuosistani, mutta kyllä ne tietyllä tavalla mua muokkasivat. Minun on vaikea edelleen uskoa olevani pidetty ja arvostettu. Olen epäluuloinen ja varovainen. Mutten kiusattu. 
- AnonyymiKotoa tuo kiusaamisen malli on monessa tapauksessa opittu. Lastensuojeluilmoitus kiusaajista 
- AnonyymiJari Sillinpää....minulla kai on hyviä tyyyökavereita.... 
 Jari Särjenpää...
- AnonyymiTota mut se pelasti .. . - AnonyymiMut pelasti hän🩷 

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833